طراحی مرکز سلامت Univers Nuface در کانادا/ معماران Adhoc Architectes

طراحی مرکز سلامت Univers Nuface در کانادا/ معماران Adhoc Architectes

توضیحات متن طراحی مرکز سلامت توسط  معماران ارائه شده است. معماران ADHOC با افتخار اعلام می کنند که پروژه آنها برای کلینیک مراقبت های زیبایی Univers NuFace در لاوال اکنون افتتاح شده است. Univers NuFace از یک نوعی است که تجربه فوق العاده ای را به مشتری خود ارائه می دهد و آنها را به دنیایی کاملاً جدید منتقل می کند. فضایی جایگزین بین بوتیک لوکس و آزمایشگاه فن آوری بالا را به نمایش گذاشته است.

معماران: معماران Adhoc
مساحت: 455 متر مربع
سال: 2015
عکس ها: ادرین ویلیامز

       

 

 

تیم ما فضایی طراحی کرد که هم درخشان ، هم تمیز و سرگرم کننده است. این چالش ایجاد یک تصویر حرفه ای و غیرقابل تصرف در فضای جدید و در عین حال انتقال شخصیت عجیب و غریب مالک NuFace بود. تمایل آنها برای ساخت نوار آب نبات و تزئین فضا با شخصیت های کامل جنگ ستارگان این پروژه را به جلو سوق داد.

مفهوم ما در ابتدا از تصویر پروانه ای الهام گرفته شده بود که تمام هویت سازمانی Univers NuFace را به هم پیوند می داد: NuFace ، NuAddiction و Délivrance. از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود که کلینیک جدید هماهنگی بین مارک های مختلف را تجسم می داد و همچنین می توانست ویژگی های خاص آنها را بدرخشاند.

استراتژی ADHOC ایجاد فضایی تمیز و درخشان بود که بخش های مختلف را از طریق رنگ ها ، بافت ها و مواد پیوند می داد. نمای نتیجه یکی از وحدت و انسجام است که می تواند ویژگی های هر منطقه را از هم متمایز کند. از روشهای آسان و کم هزینه مانند استفاده خلاقانه از رنگهای متضاد برای ایجاد جوهای مختلف در اتاقهای مشاوره بدون اضافه کردن دیوارها استفاده شده است. علاوه بر این ، استفاده از ابزارهای دیجیتالی پارامتری به تیم ما این امکان را می دهد تا از یک بافت میکروسکوپی بال پروانه ای ایجاد کند که مجدداً در مناطق مختلف کلینیک تفسیر شود. نتیجه انتزاعی ، معاصر و اساساً با مشتری ما در ارتباط است.

مهلت های کوتاه نیز برای تیم ما یک چالش بود اما رابطه شگفت انگیز بین بازیگران مختلف در این پروژه باعث موفقیت چشمگیر شد. همکاری مثمر ثمر با پیمانکار و با مشتری حتی در چنین پروژه ای پر سرعت از اهمیت بیشتری برخوردار است.  در پایان ، این پروژه واقعاً مظهر تعریف ADHOC: یک شرکت معماری است که با کار کردن در خارج از الگوهای کاری سنتی و با همکاری با تنوع زیادی از شرکا ، به حل چالش های طراحی خاص اختصاص داده شده است.

تحریریه معماری و دکوراسیون | پویانو