طراحی داخلی سوپرمارکت سولرا : ماسکوئسپاسیو  

طراحی داخلی سوپرمارکت سولرا : ماسکوئسپاسیو  

طراحی داخلی سوپرمارکت سولرا : ماسکوئسپاسیو : با توجه به توضیحات متن ارائه شده توسط معماران پروژه گروه معماری ماسکوئسپاسیو Masquespacio به تازگی آخرین پروژه خود را در کلن آلمان برای سوپرمارکت های زنجیره ای Solera به پایان رساند.

کارآفرین سویلی، پپا باسکون، بیست سال پیش تصمیم گرفت برای جستجوی ماجراهای جدید به شهر کلن آلمان نقل مکان کند. پس از چندین تجربه در مهمان نوازی، بیش از 10 سال پیش، او تصمیم گرفت یک فروشگاه کوچک از محصولات اسپانیایی در مرکز شهر کلن راه اندازی کند و بهترین های کشور مادری خود را به آلمان بیاورد.

به لطف استقبال خوب از پروژه‌اش در سال‌های بعد، او تصمیم گرفت عمده‌فروشی بلندپروازانه‌تر برای حضور در تقاضای فزاینده محصولات اسپانیایی توسط رستوران‌های ایتالیایی و اسپانیایی در کلن و دوسلدورف و اطراف آن تشکیل دهد. محبوبیت روزافزون غذای اسپانیایی در آلمان، باعث شد که پپا باسکون در سال 2016 تصمیم به افتتاح یک سوپرمارکت جدید «نقد و حمل» با هدف ارائه خدماتی خاص به مشتریان غیرحرفه‌ای در کلن گرفت.

به همین دلیل با ماسکوئسپاسیو Masquespacio تماس گرفت تا برند جدید و فضای داخلی خود را طراحی کند. طراحی Solera جدید از حدود 500 متر مربع در جستجوی حسی از احساسات مدیترانه ای، آمیخته با ویژگی های کاربردی لازم برای این نوع مشاغل، توسعه یافته است. رنگ مشکی غالب، جدیت را ارائه می دهد، در تقابل با چندین رنگ «شاد» که یادآور اسپانیا هستند، بدون اینکه خود را به موضوعات معمولی اسپانیایی تبدیل کنند.

عناصر دیگری مانند شبکه‌هایی با زیور آلات و همچنین سایبان‌ها و کاشی‌های معمولی مدیترانه‌ای ما را به فکر کردن درباره اندلس وادار می‌کنند.

 

تابلوهایی که توسط Masquespacio انجام شده است از الگوهای برند پیروی می کنند و در هر لحظه احساسی را به طراحی داخلی اضافه می کنند و شادی اسپانیایی را منتقل می کنند. آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین آشپزخانه برای غذاخوری و حوزه‌های علمیه، در کنار اتاق سرد به وضوح الگوی بازار جدید سولرا را نشان می‌دهد، وجه نقد و حمل‌ونقل 100% متمرکز بر غذای اسپانیایی.

مشخصات کلی پروژه :

کاربری : بازار ، فروشگاه

محل ساخت : کلن، آلمان

طراحان داخلی : Masquespacio

مساحت : 500 متر مربع

عکس ها : لوئیس بلتران

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو