طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران آشپزخانه طبیعی B-NATURAL KITHEN

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران آشپزخانه طبیعی B-NATURAL KITHEN

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران آشپزخانه طبیعی B-NATURAL KITHEN

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران آشپزخانه طبیعی B-NATURAL KITHEN : رستوران B-Natural Kitchen که توسط استودیوی طراحی آمریکایی Atelier Cho Thompson طراحی شده است در رنگ های پاستلی طراحی شده است.

آتلیه چو تامپسون این رستوران را در یک ساختمان تاریخی در نزدیکی دانشگاه ییل طراحی کرد. رستوران B-Natural Kitchen منویی پر از مواد اولیه محلی و تازه ارائه می دهد.

دیوارها و سقف رنگ آمیزی شده سفید روشن زمینه ای را برای جزئیاتی فراهم می کند که شامل کاغذ دیواری های گرافیکی با طرح گیاهی ، رنگ های پر جنب و جوش و ترکیبی از مواد است.

مجموعه ای از ضیافت ها ، میز ناهار خوری مشترک و پیشخوان های کافه برای ترکیب غذا خوردن ، معاشرت و کار طراحی شده اند.

سه طاقچه تخته سه لا نیم دایره ، دیوارهای پشت ضیافت صندلی را آراسته است. تخته سه لا همچنین میز پشتی مجموعه ای از صندلی های میله ای را تشکیل می دهد و دارای یک میز طولانی به سبک خانواده است.

او می گوید: “زیبایی کلی طراحی رستوران بین فرم های واضح و منحنی های نرم ، بین مصالح دست ساز مانند موزاییک و مصالح صنعتی مانند فولاد با روکش پودر و بین خنثی های نرم مانند کاشی بتنی و رنگهای روشن مانند بالش های صورتی ترکیب شده است.”

در دکوراسیون داخلی رستوران آشپزخانه طبیعی  برخی از دیوارها به رنگ سبز مایل به سبز تیره هستند تا تضادی با عناصر کم رنگ ایجاد کنند. اینها شامل کاغذ دیواری تیره طرح دار با نقاشی از برگ رنگ و برگ سالاد است.

در حمام ، کاشی های سفید با دوغاب صورتی پر شده و با کف موزاییک سفید و دیوار صورتی ترکیب شده است.

سایر جزئیات این پروژه یک دیوار چوبی است که برای نمایش خط تولید مارک کافه استفاده می شود ، که شامل آثار هنری ، تی شرت ها و کیف های دستی است.

آتلیه چو تامپسون علاوه بر طراحی داخلی ، لوگو و تابلوهای جدید کافه را نیز طراحی کرده است که به گفته وی نشانه هایی از بازارهای کشاورزان است.

یک آتلیه چو تامپسون با یک رستوران دار با چالش طراحی چند جانبه جذاب روبرو شد: چگونه می توانیم رستورانی ایجاد کنیم که استعداد تازه و فصلی منوی آن را به ارمغان بیاورد و برای مشتریان دوران دانشگاه در محوطه نزدیک دانشگاه ، همه در یک بند کفش ، جذاب باشد. بودجه؟

ما با دیدن این مسئله به عنوان یک مشکل طراحی چند رشته ای به این چالش نزدیک شدیم. از لوگو گرفته تا تابلو تا فضای داخلی ، ما همه جنبه های رستوران را با دید مفهومی منسجم طراحی کردیم. ما با مأموریت رستوران شروع کردیم: ارائه غذاهای تازه و فصلی به مشتریان جوان.

در دکوراسیون داخلی رستوران آشپزخانه طبیعی ما به طور موازی به مارک تجاری و فضای داخلی مراجعه کردیم و هرکدام از نقوش بازار کشاورزان نشانه گرفتند: یک پالت رنگی غیرمتعارف از رنگ های طبیعی ، از جمله بنفش چغندر و سبز کلم پیچ تهیه شد و الگوهای عناصر خطی چوب از جعبه های چوبی کشیده شد.

شکل پانل های دیواری تخته ای و سطوح تنبور. زیبایی ظاهری کل رستوران به صورت ترکیبی بین فرم های واضح و منحنی های ملایم ، بین مصالح دستباف مانند ترازو و مواد صنعتی مانند فولاد با روکش پودر و بین رنگ های خنثی مانند کاشی بتنی و رنگ های روشن مانند کوسن های صورتی تبدیل شد.

با استفاده از مواد معمول به روش های غیر معمول ، ما فضایی نوآورانه با بودجه محدود طراحی کردیم.

تخته سه لا برای مبلمان ، کار فرز و تخته ای که منوها و کالاها را نمایش می دهد استفاده می شود. پایه های ساده میزهای خارج از قفسه با رنگهای تازه پودری پوشیده شده اند تا با مبلمان فضای باز ارزان قیمت رنگ روشن متضاد شود. ما با حفظ سطوح دیوار و سقف موجود و تکیه بر رنگ و گرافیک برای تحولات چشمگیر ، صرفه جویی عمده ای در هزینه ها ایجاد کردیم.

 

دکوراسیون داخلی رستوران آشپزخانه طبیعی

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو