طراحی دفتر اداری ایران زمین / معماران دفتر هیبت

طراحی دفتر اداری ایران زمین / معماران دفتر هیبت

شرح متن طراحی دفتر اداری ایران زمین توسط معماران ارائه شده است. یک مشتری با داستانی تجاری خودش به عنوان کارفرما پروژه را ساخت. قبل از این ، دفتر در یک خانه قدیمی با حیاط مقابل سایت واقع شده بود. کارمندان با تنش زیاد ناشی از ماهیت دفتر ناشی از تجارت آنلاین با تعداد بیشماری مشتری ارتباط دائمی و همیشگی دارند . از طریق جلسات با مشتری در آن مکان ، معماران دریافتند جایی با ارتباطات یکپارچه مانند بازار سهام کوچک یا بازار وجود دارد که باید به آن فکر کنند.

ساختمان های اداری
یزد ، ایران
معماران: دفتر هیبت
مساحت: 700 متر مربع
سال: 2019
عکس ها: حسین فراهانی
تولید کنندگان: AutoDesk ، Geberit ، Diba

 

بنابراین ، معماران تصمیم گرفتند با استفاده از یک راه پله اضافی که نقاط اساسی ساختمان را متصل می کند ، جریان آزاد ارتباطات و کار را در طراحی مفهومی دفتر جدید در نظر بگیرند. به طور متناوب اتاق مدیریت را به منطقه فروش در طبقه 2 به منطقه حسابداری در طبقه 3 و در نهایت به سقف با یک فضای استراحت و فضای سبز متصل می کند. هندسه خالص و فرم صریح در ترکیبی از عقب نشینی در مقیاس بزرگ و گزینه های در گردش که متأثر از معماری محلی یزد است ، برای معماران به عنوان سکویی برای یک ساختمان اداری جدید مدرن در یک شهر آرمانشهر معنی معمولی دارد.

این پروژه دارای دو طرف کلان و خرد بود. ظاهراً در این زمینه ، طراحان باید با حداقل مواردی مانند تابش خورشید ، همرفت طبیعی و غیره سر و کار داشته باشند ، اما مواردی از قبیل اثرات همسایگی ، اتصال به آنها و شباهت یا یکپارچگی آنها چالش برانگیز بود. ناگفته نماند که ساختمان کلاسیک مجاور پس از اتمام این پروژه اضافه شده است ، بنابراین تضاد شدید در مواجهه با زمینه بیشتر آشکار خواهد شد.
تحریریه معماری و دکوراسیون |پویانو