طراحی داخلی خانه مدرن در آفریقای جنوبی، بازآفرینی برای یک خانه ساحلی

طراحی داخلی خانه مدرن در آفریقای جنوبی، بازآفرینی برای یک خانه ساحلی

طراحی داخلی خانه مدرن ؛ معماران متروپول با همکاری شرکت معماری داخلی Lee Moon و شرکت Image Landscape Design، خانه VZ در Umdloti آفریقای جنوبی را طراحی کرده اند. این خانه با هدف تجدید “خانه ساحلی” ساخته شده است. این ملک که شامل سه طبقه می باشد و رو به اقیانوس قرار گرفته است، دارای یک استخر روباز و چندین فضای تفریحی در طبقه اصلی و اتاق خواب ها در طبقه بالایی می باشد.

در فضای استخر، یک ایوان سرپوشیده وجود دارد که دارای یک باربیکیو، ست میز و صندلی ناهارخوری و یک فضای استراحت با کاناپه های پارچه ای می باشد. چراغ های استخر در زمان شب برای شنای شبانه فضا را روشن می کنند. پانل های کشویی این ایوان، امکان بسته شدن فضا و حفظ آن از عناصر محیطی را فراهم می کند.

در داخل خانه و در آشپزخانه، یک کابینت جزیره ای طویل به رنگ طوسی و سفید، در زیر سه چراغ آویزی که از بخش فرورفته سقف با چراغ های مخفی آویزان شده اند، قرار گرفته است. آشپزخانه در مقابل استخر طراحی شده و چشم اندازهایی منحصر به فرد از اقیانوس مقابل را دارا می باشد.

در سالن نشیمن، پنجره های کف تا سقفی که یک گوشه فضا را پر کرده اند، و در کنار آن، چراغ های مخفی که در فرورفتگی سقف تعبیه شده اند، این سالن را روشن تر از آن چه بود می کنند. دکوراسیون سالن نشیمن با ترکیب رنگ های آبی و زرد ملایم، توناژی از منظره اقیانوس بیرون را در فضا پخش کرده است.

این اتاق خواب که در بالاترین طبقه خانه قرار دارد، دارای چشم اندازی بدون مانع از اقیانوس بوده و همچنین به یک بالکن دورتادوری بزرگ باز می شود که مشرف به استخر طبقه پایین می باشد.

در یکی از حمام های خانه، یک وان، یک فضای بسته شیشه ای برای دوش و یک لوستر با بافت های بزرگ وجود دارد. همچنین این حمام دارای یک پاسیوی خصوصی می باشد که یک فضای دوش باز در آن تعبیه شده است.

در یکی دیگر از حمام ها، یک وان در کنار پنجره هایی قرار گرفته است که با پرده کرکره های سفید رنگ پوشانده شده اند. پنجره های صفه ای موجود نیز به این فضای شست و شوی روشن و باز، نوری مضاعف بخشیده اند.

در این جا نگاهی به پشت خانه می اندازیم؛ ساختاری خصوصی تر با دید کمی به فضای داخل خانه. سقف شیب دار یک طرفه خانه، و فرم کنسولی آن از این زاویه بیشتر قابل مشاهده است.

طراحی داخلی خانه مدرن

 

 

 

طراحی داخلی خانه مدرن

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist