طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق مهمان با الهام از اقامتگاه استوایی

دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق مهمان با الهام از اقامتگاه استوایی

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق مهمان با الهام از اقامتگاه استوایی: اکثر میزبان ها می خواهند هنگام بازدید مهمانانشان آرامش داشته باشند ، درست است؟ خب ، در این مطلب طراحان  ما با طراحی اتاق مهمان منحصر به فرد آن را به سطح کاملاً جدیدی رساندند. آنها می خواستند مهمانانشان احساس کنند در جایی در ساحل گرمسیری از مای تایس می نوشند.

دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

ما طراح هستیم ، نه بارفروش ، بنابراین به آنچه می دانیم پایبند بودیم و اتاق مهمان گرمسیری رویاهای مشتریانمان را ایجاد کردیم. این خانه در فورت لادردیل قبلاً مکان مورد نظر را داشت ، بنابراین ما طراحی را یک درجه بالا بردیم.

قبل از اینکه اتاق تکمیل شده را نشان دهیم ، به قصد طراحی نگاهی بیندازید. ما فکر می کنیم که نکته اصلی حتی جالب تر است.

دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

هدف دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

همانطور که از تصاویر طراحی مشاهده می کنید ، ما بافت های طبیعی و گرمسیری زیادی را به فضا معرفی کردیم:

صندلی چوبی ، لوازم جانبی ، آینه و چراغ های آویز.

دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

خنثی کلیدی بود زیرا ما واقعاً می خواستیم دیوارپوش کاغذدیواری ما با موضوع گرمسیری برجسته باشد. همه چیز در اتاق ، به جز چند عنصر قوی (علامت نئون و صندلی رومیزی مخمل صورتی) ، یک رنگ خنثی است. اما این بدان معنا نیست که آنها خسته کننده هستند!

ما قطعاتی با الهام از سبک مدرن اواسط قرن ( سبک میدسنتری ) را انتخاب کردیم تا جلوه ای از پیچیدگی ، کلاس و کمی ذوق به فضا بدهند.

آیا آمادگی مشاهده کامل طرح این اتاق مهمان را دارید؟

دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

نمایان کردن اتاق مهمان به سبک گرمسیری

بیایید با تأثیرگذارترین عنصر در اتاق شروع کنیم: دیوارپوش. ما عاشق این هستیم که دیوارپوش چگونه به فضا حیات می بخشد. ما دوست داریم این افزودن چقدر ساده باشد. آنقدر جسورانه و پر جنب و جوش است که هیچ ویژگی نجاری یا طراحی مجدد برای جلوه متفاوت به اتاق مورد نیاز نیست.

دکوراسیون داخلی اتاق مهمانبه دلیل موارد خنثی فوق الذکر ، این نمایشگر مجاز به درخشش است.

یکی دیگر از عناصر کلیدی موفقیت این اتاق این است که کل خانه دارای فضای گرمسیری مدرن بود. ما به سادگی کمی به اینجا تکیه دادیم تا به مهمانان مشتری خود احساس کامل در استراحتگاه گرمسیری را بدهیم.

دیوارپوش کاغذدیواری تنها عنصر جالب در فضا نیست: چشم خود را به وسایل LED سفارشی در گوشه بسپارید. از دیدگاه مشتری ، بردن نام مستعار خانه ، خانه نارگیلی ، به اتاق مهمان ضروری بود. ما خوشمون میاد! این کاراکتر و بازیگوش زیادی به فضا می افزاید.

دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

در این اتاق ، گیاهان فقط برای دیوارها نیستند. ما گیاهان واقعی در هر شکل و اندازه را آوردیم. تخته های بزرگ در گلدان های سفالی دیوارپوش را زنده می کنند ، در حالی که بچه های کوچک روی میز و نیمکت شب فقط سبزه سبز می دهند.

توجه کنید که چگونه همه افراد خنثی فقط از بین نمی روند ، بلکه با این دکور جسورانه ایستاده اند؟ این به این دلیل است که همه چیز دارای بافت بالایی است و خنثی ترین قطعات وزن زیادی دارد.

دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

ما نیز وسواس زیادی به چراغ های آویز روی روتختی ها داریم. آنها ما را به یاد آویزهای کم نور در میله های تیکی کلاسیک می اندازند ، اما فقط یک لمس پیچیده تر.

حفظ پیچیدگی با این میزان بازیگوش در اطراف شما می تواند سخت باشد ، اما قطعات اواسط قرن به چالش کشیده می شوند. فقط یک اشاره از طراحی برنجی و ساده ، مانند روتختی ها و نگهدارنده صفحه/گیاه ، درخشش و کلاس را به ارمغان می آورد.

جزئیات در دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

اگر فضا دارید ، در طرف دیگر اتاق باید یک اتاق مهمان داشته باشید. میز کار برای شارژ وسایل الکترونیکی ، آماده شدن صبح و تنظیم تمام ملزومات روز بسیار مناسب است.

دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

ما عاشق این هستیم که چگونه این میز سفید فوق العاده مدرن در ترکیب صندلی مخملی صورتی ظاهر می شود. لوازم جانبی شیک مانند یک مورد الهام گرفته از زن و یک ماشین تحریر رژ لب قرمز ، طراحی مملو از شخصیت را ادامه می دهند.

در اتاق خواب مهمانان گرمسیری ، هیچ فضایی نباید بدون استایل باقی بماند. به هر حال ، استراحتگاه های گرمسیری دارای طراحی جسورانه ، سرسبز و رنگارنگ هستند!

دکوراسیون داخلی اتاق مهمانصرف نظر از زیبایی مورد نظر شما برای تخت خواب مهمان ، تمام تلاش خود را بکنید تا از ملزومات اولیه و طراحی عالی اطمینان حاصل کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق مهمان

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو