طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 85 متری در کادیکوی ترکیه

آپارتمان 85 متری

طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 85 متری در کادیکوی ترکیه

طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 85 متری در کادیکوی ترکیه : ما در نمونه آپارتمانی هستیم که توسط معمار داخلی Hakan Helvacıoğlu  با لمس های مجرب خود در طراحی  Park Residence  در Selamiçeşme طراحی شده است. خانه ای که برای زندگی افراد مجرد طراحی شده است ، دارای محیطی جوان ، پویا و پر انرژی است … پارک رزیدنس ، جایی که کمال معماری به دست می آید ، شامل وحدت چهار ساختمان بلند است که در زمین هواشناسی در خیابان بیدت ساخته شده اند و نمایانگر شکل قوی چهار باد است که نام خود را از آن گرفته است. تعداد زیادی آپارتمان از انواع مختلف در هر ساختمان 45 طبقه وجود دارد.

آپارتمان 85 متری

جزئیات طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 85 متری در کادیکوی ترکیه

در این پروژه آپارتمان 85 متری ، جایی که راحتی ، فضا ، سبک معماری و نمای وسیع کادیکوی که به جزایر کشیده می شود احساس می شود . از معمار داخلی هاکان هلواچی اوغلو خواسته شد که یک آپارتمان نمونه کوچک از آن بسازد.

“آپارتمان یک اتاقه با مساحت 85 متر مربع ، از بین گزینه های مختلف انتخاب شد ، زیرا مشخص شده است که با یک رنگارنگ ، شاد ، هنری و با طراحی پشتیبانی شده . به ویژه در یک خط جوان و بلند مدت ، بسیار خوب خواهد بود. ، “توضیح می دهد Helvacıoğlu ، و” آپارتمان های معمولی یک اتاق استودیویی بیشتر هستند.  در حالی که در متر مربع کوچک ، از نظر اندازه و برنامه ریزی سودمند بود.

آپارتمان 85 متری

نشیمن

در آپارتمان 85 متری مبل سفید در اتاق نشیمن ، طراحی شده توسط Hakan Helvacıoğlu در جلوی کتابخانه ، از MyWallpaper است و پارچه های همه صندلی ها ، بالش ها و پرده ها از Design انتخاب شده اند. نورپردازی سقف و شمشیرها از Dr-Light و میز قهوه طرح دار لوزی از Parete است.

بالش های Fornasetti روی مبل سفید از MyWallpaper هستند . در حالی که اسباب بازی های قدیمی ، گلدان های شیشه ای و لوازم جانبی متنوع قفسه های کتابخانه از بازار فروشندگان عتیقه Kadıköy جمع آوری شده اند.

میز وسط شفاف طرح Helvacıoğlu است و به طور خاص ساخته شده است. صندلی یکپارچه سازی با سیستم عامل زرد یک محصول خاص است و چهارپایه رنگی روغن کنار آن از Becara است.

آپارتمان 85 متری

صندلی های تک نفره به سبک آمریکای لاتین از آمریکا وارد می شوند و جای خود را در این خانه و همچنین در هر پروژه ای از Helvacıoğlu می گیرند و هویت متفاوتی با روکش های مختلف به خود می گیرند. مدفوع سیاه و سفید از Becara است.

ورودی و اتاق نشیمن

در آپارتمان 85 متری دیوار سمت چپ ، که از ورودی به اتاق نشیمن منتهی می شود ، چیدمان هنری خانه را با یک کمد و مجموعه ای از عکس ها که پشتیبانی می کند ، تکمیل می کند. درایور برنجی از جنس برنج با Parete ، آباژور از Haaz ، گلدان شیشه ای سبز و شمع ها از Ikea هستند. مجموعه خاصی از عکس های سیاه و سفید از عکاسان خارجی توسط طراح داخلی قاب بندی شده و یکی یکی آویزان شد.

آپارتمان 85 متری

 آشپزخانه

سقف آشپزخانه و ناهار خوری ، مخصوص مرمر Calacata . با کاغذ دیواری جلوه ای روزنامه انتخاب شده از MyWallpaper پوشیده شده است. میز ناهار خوری از Becara است ، صندلی ها سفارشی هستند ، و نور دو سر سفارشی از Dr-Light است.

در قفسه های آشپزخانه باز ، که ادامه کتابخانه در اتاق نشیمن است . دوباره با قطعات Vintage روبرو می شویم. جعبه های قدیمی چای قلع قدیمی هستند و از بازار فروشندگان عتیقه Kadıköy خریداری شده اند.

آپارتمان 85 متری

در بالای تخت روکش بلوط که توسط هاکان هلواچی اوغلو طراحی شده است ، عکس های سیاه و سفید جمع آوری شده از مجموعه عکاسان خارجی قرار داده شده است. حروف Heineken در واقع یک لامپ Vintage است و چراغ بالای تخت از پاریس و آویز سقفی از Diseno است. در حالی که پارچه های سر و بالش از طراحی انتخاب شده بودند . کناره های رختکن رو به اتاق خواب با کاغذ دیواری جلوه ای بصری جلوه داده شده بود.

در حالی که آپارتمان آپارتمان 85 متری استودیو در ابتدا دارای آشپزخانه باز ، توالت مهمان ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب و حمام اختصاصی بود . در طرح جدید شامل یک آشپزخانه نیمه مخفی با بازی ، فضای غذاخوری ، سالن ، رختکن ، لباسشویی ، رختکن باز است. که از اتاق خواب و حمامی عبور می کند که از اینجا قابل دسترسی است. همچنین دسترسی به حمام از قسمت رختکن از طریق درب دوم امکان پذیر است. بنابراین ، در حالی که از راحتی بالایی در زندگی روزمره برخوردار هستید . می توانید همان راحتی را در روزهای خاصی که میزبان مهمانان است ، احساس کنید. او می گوید با کمک بازی های بصری و نقاط کانونی ، در حالی که آپارتمان را به عنوان یک اتاق زیر شیروانی درک می کنید . به هدف طراحی نیز دست پیدا می کنید.

آپارتمان 85 متری

قبل از تجسم طرح ، Helvacıoğlu به ما درباره نیاز به سفارشی سازی نمونه نمونه می گوید. “وقتی برای اولین بار آپارتمان را دیدم ، می خواستم یک خانه با داستان بسازم تا یک خانه با لباس خوب و با جزئیات. بنابراین او مجبور بود صاحبی داشته باشد. ، که گذراندن وقت در خانه را یک لذت می داند. من آن را به عنوان شخصی ، میزبان ما تصور کردم. همچنین ، باید یک کتابخانه باز از بلوط گرم وجود داشته باشد . که از دیوار سمت راست عبور کرده ، مبل را در بر گرفته و به آشپزخانه گسترش یافته است . به جای قسمت نشیمن ، که هنگام ورود از درب احساس می شود. من یک آپارتمان را در نظر گرفتم که با رنگ های سبز ، زرد ، سفید و مشکی شاد است . و طنز را به آن می افزاید ، و می تواند آثار هنری ، مجموعه ها ، کتاب ها و همه نیازهای روزانه را بدون پرسش بپذیرد. ”

آپارتمان 85 متری

در این آپارتمان استودیویی ، برنامه ریزی ها و تمهیدات بصری انجام شد تا فضا حتی در تردد زیاد و روزانه استفاده شود …

در حالی که کل خانه با رنگ سفید باقی مانده بود ، قسمت های برجسته مانند اتاق نشیمن ، دیوار کتابخانه و دیوار اتاق خواب با الگوی گچی بتنی پوشانده شده بود.  و سقف آشپزخانه و ناهار خوری با کاغذ دیواری با جلوه روزنامه پوشانده شده بود. کاغذ دیواری راه راه سیاه و سفید در حمام ترجیح داده می شود.

پیشخوان آشپزخانه با سنگ مرمر Calacata پوشانده شده است و پیشانی جلویی بالا است تا همه جزئیات پنهان شود. “به این ترتیب ، هنگامی که از سمت اتاق نشیمن مشاهده می شود . بافتی به دست می آید که اکنون زمینه ای برای میز ناهار خوری در مقابل آن است. از جمله فضای آشپزخانه ، سقف زیرین ورودی به یک مزیت تبدیل شد و با پوشاندن سقف و پیشانی با روزنامه ، کمک بصری کرد. جفت شدن سیاه و سفید در سراسر خانه ویژگی خاصی را به فضا در اینجا نیز افزوده است. ” این نقطه ای بود که کتابخانه که روی دیوار ادامه داشت نیز نفس می کشید.

اکسسوری ها

بالش هایی با رنگ های فضا و Fornasetti روی مبل سفید پیچیده در کتابخانه چشمک می زنند ، در حالی که بخشی از مجموعه عکاسی معماری سیاه و سفید در معرض نمایش است. اشیاء شخصی و قطعات قدیمی که در قفسه ها پراکنده شده اند.  باعث می شود کتابخانه مانند یک چیدمان هنری احساس شود. مجلات وارهول و هنری ، که از زیر میز قهوه خوری شیشه ای قابل مشاهده هستند و در خود موضعی را نشان می دهند . تأکید مستقیم اشیاء سبز شیشه ای Vintage را همراهی می کنند. روشنایی کره برنجی نقطه کانونی کل فضا است و دو صندلی مشکی که فضا را تقسیم می کنند . شخصی ترین عناصر اتاق نشیمن با خطوط کروی و الگوی Pied e Poulé هستند. در حالی که همه پنجره ها با سایه های پرده سفید پوشیده شده اند ، دوباره با الگوهای سیاه و سفید هم مرز هستند. ”

آپارتمان 85 متری

معمار پروژه : در حالی که بیست و هفتمین سال تحصیلی خود را پشت سر می گذارم . به طراحی خانه هایی می پردازم که با توجه به تجربه من ، صاحبان خانه ها احساس می کنند انگار توسط معمار ساخته نشده اند …

در حالی که بخش تلویزیون وظیفه کتابخانه و ذخیره سازی را بر عهده داشت . دومین مشارکت آن دیدار با عملکرد کابینت تلویزیون در اتاق خواب باریک بود. “این بخش در داخل سالن پنهان شده است. در اتاق خواب ، جذابیت بوهمی مدرن وجود دارد. این احساس وجود دارد که “همه چیز در دست است  . ،همه عزیزانم با من هستند!” قفسه سردری بلوط مجموعه ای از عکس ها را به نمایش می گذارد. لهجه الگوی سیاه و سفید نیز به تختخواب انرژی می بخشد ، اما نور زرد آخرین نقطه را قرار می دهد. در همین حال ، اتاق رختکن تمام بدنه کمد را با بدنه سفید و توزیع نور مناسب در اختیار دارد.

حمام تأکید سیاه و سفید را با خروجی طنز زرد و سفید کنترل می کند. در حالی که از ورودی آپارتمان به سمت حمام حرکت می کنید ، یکی از بین دو کابینت دو طرفه با آینه جلویی عبور می کند. یکی از آنها رختکن است و دیگری ماشین لباسشویی و موارد مشابه را مخفی می کند.

آپارتمان 85 متری

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو