طراحی ساختمان مرکز مهندسین در مشهد / گروه معماری Nexoffice

طراحی ساختمان مرکز مهندسین در مشهد / گروه معماری Nexoffice

NextOffice فضایی ایجاد کرده است که مهندسان می توانند در آن جمع شوند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. واقع در مشهد، ایران، متراژ 14 200 متر مربع مستقیماً از ساخت و سازهای سنتی ایران الهام گرفته شده است، با اجرای یک خلا the ساختاری که بقیه مورفولوژی را ایجاد می کند و دسترسی را تعریف می کند. سازمان های مهندسی ساخت و ساز مشهد یا مشهد C.E.O که هم اکنون در حال انجام است، پروژه ای است که به فضاهای خاصی علاقه مند است.

در واقع، به گفته طراحان، که تجربه طولانی با مشتریان مشابه دارند، “چند مکان از اهمیت بیشتری نسبت به فضای دیگر برخوردار هستند” مانند سالن عمومی که متقاضیان برای تأیید گواهینامه ها یا تأیید اسناد فنی خود و آمفی تئاتر که بسیاری از سمینارها را برگزار می کند، در آن شرکت می کنند، کنفرانس ها و رویدادهایی با موضوع مهندسی ساختمان برگزار می شود. طبقه همکف یک گذرگاه را در خود جای داده است که از آن طرف ساختمان عبور می کند و دو خیابان را بهم پیوند می دهد.

معماران: NextOffice

مکان: مشهد ، ایران

مساحت: 14200 مترمربع

سال پروژه: 2018

کارفرما: سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

تیم: علیرضا تقابونی با هما اسدی ، محمد معتمدی نیا (+ مدیر پروژه) , …

علاوه بر این، این سطح شامل وید void مکانی- سازه ای است که جریان عابر پیاده را به داخل ساختمان هدایت می کند. با یک سازمان فضایی خاص، سازه ای که توسط دو واحد در مقیاس بزرگ شکل گرفته است، با فضای داخلی و بافت شهری شهر در یک رابطه دوگانه است. با همان منطق، منطقه داخلی با اولویت مشابهی از نگرانی های فضایی طراحی می شود. در واقع، فضاهای عمومی و اجتماعات، آمفی تئاتر و سالن تأیید اسناد مستقیماً به void و فضای شهری موجود متصل می شوند.

 

منبع : archdaily

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی |پویانو