طراحی داخلی رستوران آسیای پوبو به سبک هاوایی :  Pobo Asian Bistro

طراحی داخلی رستوران آسیای پوبو به سبک هاوایی :  Pobo Asian Bistro

طراحی داخلی رستوران آسیای پوبو به سبک هاوایی :  Pobo Asian Bistro

طراحی داخلی رستوران آسیای پوبو به سبک هاوایی :  Pobo Asian Bistro :  Pobo Asian Bistro : در پروژه Pobo Asian Bistro که توسط گروه معماری Bureau طراحی شده است ، یک مرکز تجمع شهری دلپذیر برای لذت بردن از غذاهای سنتی هاوایی ایجاد شده است.

رستوران آسیای پوبو

کیک ظرف یک غذای سنتی هاوایی است. این وعده غذایی اصلی غذای هوشمند است ، یعنی غذای سریع اما سالم. این غذا به عنوان اساس منوی رستوران Pobo آسیایی در نظر گرفته شد.

این مکان در Petrogradskaya Storona قبلاً یک مغازه مواد غذایی و تعمیر کفش داشت. تیم طراحی با فضای اصلی رستوران Pobo آسیایی جدید در شرایط وخیم روبرو شد ، اما از ظاهر خام آن به عنوان الهام بخش و نه مانع استفاده کرد.

رستوران آسیای پوبو

مصالح به کار رفته در رستوران آسیایی پوبو

معماران پروژه که تخته های سنگ مرمر بزرگ را که روی زمین کشف کرده بودند ،  آن را به یک کف تزئینی خود تراز تبدیل کردند. آنها حتی دیوارها و سقف را تقریبا ناتمام گذاشتند و یک محیط پویای ناقص ایجاد کردند.

رستوران آسیای پوبو

فلز به عنوان یک ماده تک رنگ برای ایجاد بیشتر عناصر مبلمان و درها استفاده شد. با جایگزینی اشکال هندسی سبک و ساختارهای فلزی با انتخاب رنگ شاد ، سازندگان به محیطی تازه و آسان دست یافتند.

طبق گفته معماران : ما عاشق نحوه ترکیب عناصر صندلی خاکستری نرم با قاب فلزی زرد روشن هستیم ، لمسی که تعامل بسیار شیکی را ارائه می دهد که کاملاً با سطوح بتنی خام روی دیوار متناسب است.

رستوران آسیای پوبومفهوم فست فود به فضا این امکان را می دهد تا بدون تناقض با راه حل های هنری و بازیگوش و مبلمان و عناصر تزئینی سفارشی ، بیان پویای خود را حفظ کند. یک محیط شهری شاد برای یک تجربه غذاخوری پویا و صمیمی.

رستوران آسیای پوبوکل پالت رنگ داخلی ادامه ارگانیک سبک شرکتی در دکوراسیون داخلی رستوران Pobo Asian است که رهگذران را با رنگ های شاد خود جذب کرده و بازدیدکنندگان را کاملاً در فضای جزیره هاوایی غرق می کند.

رستوران آسیای پوبو

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو