طراحی و دکوراسیون داخلی خانه قانعی اصفهان / معماری و دکوراسیون پولشر

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه قانعی اصفهان / معماری و دکوراسیون پولشر

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه قانعی اصفهان / معماری و دکوراسیون پولشر

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه قانعی اصفهان / معماری و دکوراسیون پولشر : بر اساس توضیحات متن که توسط معماران ارائه شده است. خانه ما خانه ای قدیمی بود که در ضلع جنوبی خانه پدرم قرار داشت. با بزرگ شدن بچه ها ، فضای بیشتری مورد نیاز بود و این باعث شد که به فکر بازسازی باشیم ، بنابراین ما دو اتاق دیگر در طبقه آخر ، ضلع شمالی ساختمان موجود اضافه کردیم.

خانه خانواده قانعی

همانند دیگر ساختمان های باستانی ایرانی مانند کاخ چهل ستون ، ایوانی (بالکن) بر فراز این دو اتاق جدید ساخته شده است که می تواند فضایی یکپارچه را فراهم آورد که کل خانواده را در کنار هم پناه داده است. پس از آن ، یک راهرو در ضلع شرقی ساختمان ساخته شد که مسیر خانه ما (در خیابان میر) را به گاراژ خانه پدرانم متصل می کرد ، که ورودی آن در کوچه پشتی (کوچه حمید) قرار داشت.

سرانجام ، راه پله ای با سه پله ساخته شد تا قسمتهای شرقی را به قسمتهای غربی ساختمان وصل کند. همچنین دارای ساختار ساختار اتصال به عنوان محور دقیق خانه پدران من است. این سه راه پله یک دایره گردش را در دو جهت افقی و عمودی فراهم می کند.

پوشش آلومینیومی در خانه قانعی جعبه اصلی شبیه یک فرم معاصر از سیستم کنترل نور و دید خانه های ایرانی باستان (Orosi) است ، که در آن می توانند کنترل کامل و نمای کامل را از بیرون و علیرغم نور مناسب از طریق شیشه های پنجره رنگی داشته باشند. ، امکان مشاهده از بیرون وجود نداشت ، اما یک نمای مات و غیر شفاف بود.

نمودار گردش :  سیستم گردش خون یک شکل جدید و به روز از سیستم گردش خانه های ایرانیان قدیم است که انتقال افقی به سه سطح عمودی را فراهم می کند و ارتباط اعضای خانواده را ابدی و بی پایان می کند.

نمودار پوشش گیاهی در  پروژه خانه قانعی ، گیاهان مانند سایر اجزای ساختمان نقش مهمی دارند. درخت توت قدیمی در وسط حیاط بینندگان را به خود جلب می کند ، که در ادامه تصویر درخت سرو جوان در انتهای پله ها را مشاهده خواهید کرد و این تصویر خارق العاده از گیاه با تصویر کاج قدیمی به پایان می رسد درختی که در خانه پدرم واقع شده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه قانعی اصفهان / معماری و دکوراسیون پولشر

مشخصات پروژه خانه قانعی :

کابری پروژه : خانه مسکونی

محل ساخت پروژه : اصفهان ، ایران

معماران پروژه : معماران Polsheer

مساحت پروژه : 580 متر مربع

سال ساخت پروژه : 2013

عکس های پروژه : فرشید نصرآبادی

 

منبع : ARCHDAILY.COM

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو