طراحی و دکوراسیون داخلی خانه 35 متری در پاریس

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه 35 متری در پاریس

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه 35 متری در پاریس : قبل  بعد از طراحی خانه کوچک : مسخ دفن یک خانه بزرگ 35 متری در پاریس با پویانو همراه باشید : Margaux Carnevali ، در راس معماری داخلی NEVA ، از این مزون جذاب 35 متر مربعی نهایت استفاده را برد و آن را با فضایی نورانی ، با رنگ آمیزی متناسب و مواد طبیعی طراحی کرد.

این زوج جوان برای اولین خرید املاک و مستغلات مروارید کمیاب را کشف کردند. این خانه بزرگ با مساحت 35 مترمربع که در منطقه باتیگنولس در پاریس واقع شده است ، دارای باغی بدون رو در رویی و پاسیوی کوچک روشن است. اگر پتانسیل این پناهگاه حلقوی در قلب پایتخت آشکار بود ، مارگاو کارنوالی مجبور بود اتاق زندگی را با هدف ایجاد یک فضای هماهنگ و کاربردی شبیه به خانه تعطیلات برای استفاده بهتر تغییر ساختار دهد.

طی شرط بندی موفق پس از چند ماه کار ، معمار فضای داخلی ای را تصور کرد که به دلیل پیکربندی میلی متر برجسته است. بین یک حس دقیق جزئیات ، استفاده از مواد طبیعی و کنترل یک پالت رنگی آلی و آفتابی ، بازدید از این خانه کوچک که به بیرون باز است.

قبل از طراحی : یک اتاق نشیمن جذاب

بعد از طراحی : یک اتاق نشیمن به باغ باز است

پیش از طراحی : این اتاق نشیمن هرچند که قابل سکونت است ، با وجود پنجره بزرگ فرانسوی که از آن وارد می شوید ، نه به روز بود ، نه استقبال می کرد و نه روشن. برای آشکار کردن شخصیت گرم این خانه کوچک با دارایی های فراوان ، یک طراحی کاملاً جدید ضروری بود.

پس از طراحی : اتاق نشیمن که با روحیه ای در خانه تعطیلات همراه است و بوی فرار می دهد ، جعبه دکور را بدست می آورد و بعد کاملا جدیدی به خود ارائه می دهد. در حالی که خانه شیب دار از قبل دارای تیرهای خاکستری و مورخ در معرض آن بود ، اینها باریک ماسه زده شده ، تمیز شده و به آرامی رنگ آمیزی می شدند تا بدون هیچ گونه سنگینی و تزئین در دکور ، مخلوط شوند. تمام نازک کاری ها تغییر کرده و پنجره های فرانسوی اکنون پایگاه عظیم خود را ریخته تا گفتگویی بین فضای داخلی و خارجی ایجاد کنند. روی دیوارها ، نقاشی های گیت “Blanc Valloire” و “Beige Sicile” حجم ها را زیر خط می کشند و با لمس چوب های زیادی ادغام می شوند. “من بلافاصله این پالت رنگ را در ذهن داشتم. آنها برای این خانه عالی هستند “، توضیح می دهد معمار. روی زمین ، یک تخته عریض پارکت بلوطی چند لایه لرو مرلین اثر بوهمیایی را که به دنبال آن است ، برجسته می کند.

بعد از کار: یک اتاق نشیمن بوهمیایی

در عکسبرداری معکوس ، اتاق مرکزی 14.4 متر مربع به دو قسمت کاملاً قابل تشخیص تقسیم شده است. در یک طرف ، اتاق استراحت راحت که یک مبل ملافه سبز زیتونی “Odna” را در خود جای داده است ، La Redoute Intérieurs ، یک میز قهوه بلوط جامد و یک فرش به سبک بربر را امضا کرده است. برای لباس پوشاندن به دیوار بالای مبل ، یک آینه کاه Maison du Monde و دو قفسه بلوط با شکوه و عظمت به نمایش گذاشته شده است. اگر جو به تأثیرات بوهمیایی که توسط مارگاو کارنوالی تعیین می شود ، باعث افتخار می شود ، در طول بازدید چند لکه سیاه به کل تغییر می دهد. به عنوان مثال ، این چراغ کف بزرگ “Waldun” به شکل قوس ، که در La Redoute Intérieurs نیز کشف شد. بسیار محتاط ، رادیاتورها تغییر کرده و به رنگ سفید انتخاب شده اند.

بعد از طراحی : یک منطقه ناهار خوری دنج

در روبرو ، فضای غذاخوری مجاور آشپزخانه است. معمار توضیح می دهد: “من جهت ایجاد حرکت را تغییر داده و به طور طبیعی به راهرو منتهی می شوم.” میز ناهار خوری به عنوان یک یادآوری منطقی از هاله اصیل که محل را تزریق می کند ، از چوب جامد و گرم نیز پوشیده شده است. این نیمکت و این صندلی های سیاه La Redoute ، مجری گری ناشی از این فضا را تأیید می کند. به خاطر بهینه سازی کامل ، کمدهای ذخیره سازی در قسمت بیرونی نوار سر می خورند.

قبل ازطراحی : یک آشپزخانه بسته و قدیمی

بعد از طراحی : یک آشپزخانه کاملاً مجهز

به آشپزخانه قدیمی تقسیم شده بود ، علاوه بر جلوگیری از نور طبیعی ناشی از پاسیو ، از راهرو نیز قابل دسترسی بود. مارگاو کارنوالی مجبور بود به خواسته های زوجین برای ابداع مجدد این فضا و بازگرداندن عملکرد کامل آن پاسخ دهد.

پس از شکستن پارتیشن قدیمی ، معمار یک آشپزخانه کاملاً جدید به شکل U ارائه داده است که با نور ، بین سفید و بژ ، چوبی و خاکستری غسل داده شده است. با فریبکاری خنثی ، این فضای 6 مترمربعی گسترش اتاق اصلی بدون جلب توجه است. آشپزخانه IKEA “Voxtorp” که با رنگ سفید مات انتخاب شده و نور را به خود جلب می کند ، از شر چیزهای اضافی برای تمرکز بر روی وسایل ضروری خلاص می شود: یک میز کار بلوط لمینت زیبا ، یک لک لک لرل مرلین با الهام از zelliges ، یک قطعه مبلمان 60 سانتی متر کاملاً کالیبره شده دزدکی حرکت کردن در پایین شیب فرعی و اجازه باز شدن پنجره. تنها درخواست مالک ادغام یک انبار شراب بود. در مورد سایر لوازم خانگی ، اجاق گاز / ماشین ظرفشویی ، مایکروویو ، اجاق های گرم و هود در سر ، این یکی جای خود را در این آشپزخانه مورد مطالعه تا میلی متر پیدا می کند. برای تقابل با حضور همه جانبه چوب ، یک کاشی شش ضلعی با الگوهای اصلی اما محتاطانه “As de Carreaux” در یک مورب موثر گذاشته شده است.

آشپزخانه پس از بازسازی : فضای ذخیره سازی دقیق

در روبرو ، یک دیوار ذخیره سازی در تداوم مستقیم با آشپزخانه ایجاد شده است. این شامل یخچال ، قسمت لباسشویی و قسمت فنی است. در اینجا ، “آشپزخانه یک مستطیل است که ما در آن عبور می کنیم”. به عنوان کلمه کلیدی بهینه سازی ، سبدهای تخت برای بهره برداری از فضای تا سقف نصب شد.

راهرو پس از طراحی : یک راهرو بهینه شده

به عنوان دعوت برای ادامه بازدید از اتاق خواب ، شیب رنگ تشدید می شود و به نظر می رسد تخته های پارکت عمودی راه را به ما نشان می دهند. برای شکستن سختی ، کمد سفارشی IKEA در پشت پرده های پارچه ای بخار پنهان می شود ، در حالی که میله و حلقه ها در پشت یک قطره ظریف در یک صف بندی بی عیب و نقص پنهان می شوند. در روبرو ، درب شیشه ای مات که به پاسیوی کوچک باز می شود ، علاوه بر نور ارائه شده توسط نورگیر ، نور زیبایی نیز ارائه می دهد.

اتاق خواب پیش از طراحی : اتاقی ساده

بدون هیچ شخصیت واقعی ، اتاق خواب 7.7 متر مربعی کوچک و تاریک به نظر می رسد ، اگرچه توسط پنجره فرانسوی منتهی به پاسیو روشن شده است. تنها دارایی آن است؟ یک پرتو T شکل در معرض دید زیبا.

اتاق خواب پس از بازسازی : یک اتاق دنج

اگر بخشی به صورت دقیق تغییر شکل داده نشده باشد ، مورد بازبینی و تصحیح قرار می گیرد. یک رویکرد جسورانه اما موفقیت آمیز ، دیوار پشت تخت با یک گل میناکاری عمیق “Ocre Nubis” توسط Guittet تزئین شده است تا بسیاری از زیبایی های تزئینی را برجسته کند. چند نقطه سیاه نیز در اینجا دیده می شود: سوئیچ ها ، نخ های تعلیق های چوبی خیزران Maison du Monde و دستگیره جدید درب ، پرتو در معرض ماسه زده و لاک خورده را انعکاس می دهد. گرچه تختخواب “Quilda” توسط La Redoute Intérieurs توسط میزهای کنار تخت از همان مجموعه سبک می شود. بوهمیان به دلخواه شما ، این اتاق کوچک به سبک سوئیت هتل مثال زدنی است. همچنین ، برای غلبه بر کمبود فضا ، معمار درب کشویی لروی مرلین را انتخاب کرد.

قبل از دکوراسیون : یک حمام فرسوده

در زیر پله های خانه تراس دار فرو رفته و حمام با وان به هم ریخته بود. قدیمی و بسیار کاربردی نیست.

سرویس بهداشتی بعد از طراحی : یک حمام کوچک کاربردی

در اینجا دوباره ، حمام 2.8 متر مربعی از قاعده تعیین شده توسط معمار برای این خانه کوچک مستثنی نیست: فضا بهینه ، کاربردی و روشن است. او می گوید: “این راه پله یک چالش واقعی بود.” وان جای خود را برای دوش راحت کاشی کاری 1.20 متر عوض کرده است ، کف اکنون با موزاییک “کرم Vestige” ، لروی مرلین و دیوارها دارای بتن مومی بژ تزئین شده است. نتیجه؟ یک واحد زیبا که باعث افتخار می شود به تن های ارگانیک. فقط نت های چوبی که توسط کابینت دستشویی کم عمق نفس می کشد ، آینه گرد که خطوط را نرم می کند و سبدهای کوچک باعث آرامش این حمام می شود.

 

 

دکوراسیون داخلی خانه

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو