طراحی و دکوراسیون داخلی اقامتگاه جاده استخر آبی در جزیره هنگ کنگ

طراحی و دکوراسیون داخلی اقامتگاه جاده استخر آبی در جزیره هنگ کنگ

طراحی و دکوراسیون داخلی اقامتگاه جاده استخر آبی در جزیره هنگ کنگ : KPF اقامتگاه نیمه مستقل جاده استخر آبی در جزیره هنگ کنگ را طراحی می کند. توسعه دهنده Hang Lung Properties از توسعه 23-39 Blue Pool Road که توسط استودیوی معماری ، Kohn Pedersen Fox طراحی شده است ، رونمایی کرد تا “یک سبک زندگی منحصر به فرد را ارائه دهد که تلفیق شهرها با آسایش مسکونی باشد”.

این سایت شامل 18 اقامتگاه سه طبقه نیمه مستقل است که هر یک به یک پشت بام اختصاصی ، حیاط ، پنج اتاق خواب اختصاصی ، بالکن و یک گاراژ مجهز شده اند.

طبق خصوصیات Hang Lung Properties ، “بی شک تاج توسعه این خانه 31 است”.

خانه 31 در مجموع 850 متر مربع است و از دو خانه نیمه مستقل مجاور با فضای داخلی ساخته شده توسط استودیوی بین المللی Hirsch Bedner and Associated (HBA) ساخته شده است.

یک لوستر شیشه ای دستی دمیده شده بر “عمودی فضای نشیمن و غذاخوری با ارتفاع دو برابر ، که از نور طبیعی کافی برخوردار است” تأکید می کند

پائولو دیاس ، مدیر ارشد HBA هنگ کنگ گفت: “از همان مراحل اولیه طراحی ، ما توافق کردیم که این یک فرصت عالی برای ایجاد یک فضای داخلی بی انتها ، مدرن و در عین حال مجلل و راحت است.”

“و مشتریانی که این خانه منحصر به فرد را برای چه کسانی تصور می کردند؟ یک زوج مسافرت پذیر ، جهان وطنی ، گردآورندگان هنر مشتاق و مراجعه کنندگان.”

آثار هنری در خانه 31 از مجموعه های خصوصی و گالری ها تهیه شده است

طبقه همکف این خانه شامل یک آشپزخانه ، حیاط و جزیره Boffi ایتالیایی برای سرگرمی است ، در حالی که باغ پشت بام آن دارای باربیکیو و بار است.

طبقه مستر مجلسی خانه 31 برای حفظ حریم خصوصی طراحی شده است و شامل یک سوئیت مستر و سوئیت دوم است که هر دو مجهز به کمد های ورودی هستند. این اقامتگاه همچنین دارای یک محوطه سلامتی و آبگرم ، اتاق مطالعه ، اتاق بازی و تئاتر است. فضای داخلی خانه شامل پارچه های ساخته شده در کشور هنگ کنگ در ایتالیا و محلی است.

با توجه به مارک تجاری ، دیاس و تیم او وسایل را برای ایجاد “لایه های مختلفی که باعث افزایش علاقه و سطح کلی تجملات می شود” انتخاب کردند.

طرح های چوبی و سبز رنگ در پشت بام جاده استخر آبی 23-39 وجود دارد.

این توسعه دهنده گفت: “HBA به دلیل پیشرفت های اختصاصی که باعث می شود هر پروژه به نوعی ساخته شود ، مشهور است.”

ادامه داد: “لمس های منحصر به فرد شامل روکش های چوبی با رنگ سفارشی ، روکش های منحصر به فرد شیشه و لاک و فرش های سفارشی است.”

“سایر مواد انحصاری شامل سنگ مرمرهای عجیب و غریب ، مانند چشم ببر سنگ قیمتی آفریقای جنوبی برای میله و شاخ گاو در یکی از واحدهای آسیاب است.”

خانه توسط هیرش بدنر و همکاران (HBA) طراحی شده است

کارهای هنری در سراسر خانه توسط تیم داخلی HBA ، تهیه شده از مجموعه های خصوصی و گالری های سراسر جهان ، انجام شده است. اتاق نشیمن شامل آثاری از اندی وارهول ، کازوئو شیراگا و DanHôo در یک “نمایشگر پررنگ به سبک سالن” است.

این سازنده گفت: “در جای دیگر خانه آثاری از قبیل دیمین هرست ، لای چی من و السا ژان دی دیو وجود دارد.”

فضای داخلی خانه از مواد ایتالیایی و محلی تهیه شده است

دیاس گفت: “نتیجه یک تجربه زنده است که در مورد” سادگی ، جزئیات ظریف و پایان های سفارشی زیبا است که با هنر منحصر به فرد برجسته شده است. ”

“تصور کلی درام و تجمل است ، اما هنوز استقبال می شود.”

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی  پویانو