طراحی و دکوراسیون آپارتمان رنگین کمان و جنگل : طراحی دایره ای در رنگ های رنگین کمان

طراحی و دکوراسیون آپارتمان رنگین کمان و جنگل : طراحی دایره ای در رنگ های رنگین کمان

طراحی و دکوراسیون آپارتمان رنگین کمان و جنگل : طراحی دایره ای در رنگ های رنگین کمان

طراحی و دکوراسیون آپارتمان رنگین کمان و جنگل : طراحی دایره ای در رنگ های رنگین کمان : طراح فرانسوی Matali Crasset بازسازی یک آپارتمان 80 متری در پاریس را برای مشتری که بین شهر و جنگل زندگی می کند به پایان رساند.

موسس Le Buisson ، شرکتی که جواهرات را توسط هنرمندان و طراحان طراحی می کند ، به Crasset آزادی کامل داد تا املاک طبقه نهم را بازسازی کند. پروژه آپارتمان ، که دارای یک طرح سنتی شامل یک سالن ورودی ، دو اتاق خواب و یک اتاق نشیمن با آشپزخانه است . ثابت می کند که می توان انتخاب های خلاقانه ای را در فضاهای سنتی انجام داد.

طراحی و دکوراسیون آپارتمان رنگین کمان و جنگل : طراحی دایره ای در رنگ های رنگین کمان

بازسازی خانه رنگین کمان و جنگل :

این بازسازی آپارتمان رنگین کمان و جنگل ، با نام Le Rainbow   et Le Bosquet   (رنگین کمان و جنگل) ، یک فضای سفید روشن و طبیعی روشن را به عنوان پس زمینه اصلی تقسیم شده با استفاده از رنگ پیشنهاد می کند. از یک طرف ، منطقه رنگین کمان احساس باز بودن را ایجاد می کند ، که با افزودن مبلمان کم افزایش می یابد. از طرف دیگر ، چوب ها همان نوع را از آشپزخانه به تراس می پیچانند و آن را با رنگ سبز ترکیب می کنند که یک منطقه جنگلی ایجاد می کند.

طراحی و دکوراسیون آپارتمان رنگین کمان و جنگل : طراحی دایره ای در رنگ های رنگین کمان

در آپارتمان رنگین کمان و جنگل کراست از رنگ رنگین کمان به عنوان پیکربندی به عنوان عنصر اصلی دایره استفاده کرد. با چرخاندن یک ساختار منحنی کشویی که به فضا پویایی می بخشد . می تواند طرح بندی دایره های متفاوتی ایجاد کند. این یک فضای باز در امتداد دیوار ارائه می دهد. در صورت نیمه بسته چندین منطقه را تشکیل می دهد. و هنگامی که کاملاً چرخانده شود ، به یک فضای خصوصی منجر می شود که در آن می توانید با ریتم رنگی بخوابید.

طراحی و دکوراسیون آپارتمان رنگین کمان و جنگل : طراحی دایره ای در رنگ های رنگین کمان

این آپارتمان رنگین کمان و جنگل که به عنوان نمایشگاه برای مجموعه های جواهرات نیز مورد استفاده قرار می گیرد . می تواند هم نیازها و هم نیازها را برآورده کند. از طریق فضا از طریق دو حرکت خود ، هدف آن این است . که افرادی را که در آن زندگی می کنند با ذهنی سرزنده فعال نگه دارد.

یک فضای سفید روشن در پس زمینه اصلی

فضای باز باید تا حد امکان بزرگ و درخشان با دسترسی به نور و خورشید باشد. احساس جادار بودن با استفاده از مبلمان کم که طول آپارتمان را پوشش می دهد ، تقویت می شود. همان گونه شناسی از آشپزخانه تا تراس اجرا می شود. رنگ سبز آن مانند یک قسمت است که از هم جدا می شود و به شما امکان می دهد تا دوردست ها ببینید.

فضایی تأیید شده به سمت مهمان نوازی

یک صندلی چهار نفره در مرکز فضای اصلی از ما استقبال می کند تا در حالی که راحت نشسته اید گویی در حال حرکت هستید و مهمتر از همه با رنگ احاطه شده است ، گپ می زنیم. قرار گرفتن در قلب رنگین کمان نشاط آور که هر روز ما را به لذت بردن از لحظه حال دعوت می کند. رنگ زندگی است.

فضایی پویا در آپارتمان رنگین کمان و جنگل

پیکربندی فعلی اجازه می دهد تا یک نوردهی مضاعف داشته باشد . همچنین تراس را در تداوم با فضای نشیمن در دسترس قرار دهد.

ریتم عمودی چند رنگ می چرخد ​​تا فضا را به روش های مختلف سازماندهی کند:

– در امتداد دیوار برای همراهی لحظه جلسات

– نیمه بسته ، صفحه ای برای ایجاد چندین منطقه می شود

– کاملاً شلیک شده ، فضا را می بندد تا فضایی برای خوابیدن ایجاد شود ، زیرا با این ریتم خیرخواهانه رنگ احاطه شده است.

فضایی منحصر به فرد برای جدا شدن از کدهای زیبایی و دکوراسیون

فضا این ظرفیت را دارد که به خواسته ها پاسخ دهد تا نیازها.

دو حرکت ، رنگین کمان و بوکاژ که کل چیدمان آپارتمان را مشخص می کند ، چشم اندازهای جدیدی را باز می کند. این محیط نشاط آور به فعال بودن و تندروی کمک می کند … از گونه های بورژوایی که متحجر می شوند خارج می شویم . از وضعیت پیله ای که بیش از حد محافظت می کند و ما را بی حس می کند خارج می شویم.

یک فضای مدولار

این آپارتمان همچنین به عنوان یک نمایشگاه برای ارائه مجموعه جواهرات Le Buisson ، یک انتشارات طلا و جواهر هنرمند توسط حامی ایجاد شده است (شامل قطعاتی از Julien Carreyn ، matali crasset ، Mrzyk & Moriceau ، M / M Paris ، Geneviève Gauckler ، Théo Mercier) ، ژان لوک ورنا …) و گاهی کلاس های یوگا را میزبانی می کند.

من فقط “با تغییر فضای داخلی” نقل مکان کرد ، می گوید ، لبخند میشول مونوری که دوست ندارد نگه دارد. او دارد جلو می رود. این پروژه همچنین پیوند طولانی بین دو نفر را برمی انگیزد … مشارکت آنها که مرهم را به قلب ما می آورد.

اطلاعات پروژه آپارتمان رنگین کمان و جنگل :

طراح: Matali Crasset

نام پروژه: Le Rainbow et Le Bosquet

نوع: آپارتمان خصوصی

مکان: پاریس ، منطقه 15

مساحت زمین: 80 متر مربع

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو