طراحی ویلای شماره 07 / معماران ShaarOffice

طراحی ویلای شماره 07 / معماران ShaarOffice

شرح متن طراحی ویلای شماره 07 توسط معماران ارائه شده است. شماره ویلا 07 یک ویلا کوچک برای آخر هفته است که بر اساس نقشه سایت با شیب نسبتاً تند ساخته شده است. مشتری می خواست این ویلا مکانی مناسب برای مهمانی های کوچک و دوستانه باشد. بنابراین به نظر می رسید که فضاهای باز و نیمه باز می توانند در ایجاد جذابیت بیشتر و تنوع فضایی نقش مهمی داشته باشند. در ادامه مطلب همراه پویانو باشید تا با طراحی این پروژه ویلای در شیراز آشنا شوید:
خانه ها
شیراز ، ایران

معماران: ShaarOffice
مساحت: 200 متر مربع
سال: 2019
عکس ها: امیرعلی غفاری
تولید کنندگان: AutoDesk ، Chaos Group ، Lumion ، KWC ، WIEDEHOPF ، Adobe ، Duravit ، Leto ، Samsung ، Trimble

نمای خوب سطح بالا و نیاز به فضای مشخصی برای استخر روباز باعث چرخش نود درجه طراحی در طبقه اول و در نتیجه اضافه شدن دو فضای جدید با دو کیفیت متفاوت در ویلا شد. حیاط مسقف اتصال دهنده استخر و ویلا با حداکثر سایه در کل سال و یک تراس بزرگ و اتاق نشیمن در طبقه اول با چشم انداز خوب از باغ های اطراف به دلیل شیب زیاد زمین و چالشی که در استفاده از ویلا وجود دارد محدود به تعطیلات است و هیچ استفاده مداومی وجود ندارد ، مسیر دسترسی به ماشین محدود به پارکینگ ورودی بود. در طراحی منظر ، سعی شده است که با کاشت درختان بلند در اطراف سایت ، و همچنین توپوگرافی طرح سایت ، چشم اندازهای آشفته ساختمانهای اطراف را به حداقل برسانیم ، ایجاد فضاهای باز متفاوت با پوشش گیاهی متنوع را ممکن ساخته است.
در طراحی منظر ، سعی شده است که با کاشت درختان بلند در اطراف سایت ، و همچنین توپوگرافی طرح سایت ، چشم اندازهای آشفته ساختمانهای اطراف را به حداقل برسانیم ، ایجاد فضاهای باز متفاوت با پوشش گیاهی متنوع را ممکن ساخته است.
تحریریه معماری و دکوراسیون پویانو