طراحی و دکوراسیون استودیو کانتینر قابل حمل کوچک با طراحی رنگی

طراحی و دکوراسیون استودیو کانتینر قابل حمل کوچک با طراحی رنگی

طراحی و دکوراسیون استودیو کانتینر قابل حمل کوچک با طراحی رنگی : این خانه استودیویی کوچک دوست‌داشتنی تنها 30 متر مربع وسعت دارد اما اندازه کوچک آن مانع شگفت‌انگیز بودن آن نمی‌شود. طراحی انجام شده توسط تیم Plano Livre یک طرح بسیار هوشمندانه است که پتانسیل زیادی برای تغییرات و اضافات بعدی در آن ایجاد می شود. پروژه Estúdio Lapinha که در سال 2021 تکمیل شد، در دو مرحله انجام شد.

مرحله اول پروژه پیچیده ترین و زمان برترین مرحله بود. این در واقع شامل طراحی و ساخت یک ساختار مدولار کوچک از دو کانتینر حمل و نقل با تغییر کاربری بود. همه این کارها به موقع انجام شد تا استودیو بخشی از نمایشگاه Casacor Minas 2021 باشد.

مرحله دوم این پروژه پس از این رویداد انجام شد. تیم کل ساختار را جدا کرد و آن را به محل دائمی خود در Lapinha de Serra منتقل کرد، جایی که قرار بود به عنوان یک خانه خدمت کند. ماهیت ساده و مدولار طراحی، این سازه را به نوع بسیار متنوعی از ساختار تبدیل می‌کند، ساختاری که می‌تواند برای ایجاد طرح‌ها و تجربیات سفارشی گسترش و تکرار شود.

این استودیو کانتینری کوچک، همانطور که قبلا ذکر شد، از دو کانتینر تغییر کاربری که در کنار هم قرار گرفته اند ساخته شده است. به لطف پالت رنگی انتخاب شده برای فضای داخلی که بین یک ماژول سبز و یک ماژول نارنجی و آبی متمایز می شود، می توانید خط بین آنها را به وضوح ببینید. علیرغم کوچک بودن داخل استودیو، به یک عرشه باز بزرگ دسترسی دارد و این کمک زیادی به ایجاد احساس بازتر و جادارتر بودن به طور کلی می کند.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو