طراحی داخلی کافه قهوه بطری آبی در یوکوهاما مواد طبیعی را برجسته می کند

طراحی داخلی کافه قهوه بطری آبی در یوکوهاما مواد طبیعی را برجسته می کند

طراحی داخلی کافه قهوه بطری آبی در یوکوهاما مواد طبیعی را برجسته می کند : صندلی های بلوط در میان ستون های بسته بندی شده با نخ کاغذی در این کافه Blue Bottle Coffee در یوکوهاما ، ژاپن ایجاد شده توسط Keiji Ashizawa Design و Norm Architects قرار دارند.

طراحی کافه قهوه بطری آبی یک ساختمان جلوی شیشه در منطقه تجاری شلوغ یوکوهاما ، میناتومیرای را اشغال کرده و از پارک عمومی با برگ و برگ به بیرون نگاه می کند.

این تنظیم به نقطه مرجع اصلی استودیوی مستقر در توکیو Keiji Ashizawa Design تبدیل شد که فضای داخلی کافه را با مواد طبیعی تزئین کرده است.

 

تصویر بالا: نخ کاغذی به دور ستون های کافه می پیچد. در بالا: یک میله منحنی در مرکز نقشه قرار دارد

کیجی آشیزاوا ، بنیانگذار مشهور این استودیو ، گفت: “ما هدف ما ایجاد فضایی است که عمدتا با استفاده از چوب از جامعه محلی استقبال می کند. این پارک با الهام از پارک واقع در قهوه بطری آبی است.”

 

“این ساختمان به عنوان شخصیت اصلی پارک عمل می کند و احساس مهربانی با مواد طبیعی در منظره صنعتی به نظر می رسد.”

در پلان کف کافه یک بار سرویس بزرگ نیمه ماهه مسلط است که در پشت آن کارمندان سفارشات نوشیدنی را تهیه می کنند. پایه آن با تخته های چوبی با رنگ روشن پوشیده شده است ، در حالی که پیشخوان آن از سنگ خاکستری شکسته ساخته شده است.

از الوار کم رنگ برای کفپوش کافه و میزهای مدور آن نیز استفاده شده است. الوار همچنین عناصر تزئینی کوچکتر مانند صفحه منو و چند چراغ حلقه ای بزرگ و بزرگ را که از سقف معلق شده اند ، تشکیل می دهد.

نخ کاغذی بافته شده مطابق با پالت مواد طبیعی ، در اطراف نیمه پایین ستون های پشتیبانی خاکستری که در امتداد حاشیه اتاق قرار دارند ، پیچیده شده است.

کیجی آشیزاوا طراحی از همکاران طولانی مدت ، معمار معمار مستقر در کپنهاگ ، خواست که طیف وسیعی از صندلی های پروژه را طراحی کنند.

این روش سه مدل صندلی ساخته شده از چوب بلوط ژاپنی را طراحی کرده است: یک صندلی به سبک کافه ای سنتی ، یک چهارپایه میله ای بلند و یک صندلی غذاخوری کمی رسمی که تا حدی با چرم خامه ای تودوزی شده است – تکیه گاه کم و منحنی آن به معنای اشاره دقیق به معماری کافه.

همه قطعات توسط Karimoku Case Study ، مارک خواهر تولید کننده ژاپنی Karimoku تولید شده است که برای طراحی مبلمان با معماران در سراسر جهان همکاری می کند.

معماران نرم و Keiji Ashizawa Design برای اولین بار با Karimoku Case Study در سال 2019 در زمینه راه اندازی مجموعه افتتاحیه Kinuta کار کردند.

نمای کافه از شیشه ساخته شده است

فردریک ورنر ، شریک معمار معمار ، توضیح داد: “برای ما ، شریک بهتری برای کار با وجود کاریموکو وجود ندارد.”

“آنها کیفیت و رویکرد منحصر به فردی را در تولید مبلمان چوبی حفظ می کنند ، و در ساخت کار با جدیدترین رباتیک تمرکز می کنند و اطمینان حاصل می کنند که فلسفه” تکنولوژی پیشرفته ، لمس “آنها در هر قطعه مبلمان واقع شده است کارخانه.”

 

مشتریان می توانند به یک مکان نشیمن در فضای باز دسترسی داشته باشند.

این یکی از چندین کافه Blue Bottle Coffee در ژاپن است که سایر هتل ها در توکیو ، کیوتو و کوبه واقع شده اند.

مارک قهوه توسط جیمز فریمن در سال 2002 تاسیس شد ، و کار خود را به عنوان یک روستای کوچک در اوکلند ، کالیفرنیا آغاز کرد و سپس به یک شبکه کافه در سراسر ایالات متحده و آسیا تبدیل شد.

سال گذشته کافی شاپ بطری آبی اولین شعبه خود را در کره جنوبی افتتاح کرد که توسط معماران Schemata طراحی شده است. این کافه در محله هنری سئونگ سو واقع شده است و فضای داخلی کمیاب با مبلمان چوبی و ازاره های نمایش آجر قرمز دارد.

عکاسی پروژه توسط Tomooki Kengaku است.

مشخصات پروژه:

طراحی: Keiji Ashizawa و معماران معماری

ساخت و ساز: # مخزن

مبلمان: مطالعه موردی Karimoku

 

 

 

 

 

منبع : دیزین

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو