طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 61 متری

طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 61 متری

طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان 61 متری : فضای موجود در این آپارتمان با متراژ 61 متر مربع اصلاح و بازسازی شده است. از آنجا که زندگی با 4 در 61 متر مربع کمی پیچیده شده بود ، Eva Praquin و همسرش پپیتو از معماران Claire Escalon و Nicolas Lanno خواستند تا فضای این آپارتمان را دوباره طراحی و بازسازی کنند. نتیجه چه شد ؟ سه اتاق خواب ، یک اتاق نشیمن / غذاخوری و احساس فضای کمتری در خانه .

آشپزخانه ای که از چشم انداز ساخته شده است و به فضای غذاخوری / اتاق نشیمن باز است

اوا و همسرش پپیتو ، به ترتیب سبک و مدیر هنری یک انتشارات ، در 61 مترمربع خود احساس کمی تنگ شدن می کردند. وقتی آنها در اتاق نشیمن می خوابیدند ، دو فرزندشان نینون 11 ساله و رومان 8 ساله در یک اتاق خواب مشترک بودند. به طور خلاصه ، زندگی مشترک در این 61 مترمربع روز به روز پیچیده تر می شد. خانواده که بویژه به محله خود وابسته بودند ، مایل به نقل مکان نبودند.

دیدار آنها با کلر اسکالون و نیکلاس لانو ، معماران Atelier Premier Étage بود که آنها را متقاعد کرد بدون تغییر مکان همه چیز را تغییر دهند. سپس توزیع مجدد واقعی سطح ، با هدف یافتن فضا ، سازماندهی می شود. نتیجه این دو ماه کار؟

اولین قدم پروژه که شامل جابجایی آشپزخانه بود ، آسان ترین مرحله نبود. اوا به یاد می آورد: “من نگران بودم که نصب آن به طول ، مانند یک پارتیشن بین اتاق خواب و اتاق نشیمن ، باعث تنگ شدن فضا شود ، اما کاملاً برعکس است.”

میز کار (رنگ کف) برای اندازه گیری در ورقه ورقه توسط Polyrey ساخته شده است و طول اتاق نشیمن را اجرا می کند. و اثر ماری دلافون در کنار یک دسته گل زیبا نشسته است. در سمت راست ، چراغ زمین توسط اوا ، از یک پایه خالدار و دو آباژور ، برای ارائه بسیار گرافیکی تصور و تولید شده است.

صندلی های scoubidou که در اطراف یک میز پرنعمت که توسط Appartement D ویرایش شده بود ، در لیل پیدا شده است. قهوه ساز ایتالیایی در کنار ظروف قدیمی است که از Folle du Logis خریداری شده است.

در پشت ، یک تخته ساده باتیپین ، شبیه قفسه ها ، به عنوان میز کار می کند که توسط معماران Taf ، در Muuto ، یک چراغ چوبی قرار داده شده است. در زیر ، یک واحد کشوی IKEA به عنوان ذخیره سازی عمل می کند. در قسمت ناهار خوری / اتاق نشیمن ، دیوارها در سه سایه مختلف آبی – سلادون ، آبی اردک و سبز زمرد – در Zolpan انتخاب شده اند.

 یک سالن استراحت هماهنگ

به منظور بازیابی عملکرد اصلی خود ، اتاق نشیمن از تختخواب والدین آزاد شده است. در عوض ، یک نیمکت عالی هدر و کوسن های کتانی شسته شده (Linge Particulier) وجود دارد.

در کنار آن ، صندلی کوچک خالدار توسط کوادرات با پارچه “Divina” پوشانده شده است. بر روی کنسول فیکس شده به دیوار ، یک چاپ روی ابریشم برشت و Vandenbroucke (Icinori) و یک لامپ آبی Jieldé وجود دارد. در جلوی مبل ، میز قهوه به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل (Red Editions) مجموعه ای از آینه های خیز خیز را منعکس می کند.

اتاق کودک که از نو طراحی شده است

در اتاق خواب رومان ، گل سرسبد فضای جدید زندگی را پیدا می کنیم: آبی ، در یک تنوع جدید. تختخواب نصب شده بر روی همان سکوی اتاق های خواب دیگر ، ما برای پنهان کردن فضای ذخیره سازی بسیار مناسب است. عملیات صرفه جویی در فضا با موفقیت انجام شد!

در سمت راست ، کمد های IKEA ، به دلیل هماهنگی ، اسباب بازی های خانه ، کتاب و لباس ، با باتیپین پوشانده شده است. در قسمت تزئینی ، یک چراغ Jieldé به رنگ taupe ، یک پوشش لحاف Habitat ، یک روتختی Petit Pan و یک چهارپایه Tam Tam برای یک فضای هماهنگ کنار هم قرار گرفته اند. کف آن از کاشی های لاستیکی انعطاف پذیر خاکی ، “Dalsouple” ساخته شده است.

یک حمام سرگرم کننده و رنگارنگ

اگر اوا رنگ های ملایم ، بین سایه های آبی و اوچر را برای بقیه اتاق ها ترجیح می داد ، در حمام “سایه هایی با ظاهر سالم” را انتخاب کرد. چند سال قبل از بقیه آپارتمان بازسازی شده و همه با کاشی (BHV) پوشیده شده اند ، جسارت بیشتری دارد. رنگین کمان واقعی!

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو