طراحی و دکوراسیون داخلی سالن آرایشگاه مینیمال در رنگ های سیاه و سفید

طراحی و دکوراسیون داخلی سالن آرایشگاه مینیمال در رنگ های سیاه و سفید

طراحی و دکوراسیون داخلی سالن آرایشگاه مینیمال در رنگ های سیاه و سفید : این فضای سیاه و سفید در تورنتو که توسط StudioAC طراحی شده است دارای یک کافه در جلو و یک فضای آرایشگاه مینیمال در فضای پشتی خود است.

مغازه و کافه آب میوه آرایی در انتهای غرب شهر واقع شده است و دارای حداقل فضای داخلی صنعتی است. این مغازه کوچک چند منظوره دارای طرح طبقه ال ( L ) به شکل کافه در جلو و فضای سالن آرایشگاه  مینیمال در پشت است.

قسمت کافه ، که در قسمت جلویی با یک قسمت شیشه ای بزرگ قرار گرفته است ، در طول روز با نور طبیعی پر می شود. سربار مجموعه ای از دایره های سفید بزرگ است که بر روی سقف تیره نصب شده اند و همچنان فضا را روشن می کنند.

در معماری و دکوراسیون داخلی سالن آرایشگاه مینیمال یک پیشخوان منحنی پیچیده شده با فلز راه راه سیاه و پوشیده از بتن نقطه کانونی پروژه است. این عنصر به عنوان پیشخوان کافه عمل می کند و در جایی گسترش می یابد که به عنوان طاقچه ای برای ایستگاه های آرایشگاه عمل می کند.

در معماری و دکوراسیون داخلی سالن آرایشگاه مینیمال چرخ دستی های فلزی سه شیار می توانند پایه را با آینه ای به کف و صندلی های سلمانی مشکی و کرومی برای مشتریان مشتاق نگه دارند. صندلی ها را می توان به سمت شمال منتقل کرد تا موهای طرف دیگر ناحیه کاملاً سیاه را بشویند. انعطاف پذیری نیز توسط نیمکت های تخته سه لا مدولار در جلوی کافه ارائه شده است و می تواند برای عملکردهای مختلف سازماندهی شود. در پشت دو حمام فضای برای شست و شو موها وجود دارد.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو