طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ای با دیوارهای منحنی : آپارتمان Haussmanian

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ای با دیوارهای منحنی : آپارتمان Haussmanian

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ای با دیوارهای منحنی : آپارتمان Haussmanian : معماران Toledano + یک آپارتمان معمولی به نام آپارتمان Haussmanian در پاریس را برای یک خانواده کوچک سه نفره بازسازی کردند و یک نوار چوبی خمیده طراحی کردند که به عنوان دیوار قابل زندگی و نصب مجسمه سازی عمل می کند.

در آپارتمان Haussmanian این عنصر فضایی سبک به خانه ویژگی متمایزی می دهد ، در حالی که در عین حال فضای جدیدی را ارائه می دهد. این اجازه می دهد تا همه عناصر تاریخی موجود که به خانه شخصیتی قوی می دهند ، حفظ شوند. دیوار چوبی پایین تر از سقف ها است تا نشانه های طرح قدیمی قدیمی را در خود نگه دارد.

نوار خمیده چوب که بین دیوارهای تختخواب شده اجرا می شود به عنوان یک دیوار قابل سکونت عمل می کند/مجسمه ای که ورودی اتاق ها و حمام ها را شبیه سازی می کند و طاقچه هایی برای ذخیره سازی یا آشپزخانه ایجاد می کند. معماران به همراه نجار ، دیوارهایی را کاملاً از چوب ایجاد کردند ، از ریل های داخل تا سطوح منحنی تولید شده توسط قالب ها با برش لیزری.

در آپارتمان Haussmanian این شامل سوئیت اصلی ، اتاق خواب ، حمام باز و اتاق رختکن در یک طرف و منطقه کودکان ، اتاق خواب و حمام در طرف دیگر است. دو قسمت نوار این دو ناحیه از دایره را مشخص می کند.

در آپارتمان Haussmanian در حمام اصلی ، اونیکس خاکستری مجلل با احساس جوانی و دنجی که تخته سه لا به شما می دهد ، ترکیب می شود ، در حالی که در منطقه کودکان مواد روشن و بازیگوش با رزین سفید و نارنجی طراحی شده است. این دستگاه از پلی کربنات آلوئولار برای پخش نور طبیعی از سقف طراحی شده است و به همه فضاهای پشت دیوارهای چوبی به جز اتاق خواب ها یک پیچ و تاب بازی می دهد.