طراحی و دکوراسیون داخلی روز کافه / معماران طرحواره

طراحی و دکوراسیون داخلی روز کافه / معماران طرحواره

طراحی و دکوراسیون داخلی روز کافه / معماران طرحواره

طراحی و دکوراسیون داخلی روز کافه / معماران طرحواره : شرح متن ارائه شده توسط معماران به این صورت است که : چالش ما این بود که همه در ساخت این کافه به نام DAY مشارکت داشته باشند. درگیر کردن آماتورها در فرآیند ساخت معمولاً دشوار است ، زیرا کیفیت به طور حتم پایین می آید. از طرف دیگر ، دستیابی به کیفیت عالی توسط کارشناسان ایده آل نیست ، زیرا ممکن است کاربران برای لمس و تغییر آن بیش از حد احساس ترس کنند.

با در نظر داشتن چنین افکاری ، ما کافی شاپی را طراحی کردیم که درگیر ساختن همه افراد باشد ، بنابراین کافه به عنوان مکان خود مورد علاقه قرار می گیرد و ضمن در آغوش گرفتن همه بازدید کنندگان ، مکان همچنان به تغییر و رشد ادامه می دهد.

ما چندین کارگاه آزاد برگزار کردیم و اقلام مختلفی ساختیم. صندلی های بازیافتی ، به دستور معماران Schemata ، صندلی های قدیمی نوسازی شده و کاملاً سنباده زده شدند تا سطح داخلی آن را نشان دهند. همه صندلی ها در حالی که خصوصیات فردی خود را همزمان بیان می کردند ، عبارات تازه یکسانی را بدست آوردند. سایه های لامپ با دستورالعمل جین کوراموتو ساخته شده است. واحدهای قفسه کتاب ، متشکل از جعبه های چوبی ، با راهنمایی شیگکی فوجیشیرو ساخته شده اند.

 

ما از فومیكازو اوهارا (طرح سوپ) خواستیم كه نقشه تابلو را انجام دهد و از یوشیتاكا هابا (BACH) خواستیم كه جهت  كتابخوانی  را انجام دهد. با تشکر از همه همکاران ، این فضای کافی و شاد و جالب کافه را بدست آوردیم. کاتو کوموتن ، یک پیمانکار محلی ، تمام ساخت و سازهای معماری را انجام داد. OFC ، یک تولید کننده مبلمان محلی ، همه کارهای مبلمان را انجام می داد. و NCN در تولید زاویه چوب همکاری کردند. ما بسیار سپاسگزاریم که بسیاری از مردم در ساخت این کافه “دست ساز” مشارکت فعال داشتند.

مشخصات پروژه :

کاربری : کافی شاپ

سایت پروژه : NUMAZU-SHI ، ژاپن

طراحان پروژه : معماران طرحواره

مساحت پروژه :  226 متر مربع

سال ساخت: 2015

 

 

 

منبع : archdaily.com

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو