طراحی ویلای کوهسار / AsNow Design & Construct

طراحی ویلای کوهسار / AsNow Design & Construct

طراحی ویلا یکی از بخش های مهم در طراحی برای معماران و طراحان داخلی به شمار می رود. اما امروز در پویانو قصد داریم طراحی ویلایی در کوهسار را که توسط معماران آن معرفی شده است را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

شرح متن طراحی ویلای کوهسار توسط معماران ارائه شده است. پروژه ویلای کوهسار در منطقه ای دلپذیر در حوالی البرز پراویدنس، ایران واقع شده است.  مساحت کل زمین 1400 متر مربع و کل زیربنا ساختمان 470 متر مربع است. طبقه اول شامل فضاهای عمومی است که از یک سو با طراحی دقیق در عمق نقشه، امکان اتصال به استخر و فضای جکوزی را امکان پذیر می کند و از طرف دیگر شامل پله های اتصال به طبقه دوم است.

خانه ها ،

خانه های داخلی

کوهسار، ایران

معماران: AsNow طراحی و ساخت

مساحت: 470 متر مربع

سال: 2018

عکس ها: علی دقیق

تولید کنندگان: AutoDesk ، IKO ، ACT 3D ، Luna Wood ، کاشی تبریز ، شیشه

ارتباط فضاهای خصوصی طبقه اول با فضاهای عمومی همکف نه تنها از طریق پله های داخلی بلکه با پله های حیاط شمالی که به تراس نیمه باز طبقه فوقانی منتهی می شود نیز فراهم می شود. اتاق نشیمن خصوصی و اتاق بازی (فضاهای نیمه عمومی) که با وجود نورگیر و فضای خالی بزرگ تأکید می شود، بین اتاق های خواب (فضاهای خصوصی) و تراس شمالی (فضای عمومی) واقع شده است.
ایده اصلی طراحی پروژه این است که ترکیب دو عنصر چوبی معلق در فضا، که تنها از ویژگی های اصلی از حجم نیست، اما همچنین انواع فضاهای داخلی ایجاد در حالی که حفظ هویت خود و تداوم آنها را از خارج به درون شده است.
صداقت در معماری فراتر از شکل ظاهری چوب بوده و با ادامه آجر در داخل ، سعی در برآوردن نیازهای زیبایی شناختی مخاطب شده است.
تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی |پویانو
منبع : archdaily