طراحی و دکوراسیون داخلی خانه بدون دیوار / گروه معماری اتاق کار

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه بدون دیوار / گروه معماری اتاق کار

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه بدون دیوار توسط  گروه معماری اتاق کار در چین طراحی شده است.

فرار از کلان شهر

کارفرمای این پروژه زوج جوانی هستند که هر دو طراح هستند. آنها از انبوهی از مسائل شهری که پکن را مانند هر کلان شهر بزرگ دیگری در سراسر جهان گرفتار می کند، خسته شدند. آنها تصمیم گرفتند به شهر جینان، شهری ثانویه در چین نقل مکان کنند که فضای بیشتر و هزینه کمتری برای زندگی ارائه می دهد. اولین ملاقات ما با هم قبل از نزدیک شدن به دوران همه گیری اتفاق افتاد، و شوهر به من گفت که برای آنها مهم نیست که در شهر خاصی اقامت داشته باشند، زیرا کار آنها مستلزم این است که اغلب در داخل و خارج از کشور سفر کنند. خانه جدید آنها هم خانه و هم محل کارشان می شد.

 

میز بزرگ در طراحی

به دلیل ماهیت کار مشتریان به عنوان طراح، ما ساخت محیطی خلاقانه را متصور شدیم که حاوی ویژگی‌های خاصی باشد که محدودیت‌های فیزیکی محیط مذکور را به حداقل می‌رساند و امکان وقوع رویدادهای مختلف را فراهم می‌کند. مهمتر از همه، ما برای یک میز بزرگ در فضای جدید برنامه ریزی کردیم، که مکانی برای انواع مختلف فعالیت های خانگی و کاری فراهم می کند. اندازه جدول توسط اندازه استاندارد مدولار شده مواد مورد استفاده تعیین می شود. 3 تخته تخته سه لا با ابعاد 1.2 x 2.4 متر با هم ترکیب می شوند تا یک میز عظیم 1.8 x 4.8 ایجاد کنند.

 

اصلاح رشته

خوشبختانه، سازه ساختمان از سیستمی از دیوارهای برشی بتنی مسلح با اندام کوتاه تشکیل شده است و تمام دیوارهای داخلی غیر سازه ای را می توان حذف کرد. هنگام بازدید از سایت درست پس از تکمیل تخریب آپارتمان موجود، متوجه شدیم که به یک غار تبدیل شده است و خود ساختمان به یک کوه تبدیل شده است.

اشغال غار

پس از اتمام تخریب، آثار و بقایای زیادی از گذشته باقی مانده است. علاوه بر دیوارهای سازه ای کوتاه، تاسیسات لوله کشی، گرمایش و برق موجود و زیرساخت های اصلی مربوط به آنها قابل جابجایی نبود. این امر حکم می کرد که مکان کلی هر دو حمام تغییر نمی کند. ما حمام اصلی اصلی را بزرگ کردیم و آن را در یک سری قفسه و کابینت پیچیدیم. به جای دیوارها، دستگاه عظیم تولید شده در نهایت به عنوان یک جداکننده عمل می کند. از نزدیک ورودی اصلی شروع می شود و به طور طبیعی فضا را به دو قسمت عمومی و خصوصی تقسیم می کند. آن دیوارهای ساختاری که در وسط فضا ایستاده بودند به مرزهای پنهان تبدیل شدند. آشپزخانه گسترده، اتاق مهمان همه‌کاره، و اتاقی با میز بزرگ که کنار هم محو شده‌اند، و یک سری پرده‌های نیمه شفاف به‌عنوان مرزهای ملموس و قابل تنظیم بین این مناطق متفاوت عمل می‌کنند.

 

همه چیز در مورد صرفه جویی در بودجه

بودجه ساخت و ساز تنها 200000 RMB برای کل بازسازی این آپارتمان 130 متر مربعی تعیین شده است. اکثر ساخت و سازها از نجاری در محل با استفاده از تخته سه لا توس به عنوان یک ماده کلیدی برای چیزهایی مانند میز، قفسه کتاب، تخت، کابینت آشپزخانه، مبلمان مختلف در حمام و همچنین یک تخت دو لایه چند منظوره استفاده می کنند. “اتاق مهمان”. سقف بتنی و دیوارهای سازه‌ای موجود از پوشش‌های قبلی خود حذف شدند، که بافتی بسیار منحصر به فرد، معتبر و درشت را نشان داد زیرا تمیز کردن کامل آنها غیرممکن بود. دیوارهای دیگر بین سایت ما و آپارتمان های همسایه از بلوک های بتنی هوادهی ساخته شده است که به عنوان یک ماده شکننده است. یک لایه اضافی از گچ گچ برای پنهان کردن و محافظت از این دیوارهای بلوک استفاده شد. مدار الکتریکی دوباره توزیع شد و دیگر پنهان نشد، بلکه مستقیماً به عنوان بخشی از محیط بصری در معرض دید قرار گرفت.

 

مشخصات پروژه طراحی و دکوراسیون داخلی خانه بدون دیوار :

موضوع طراحی : خانه ها، بازسازی، دفاتر داخلی

محل ساخت پروژه : جینان، چین

معماران پروژه : Chaoffice

مساحت : 130 متر مربع

سال ساخت : 2021

عکس های پروژه :  ژی چنگ

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو