طراحی داخلی مدرن مید سنتری و نحوه استفاده از آن در خانه : قسمت اول

طراحی داخلی مدرن مید سنتری و نحوه استفاده از آن در خانه

طراحی داخلی مدرن مید سنتری و نحوه استفاده از آن در خانه : قسمت اول

طراحی داخلی مدرن مید سنتری و نحوه استفاده از آن در خانه : طراحی داخلی مدرن مید سنتری (اواسط قرن ) در دهه گذشته به لطف خطوط تمیز و حال و هوای فوق‌العاده جذابش محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

طرح‌های راحت و شیک با سبک زندگی معمولی‌تر و پلان‌های طبقه باز امروزی مطابقت دارند. در واقع، قطعات مدرن اواسط قرن راه خود را به بسیاری از خرده فروشان مبلمان در بازار انبوه باز کرده اند.

این بدان معنی است که پیدا کردن وسایل برای ماشین بافندگی خود آسان تر از همیشه است. اما، وقتی در مورد این نوع دکوراسیون صحبت می کنیم، معنای مدرن اواسط قرن چیست؟

سبک مدرن میانه قرن چیست؟

Midcentury Modern واژه‌ای است که بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرد که به معنای چیزهای مختلفی است. مهمتر از همه، همه آنها دقیق نیستند.

این واقعاً اشاره ای به تحولات اواسط قرن بیستم است – عمدتاً پس از جنگ جهانی دوم.

این شامل معماری، مبلمان و فناوری هایی می شود که پس از پایان جنگ رایج شدند. در حال حاضر، بیشتر به مبلمان و دکوراسیون مدرن اواسط قرن اشاره دارد.

ریشه های سبک مید سنتری

در حالی که بحث های زیادی در مورد سال های واقعی که دوران مدرن اواسط قرن را در بر می گیرد، وجود دارد، اکثر منابع به طور کلی می پذیرند که اوج شکوفایی تقریباً 1945-1969 بوده است. کارا گرینبرگ، نویسنده و مورخ هنر، در ابتدا در سال 1984 اصطلاح مدرن اواسط قرن را به عنوان عنوان کتاب خود در مورد این عصر طراحی در سر داشت.

به گفته Modernous، مدرن در اواسط قرن ریشه های زیادی در سبک باهاوس آلمان دارد. این نوع دکوراسیون داخلی به لطف مهاجرت از اروپا پس از جنگ جهانی دوم وارد ایالات متحده شد. ظهور مصالح و اشکال جدید ناشی از کمبود لوازم ساختمانی سنتی در طول جنگ بود. این سبک دکوراسیون مبتنی بر صنعت، متنوع و خلاقانه است. علاوه بر این، بسیاری از طراحان پیشگام فعال در آن دوره، به ویژه در پالم اسپرینگز، کالیفرنیا، به آن کمک کردند.

محبوبیت انفجاری سبک مدرن مید سنتری

پس از جنگ جهانی دوم، شهرها در ایالات متحده در حال گسترش و حومه ها در حال رشد بودند. این امر نیاز به مسکن سریع ساخته شده و مبلمان را در آن ایجاد می کند. از آنجا جنبش مدرن اواسط قرن رشد کرد. علاوه بر این، مدرنیسم را با وسایلی که برای اتاق نشیمن مدرن آمریکایی ساخته شده بود، وارد حومه های پس از جنگ کرد: این اتاق کاربردی، راحت و کاربردی بود.

روندهای جدید

خانه‌های مدرن اواسط قرن نیز به دلیل معرفی فضاهای باز بزرگ، پنجره‌های فراوان و نور طبیعی، و جریان آسان داخل/خارج، منبع پلان‌های طبقه باز امروزی بودند. این ویژگی ها در خانه های مدرن اواسط قرن پالم اسپرینگز در آن دوران رایج است.

اگرچه مبلمان مدرن اواسط قرن مبتنی بر صنعت بود، اما این قطعات نیز طرح‌های مدرنیستی بودند که می‌توانستند با هزینه مناسب به تولید انبوه برسند. از این رو، سیلوئت های تمیز، منحنی ها و اشکال هندسی خود را به خواسته های سبک زندگی جدید وام می دهد.

ری ایمز و چارلز ایمز، که نام‌هایشان مترادف با مدرنیته اواسط قرن است، احساس می‌کردند که این فلسفه ساده و قدرتمند است: «به‌دست آوردن بهترین‌ها به بیشترین تعداد مردم با کمترین مقدار پول».

چرا مدرن میانه قرن هنوز محبوب است؟

طراحی مدرن در اواسط قرن هنوز به دلایل بی‌شماری امروزه محبوب است.

اولاً، ویژگی‌های آن، آن را برای سبک‌های دکوراسیون خانه امروزی، مدرن و التقاطی مناسب می‌کند.

اتصال به مینیمالیسم اسکاندیناوی یک ویژگی اصلی است.

ترکیب مواد طبیعی نیز به پیروان آن دامن می زند.

آزمون زمان

وبلاگ RedBeacon می نویسد: در حالی که بسیاری ممکن است افزایش محبوبیت این سبک را به نمایش “Mad Men” نسبت دهند، برخی از قطعات نمادین آن دوران هرگز مورد توجه قرار نگرفتند. سبک مدرن واقعی اواسط قرن یک ظاهر بی انتها، تازه و au courant در نظر گرفته می شود. همان‌طور که جاشوا هولدمن از ساتبی می‌گوید: «[طراحی‌های مدرن اواسط قرن] در خانه‌ها و فضای داخلی معاصر بسیار خوب می‌نشینند. آنها هنوز امروز احساس تازگی می کنند، هنوز احساس مدرن بودن می کنند. بسیاری از آن قطعات بهتر نشده اند. آنها هنوز در آزمون زمان ایستاده اند.»