طراحی و دکوراسیون داخلی بوتیک  ام آر کیو تی / گروه معماری راک

طراحی و دکوراسیون داخلی بوتیک  ام آر کیو تی / گروه معماری راک

طراحی و دکوراسیون داخلی بوتیک  ام آر کیو تی / گروه معماری راک : با توجه به آنچه ها توسط طراحان پروژه بازگو شده است :  شرکت معماری سوئیسی ROK – Rippmann Oesterle Knauss بوتیک MRQT را در اشتوتگارت آلمان تکمیل کرده است. این فروشگاه دارای یک دیوار خز مانند منحصر به فرد است که از 22000 چوب چوبی با جهت های جداگانه و با طول های مختلف تشکیل شده است. این نصب به فرم های روان و بافت ظریف منسوجات و پارچه اشاره دارد. این یک پس‌زمینه منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز برای اقلام مد به نمایش گذاشته شده در رخت آویزهای لباس ایجاد می‌کند. جریان چوب‌های چوبی و نورپردازی ظریف یک آینه تمام قد مرکزی را قاب می‌کند و یک «صحنه» مرکزی را برای مشتری تشکیل می‌دهد. پایه های نمایشگر و قفسه بندی از چوب راش با متریال نصب دیوار مطابقت دارد. این فروشگاه همراه با فضای داخلی مینیمالیستی که دارای دیوارهای سفید و کف بتنی آسیاب شده است، فضایی گرم و دلپذیر را برای مشتریانی ایجاد می‌کند که در میان مجموعه‌ای از برندهای برتر لباس خیابانی جستجو می‌کنند.

دیوار با استفاده از ابزارهای دیجیتال سفارشی برای تسلط بر تعداد زیادی چوب چوبی طراحی شده است. سوراخ های حفر شده با CNC جهت هر چوب نصب شده را مشخص می کند. تنها یک فرآیند تولید کاملاً کارآمد، تحقق کارآمد و عملی پروژه را تضمین می کرد.

ROK یک شرکت معماری و مشاوره سوئیسی با تمرکز بر طراحی های منحصر به فرد، فضای داخلی و مکان های فروش است. ROK خدمات طراحی و برنامه ریزی و همچنین راه حل های کامل ساخت داخلی را از طریق شبکه ای قوی از شرکای ساخت و ساخت ارائه می دهد. Architecture for ROK فرآیند ترجمه خلاقانه نیازهای پیچیده مشتری به طرح های فردی و مناسب است. این شرکت تخصص منحصر به فرد خود را در زمینه ساخت خودکار و برنامه ریزی مبتنی بر رایانه با درک عمیق فن آوری صنعتگران سنتی به منظور ارائه معماری برجسته و کارآمد ترکیب می کند. بهره وری به معنای تصور طرح هایی است که پایدار و مناسب برای مواد درگیر هستند و همچنین اجرای یک پروژه اقتصادی و در زمان مقرر.

 

مشخصات پروژه دکوراسیون داخلی بوتیک :

کاربری پروژه : فروشگاه

محل ساخت پروژه : اشتوتگارت، آلمان

معماران پروژه : گروه معماری ROK

مساحت : 60 متر مربع

سال ساخت : 2013