طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه فراری با سبک لایف استایل

طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه فراری با سبک لایف استایل

طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه فراری با سبک لایف استایل : فراری از فروشگاه مفهومی سبک زندگی براق طراحی شده توسط Sybarite رونمایی کرد.  استودیوی معماری لندن Sybarite برای ادای احترام به میراث فراری در فروشگاه مفهومی سبک زندگی این مارک خودرو ، که دارای یک دیوار شیشه ای مایل به قرمز است که یک پیست اتومبیلرانی را به یاد می آورد و یک نمای سفالین که میراث ایتالیایی آن را تکان می دهد ، ادای احترام کرده است.

این فروشگاه در عکسهایی که به طور انحصاری با Dezeen به اشتراک گذاشته شده است ، نشان داده شده است و فروشگاه در یک طبقه با پلان باز در یک ساختمان دهه 1980 در مارانلو ، شمال ایتالیا ، جایی که کارخانه فراری واقع شده است ، مرتب شده است.

افتتاح فروشگاه همزمان با راه اندازی اولین مجموعه مد فراری در 13 ژوئن است که با هدایت خلاقانه طراح ایتالیایی Rocco Iannone طراحی شده است.

مکان مارانلو فروشگاه سبک زندگی جدید فراری است

از Sybarite ، که در یک مسابقه خصوصی برنده این پروژه شد ، خواسته شد تا یک فضای خرده فروشی را برای نمایش مسیر مد ایجاد کند و به عنوان مکانی برای طرفداران فراری فرمول 1 برای غوطه وری در مارک تجاری باشد.

برای بیرون ، Sybarite یک نمای سفالین ستون دار ایجاد کرد – ماده ای که قرن ها است در ساخت و ساز ایتالیا استفاده می شود. این منبع به رنگ سنتی سقف خانه های مودنس و گنبدهای تاریخی در معماری ایتالیا اشاره دارد.

بر خلاف نمای خارجی ساختمان ، فضای داخلی دارای اشکال معکوس و سطوح براق قرمز و سفید است.

یک دیوار شیشه ای فضا را تقسیم می کند

دیواری از شیشه با رنگ قرمز فراری فضای داخلی فروشگاه را جارو می کند و در نظر گرفته شده است تا منحنی های مسیر پیست Fiorano مارک را تکثیر کند.

سایمون میچل ، بنیانگذار Sybarite به دزین گفت: “موج شیشه احساس سرعت و حرکت را می دهد ، فرم روبان مانند آن اشاره مستقیم به اتومبیل هایی است که به سرعت در اطراف مدار Fiorano Ferrari حرکت می کنند.”

“انحنای شیشه مشتری را از خارج به فضا دعوت می کند. شیب قرمز مات امضا نشان دهنده سرعت است و نشانه” قرمز قرمز “(Rosso Corsa) است که برای علاقه مندان به فراری کاملاً شناخته شده است.”

دیواری از آجرهای سفید در پشت دیوار شیشه ای به عنوان یک زمینه برای محصولات فروشگاه عمل می کند. این آجرهای سفالی نشان دهنده روند مدل سازی خاک رس است که قبل از تبدیل اتومبیل ها به فرم های فلزی برای ساخت نمونه های اولیه فراری استفاده می شود.

المان نصب شده روی دیوار محیط بتونی نقشه مدار Fiorano را نشان می دهد.

در جای دیگر ، ستون های استوانه ای با ویترین های با نور پس زمینه در اکریلیک رنگی ، اشیا small کوچک و لوازم جانبی مانند عینک آفتابی و مدل های فراری را به نمایش می گذارند و یک سیستم قفسه فلزی منحنی ، که از دیوار آجری سفالی بیرون می آید ، گسترش می یابد و به یک صفحه نمایش خرده فروشی با قفسه ها و ریل ها تبدیل می شود.

نصب آرم Cavallino این برند (ایتالیایی به معنی اسب Prancing) در نزدیکی ورودی قرار دارد. از ورق های فلزی سیاه ساخته شده است ، به نظر می رسد که شناور است ، جدا می شود و در کنار هم قرار می گیرد و یک ساختار معلق ایجاد می کند که به طور کلی از زوایای مختلف قابل مشاهده است.

در کنار ورودی فروشگاه ، یک نصب الهام گرفته از نقشه ذهنی نشسته است ، متشکل از یک شبکه قرمز که نقشه مدار Fiorano را بازسازی می کند و با تصاویر متحرک از فرآیندهای خلاقانه محصولات در کنار هم قرار گرفته است.

فضای صمیمی تری در داخل فروشگاه به مجموعه های کپسول و همکاری های ویژه اختصاص یافته است.

این ویژگی دارای سه قسمت نمایشگر ساخته شده از اکریلیک ، چوب و چرم با لمس آلومینیوم مسواک زده شده است ، در حالی که یک مانیتور روی دیوار پروژه های فراری را به نمایش می گذارد.

یک موبایل فلزی از نشان Cavallino این برند در نزدیکی ورودی قرار دارد.

برای کمک به روند طراحی ، Sybarite با استفاده از منابع بایگانی فراری و با تیم متنوع سازی فراری برای انتخاب موادی که مترادف با روند ساخت اتومبیل آن باشد و همچنین محل مارانلو و ایتالیا به طور کلی کار کرد.

میچل توضیح داد: “این یک توجه جدی بود که ما فضاهای خرده فروشی را بیش از حد موزه مانند نکردیم.”

وی افزود: “این طرح به طرز نامحسوس ایتالیا و فراری را به عنوان مترادف یکدیگر از طریق وسایل معماری و کدهای طراحی مواد به هم پیوند می دهد. ما خاک را به صورت محلی تهیه کردیم و از صنعت ساخت منطقه تمرکز کردیم.”

ستون های استوانه ای به عنوان ویترین های دارای نور پس زمینه عمل می کنند

منابع متداول مورد استفاده در کل فضای داخلی شامل چوب ماهون است که برای ساخت فرمانهای اصلی Enrico Nardi در دهه های 1950 و 1960 مورد استفاده قرار گرفت و آلومینیوم مسواک زده شده ، که در مرحله دوم فرایند ساخت ماشین فراری استفاده می شود.

ترکیب رنگ اکریلیک دودی که با تزئین برنز مخصوص دودی درمان می شود ، با اشاره به مدرنیست های ایتالیایی که در لوسیت کار می کنند ، مانند Guzzini و Castelli ، اشاره می کند و کف بتونی ریخته شده ، خط چاله و کف کارخانه فراری را به یاد می آورد.

آلکانترا زرد – ماده ای جیر مانند که در فضای داخلی اتومبیل استفاده می شود – برای پوشاندن دیوارهای اتاق پانسمان استفاده می شود ، و جزئیات دوخت و چرم ادای احترام به رابطه همکاری تاریخی این برند با سازنده مبلمان و متخصص چرم Poltrona Frau است.

نیکولا بواری ، مدیر ارشد تنوع برند فراری به دزین گفت: “این بخشی از یک استراتژی گسترده برای فراری است – ما یک تجربه جدید خرید و یک مفهوم طراحی جدید ایجاد کرده ایم که ارزش های نوآوری ، سبک و عملکرد فراری را در خود جای داده است.”

“طبق برنامه این شرکت برای توسعه و گسترش به بخش سبک زندگی ، این فضا کاملاً نوسازی و دوباره طراحی شده است و به اولین مکان برای اولین بار در مجموعه های جدید لباس و لوازم جانبی با هدایت خلاقانه Rocco Iannone تبدیل شده است.”

استراتژی خرده فروشی در ماه سپتامبر به فروشگاه گل سرسبد میلانی مارک تجاری ارائه می شود و به دنبال آن افتتاح دوگانه در خارج از کشور با مکان هایی در لس آنجلس و میامی انجام می شود.

از دیگر فروشگاه های داخلی خرده فروشی Sybarite می توان به فروشگاه لباس میامی با نام تجاری Joseph اشاره کرد که توسط یک راه پله چوب پنبه ای فلزی سیاه لنگر انداخته شده است.

 

عکاسی پروژه فوق توسط پائولا پانزینی انجام گرفته است.

 

 

 

 

منبع : www.dezeen.com

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو