طراحی رستوران سنسی SENSI به سبک ایتالیایی در آمریکا

طراحی رستوران سنسی SENSI به سبک ایتالیایی در آمریکا

این رستوران ایتالیایی یک تجربه فوق العاده از این نوع سبک از رستوران ها را برای مردم منطقه جنوبی شارلوت را پدید آورده است.

رستوران ایتالیایی سنسی senSI که به معنای احساس می باشد، در مساحت تقریبی به مساحت 3500 متر مربع در اراضی REA  بنا شده است. دی بوی de BURY از ناپل ایتالیا و شرکای وی به مدت دو سال به دنبال فضایی در شارلوت بودند و سرانجام به نتایج کاربردی برای این هدف رسیدند.

در ایده طراحی این رستوران از ایده بکارگیری 5 حس از حواس پنجگانه الهام گرفته شده است. این ایده ها در برنامه هایی که شامل منو غذا تا برپایی موسیقی زنده می باشد قابل اجرا است.

دی بوری در ادامه می گوید ” ما می خواهیم که میهمانان ما این  احساس را داشته باشند كه اقیانوسی وسیع را پشت سر گذاشته اند تا در رستورانی در خیابان های یکی از شهرهای ایتالیا ورود پیدا کنند

طراحی این رستوران مدرن و درخشنده است. از چوب و فولاد در طراحی داخلی این رستوران استفاده شده است. یک آشپزخانه شیشه ای باعث می شود که صرف کننده غذا قادر باشد به مراحل پخت و پز خوراک اشراف داشته باشد. از بیش از 2000 بطری برای ساخت ایده مدرن این اینستالیشن آرت که از سقف آویزان است در این رستوران ایتالیای استفاده شده است.