طراحی میراث جهانی یونسکو گلخانه لورش / گروه معماری توپوتک 1

طراحی میراث جهانی یونسکو گلخانه لورش / گروه معماری توپوتک 1

طراحی میراث جهانی یونسکو گلخانه لورش / گروه معماری توپوتک 1 : “صومعه لورش” در جنوب هسن در سال 1991 در فهرست میراث جهانی ثبت شده است. اولین صومعه در این مکان Altenmünster بود که مربوط به دوران سلطنت پیپین کوتاه است. همانطور که صومعه نفوذ معنوی و اقتصادی پیدا کرد ، در همان نزدیکی و در یک تپه شنی یخبندان بزرگخانه ای ساخته شد. این مجموعه به یک مرکز مهم برای بازیابی حافظه فرهنگی / وراثت باستان تبدیل شد.

بخش هایی از منطقه قطعات مجتمع لورشی ابی با سالن معروف دروازه کارولینگی ، ویرانه های کلیسا و آثار آلتنمونستر قبلی است که عمدتا یک فضای سبز بزرگ با تعداد بسیار کمی باقی مانده است. در سال 2009 یک مسابقه بین رشته ای با هدف طراحی مجدد منطقه با اتصال چشم انداز و معماری با رعایت دقیق مقررات حفاظت از بناها انجام شد.

ایده اصلی ما در گلخانه لورش این بود که تاریخ را به عنوان چشم انداز قابل مشاهده کنیم. برخلاف تجسم های قبلی و اغلب تاریخی ساز ، رویکرد طراحی ما روی صفحه زمین متمرکز بود. با کمک مداخلات دقیق و ظریف توپوگرافی ، بقایای اضافی برجسته شد. بنابراین ، ما عمدتاً “مرحله ای” برای نمایش خود سایت فراهم کردیم. – تپه شنی یخچالی که ابی در آن ساخته شد ، بازسازی شد.

در گلخانه لورش خطوط دید از دیدگاه های مختلف بازدید کنندگان و همچنین مسیرهای جدید و مسیرهای پیاده روی برای قدم زدن بین ابی و آلتنمونستر ایجاد شده است. رد پای ساختارهای بنای خانقاه تغییر شکل یافته و با یک فرش محافظ چمن مانند پوشانده شده است. با این ابزار ، ما موفق شدیم فقدان صومعه باستانی را احساس کنیم. این طرح به یک طرح بدون مانع منجر شده است که به توپوگرافی ، معماری و یافته های باستان شناسی به طور همزمان احترام می گذارد.

 

 

گلخانه لورش

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو