طراحی داخلی خانه دنج و آرام در لندن

طراحی داخلی خانه دنج و آرام در لندن

طراحی داخلی خانه دنج و آرام : این استودیوی دنج ودلنشین متعلق به خانم آنا والنتین، طراح مد و لباس است. فضایی که در تمام قسمت‌های آن آرامش و لطافت را احساس می‌کنید و کمی حال و هوای سبک اسکاندیناوی را با خود به همراه دارد. هرچند وجود سقف بلند باعث شده این فضا بزرگ و دلباز به نظر برسد، اما انتخاب رنگ‌های روشن و طبیعت‌گرایانه نیز در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است. اتاق نشیمن با داشتن دیوارهای سفید ساده و کفپوش از جنس پارکت، فضایی گرم و صمیمی دارد.

وجود مبلمان و اکسسوری‌های مدرن، مانند این مبل و میز سفید و مشکی در کنار شومینه فضای پست مدرنی را ایجاد کرده است.

دیوارهای آجری سفید رنگ، کفپوش پارکت با چیدمان زاویه دار، مبلمان چرم و وجود کنده‌های چوب نشان دهنده این است که طراح در تلاش بوده سادگی رنگ را با تعدد پترن و بافت جبران کند.

فضای آشپزخانه و ناهارخوری در کنار یکدیگر قرار دارند و به هم متصل‌اند. کابینت‎ آشپزخانه مدرن و مینیمال طراحی شده است. استفاده از سنگ مرمر به جای کاشی‌های بین کابینتی و میز و صندلی چوبی باز هم نشان می‌دهد که طراح سادگی بیش از حد رنگ فضا را با انتخاب درست طرح و بافت جبران کرده است.

میز کار طراح نیز در ادامه این سادگی یک میز ساده سفید و متصل به دیوار است. انتخاب صندلی‌های وینتج تضاد جالبی را در این فضای ساده به وجود آورده است.

طراحی داخلی خانه دنج و آراماتاق خواب فضایی ساکت و آرام است. از رادیاتور سفید قدیمی به عنوان فضایی برای نگهداری وسایل استفاده شده است. آثار گرافیکی زیبایی که روی دیوار نصب شده است در این نور زیاد بسیار بهتر دیده می‌شوند. انتخاب یک سبد قدیمی برای نگهداری وسایلی هم به مرتب بودن فضا کمک می‌کند و هم زیبایی اتاق خواب را تکمیل کرده است.

در گوشه‌ای از اتاق خواب که سمت بالکن قرار دارد، یک میز و صندلی قدیمی قرار گرفته است که فضایی دنج و عالی برای وقت گذرانی در کنار منظره زیبای بالکن است.

 

 

 

طراحی داخلی خانه دنج و آرام

تحریریه پویانو: خانی

برگرفته از : digsdigs