طراحی داخلی سوئیت کنار دریاچه گرند رپیدز

طراحی داخلی سوئیت کنار دریاچه گرند رپیدز

طراحی داخلی سوئیت ساحلی آبی : وقتی صحبت از خوابیدن جمعیت و محل استراحتی در ساحل می شود ، هیچ چیزی بهتر از یک اتاق دو طبقه نیست. این فضای باورنکردنی چه توسط پسرخاله ها ، دوستان و یا حتی بزرگسالان استفاده شود ، نمونه بارز تفریح ​​است! رنگ های تابستانی پر جنب و جوش برای خانه تعطیلاتی کنار دریاچه در گرند رپیدز ، میشیگان بسیار مناسب است. من فکر می کنم آنچه بیشتر دوست دارم همه جزئیات معماری منحصر به فرد در کلیت این پروژه است. (بسیاری از راه حل های هوشمندانه برای ایجاد فضای ذخیره سازی و کمد و کشو های مخفی! ) با پویانو همراه باشید تا طراحی منحصر به فردی از یک خانه کوچک تعطیلاتی در کنار دریاچه را با هم بررسی کنیم :

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که طراح به دلیل کمبود مساحت و با توجه به کاربرد فضا در فصول خاص از سال فضایی جداگانه برای اتاق خواب در نظر نگرفته است و در سوئیت فضای نشیمن و خواب به طور هوشمندانه ای در کنار یکدیگر و در تعامل با هم قرار دارند.

معمار برای استفاده بهینه از فضای موجود از مبلمان چند منظوره همانگونه که در تصویر میبینید استفاده کرده است . تخت خواب های دو طبقه ، کشوهای مخفی در پلکان تخت ، طاقچه های کتاب داخل دیوار همگی از تمهیدات طراح برای بیشترین استفاده از فضا میباشد.

به جزئیات نرده های تخت و طاقچه های دیوار دقت کنید، به نحوه نورپردازی بالای تخت ها که هماهنگ با نور های کنار دریاچه میباشد. و حس و حالی نوستالژیک دارد.

استفاده از رنگ های روشن همچون آبی آسمانی کمرنگ در دیوار ها و رنگ سفید در سقف زمینه مناسبی برای لایه های طرح و ورود پترن های جدید در مبلمان و فرش و … را ایجاد کرده است .

در گوشه ای دیگر در کنار پنجره ویلا در جوار نور طبیعی فضایی دنج تر و آرام تر برای مطالعه و غذا خوردن اعضا در نظر گرفته شده است که در این بخش هم به صورت هوشمندانه ای طراح از فضای زیر نیمکت برای فضای ذخیره سازی استفاده کرده است. این قسمت نیز ار رنگ های آبی کمرنگ و سفید در زمینه استفاده شده است و نشاط و حرکت با رنگ در مبلمان و اکسسوری ها به طور زیرکانه ای به فضا بخشیده شده است.

در کنجی دیگر از پروژه در بخشی که سقف کوتاه تر است طراح چند کمد دیواری و فضای ذخیره سازی در دیوار تعبیه کرده است و با مبلمان ( کنسول ) و فرش رنگارنگ به فضا رنگ وارد کرده است .

در طراحی حمام و دستشویی سوئیت هم همان رنگ های آبی فیروزه ای کمرنگ و سفید در زمینه حفظ شده است. شاید بهترین حس را کاشی های فیروزه ای ریز در این فضا به مصرف کننده منتقل کنند. روشویی چوبی دونفره و آینه بزرگ حس صمیمیت و گرمای بیشتری را به فضا می دهد و همچنین استفاده هوشمندانه از درب های ریلی ( کشویی ) به جای بازشو های لولایی در فضاهای کوچک بسیار کاربردی می باشد.

 

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / المیرا قرابیگو