طراحی سالن مراقبت از مو سالن آتلیه تویرو / Hitotomori Architects

طراحی سالن مراقبت از مو سالن آتلیه تویرو / Hitotomori Architects

توضیحات متن طراحی سالن مراقبت از مو توسط معماران ارائه شده است . صاحب این سالن مو  دو زن هستند که سالن “آتلیه تویرو” را راه اندازی کرده اند. “Toiro” به معنای واقعی کلمه به معنای 10 رنگ است ، اما نماد تنوع و تنوع است. همچنین نوعی بازی کلمه ای است که “+ رنگ” را نشان می دهد. صاحبان سالن برای ما توضیح دادند كه آنها فضایی را تصور می كنند كه باعث می شود افراد با شخصیت های مختلف و تجربیات ، استعدادهای خود را تقویت دهند. در حقیقت ، من تصور كرده ام كه طراحی مو روی ظاهر سطح مو متمرکز شده است. من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم که یاد گرفتم که این تنها با نگهداری و مراقبت دقیق از پوست سر ، ریشه و موهای زیرین (پایه زیرین) انجام می شود که باعث می شود مدل موی زیبایی را که برای ما قابل مشاهده است حفظ شود. ما این ایده را گرفتیم. اهمیت ایجاد یک پایگاه اساسی برای اینکه بتواند استعدادها به عنوان روح اساسی تویرو شکوفا شوند ، مهم است.

با استفاده از این ایده ، ما LGS ، بتن ، ALC ، مواد عایق ، پانل های تقویت کننده ، تراززو و کاجهای کاج اروپایی را دقیقاً هماهنگ نگه داشته و آنها را به عنوان یک عنصر اساسی در طراحی داخلی در معرض دید قرار داده ایم تا فضایی ایجاد شود. علاوه بر این ، ما دو دهانه تقریباً دو متری از نمای ساختمان را پشت سر گذاشتیم تا تصور کنید که سالن مو از ساختمان مستقل است. بازگرداندن ورودی سالن نیز فضایی را در زیر طاق های مغازه به داخل شهر باز کرده و اجازه می دهد تا آن را با محله اطراف ترکیب کند.

در حالی که این نوع فضای داخلی کاملاً شناخته نشده است ، پذیرش صاحبان سالن از زیبایی متعلق به بستر ساختمان – که معمولاً توسط معماران پذیرفته می شود – به سالنی منجر شده است که در آن می توان هر یک از اصالت و شخصیت های بسیاری از مشتریان را به سطح خود برساند و پیام آن را به جهان ارسال کند.

 

منبع : آرک دیلی

تحریریه معماری و دکوراسیون | پویانو