طراحی سالن ناخن لیلی / ARCHSTUDIO

طراحی سالن ناخن لیلی / ARCHSTUDIO

توضیحات متن پروژه طراحی سالن ناخن لیلی توسط معماران ارائه شده است .  سالن ناخن برای دستیابی به نوعی حس طبیعی در محیط مصنوعی و جذب مشتری با ایجاد یک تجربه سرگرم کننده از بودن در میان حجمی از دالان ها و توده طراحی شده است. فضای مستطیل شکل 60m2 توده ای تعبیه شده است که به تدریج از خارج به داخل در حال افزایش است.


این فضای توده ای  به 7 دالان با اندازه های مختلف تقسیم می شود که مطابق رفتار و دید مشتریان پدیدار می شود یا پنهان می شود. دالان ها ، از هم جدا با هم در هم پیوسته ، مانیکور و مناطق زیبایی از مقیاسهای مختلف را تشکیل می دهند. منطقه مانیکور توسط 2 یا 3 صندلی گروه بندی می شود ، در حالی که منطقه زیبایی برای اطمینان از حریم خصوصی نسبتاً بسته وجود دارد. فضای بین غارها به عنوان انبار ، اتاق سرویس ، قفسه نمایش و غیره استفاده می شود.

تمام توده ها با صفحه استیل ضد زنگ با ضخامت 1.5 میلی متر جوش داده شده اند، میزان سختی آن مطابق با فرش خاکستری نرم در کف است ، بنابراین فضای غار مانند خاکستری را تقویت می کند. بالای تپه به رنگ سفید رنگ آمیزی شده است ، که با دیوارهای اطراف یکپارچه شده و به طور کلی سقف درخشان دارد. سقف از غشای نرم ساخته شده است ، سطح آن به شکل گلهای با تراکم های مختلف چاپ شده و باعث ایجاد نور داخلی و یکنواخت می شود.

در مقابل فروشگاه متوقف شوید ، یک تصویر بصری واضح و مستقیم از طریق دیواره شیشه ای شفاف دریافت می کنید. قدم در داخل فضا ، تپه انتزاعی به مرحله ای برای آشکار کردن زیبایی های طبیعت تبدیل می شود.

.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی|پویانو