طراحی داخلی بستنی فروشی ؛ از فضای کاربردی تا ظاهر خوشمزه

طراحی داخلی بستنی فروشی

طراحی داخلی بستنی فروشی ؛ از فضای کاربردی تا ظاهر خوشمزه

بستنی فروشی ها از قدیم وجود داشته اند، اما ماجری بستنی فروشی های امروزی، چیز دیگری است! اگر سری به بستنی فروشی های خاص شهر زده باشید، متوجه منظورم می شوید. طراحی این فضاها تغییر کرده و به شکلی در آمده که از آن طرف خیابان هم خودنمایی می کند و حتی کسانی را که قصد خوردن بستنی ندارند، به داخل می کشد. طبیعی است که هیچ کس نمی تواند در برابر ظاهر جذاب یک بستنی فروشی مقاومت کند، خصوصا اگر عاشق بستنی هم باشد. اگر شما هم قصد راه اندازی یک بستنی فروشی را دارید یا حتی می خواهید طراحی داخلی بستنی فروشی فعلی خود را تغییر دهید، با پویانو همراه باشید. در این مطلب به شما خواهیم گفت چطور می توان مزه بستنی های رنگارنگ را در دکوراسیون داخلی به نمایش در آورد.

طراحی کانتر در دکوراسیون داخلی بستنی فروشی

پیش از هر چیزی باید بدانید که یک بستنی فروشی زیبا و جذاب به کانتر مناسب نیاز دارد. شما باید کانتر را طراحی کنید، آن هم به شکلی که مشتری ها را جذب کند. سعی کنید کانتر را با یک فرم متفاوت و رنگی شاد طراحی کنید.

ست میز و صندلی در طراحی داخلی بستنی فروشی

به این نکته توجه داشته باشید که همه مشتری ها قصد خرید بستنی و خارج شدن از محیط بستنی فروشی را ندارند. برخی ها می خواهند همان جا نشسته و بستنی خود را میل کنند. بنابراین باید برای این افراد، میز و صندلی در نظر بگیرید. صندلی ها و میزها را رنگی و یکدست در نظر بگیرید. در تابستان، خیلی از مشتری ها دوست دارند بستنی خود را در هوای آزاد میل کنند. برای این منظور می توان چند میز و صندلی نیز در محیط بیرونی بستنی فروشی قرار داد.

رنگ های شاد در دکوراسیون داخلی بستنی فروشی

بستنی فروشی ها باید فضای پر انرژی و شادی داشته باشند. یکی از بهترین راه ها برای تزریق انرژی به یک فضا، استفاده از رنگ های شاد است. می توانید رنگ دیوارها، کفپوش و ملزومات را شاد در نظر بگیرید تا به این منظور دست پیدا کنید. رنگ های پاستلی، بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی بستنی فروشی هستند، زیرا اکثر بستنی ها رنگ پاستلی دارند و رنگ های پاستلی در کنار شاد بودن، چشم را نیز اذیت نمی کنند.

ماکت بستنی در دکوراسیون داخلی بستنی فروشی

شاید شما هم ماکت های بستنی را دیده باشید. یک ماکت بستنی بزرگ می تواند گویای این باشد که فروشگاه شما، بستنی فروشی است. از ماکت ها می توان در هر قسمتی از فضا استفاده کرد. شما می توانید ماکت بستنی های در حال ذوب را نیز اجرا کنید و ظاهر خاصی به دکوراسیون داخلی بستنی فروشی خود بدهید.

طراحی منو در دکوراسیون داخلی بستنی فروشی

یادتان نرود که منوها تاثیر قابل توجهی روی نظر مشتری ها دارند. برخی اوقات، یک منو جذاب می تواند مشتری ها را به خرید بستنی های بیش تر و متنوع تر تشویق کند. سعی کنید منوی بستنی فروشی خود را با ایده خودتان طراحی کنید و تم دکوراسیون داخلی را در آن اعمال نمایید.

محل لوازم آشپزخانه در دکوراسیون داخلی بستنی فروشی

حتما فضایی برای قرار دادن لوازم آشپزخانه در نظر بگیرید. سعی کنید محل قرارگیری این لوازم را طوری طراحی کنید که از دیگر بخش های بستنی فروشی، قابل مشاهده نباشد.

فضای انتظار در طراحی داخلی بستنی فروشی

برای کسانی که منتظر آماده شدن بستنی خود هستند، فضایی برای انتظار در نظر بگیرید. اگر فضا کوچک است، سعی کنید به جای دیوار کشیدن از پارتیشن استفاده کنید تا بتوانید محیط بیش تری را مورد استفاده قرار دهید.

فضای انتظار در طراحی داخلی بستنی فروشی

طراحی داخلی بستنی فروشی

ایده طراحی بستنی فروشی

طراحی داخلی بستنی فروشی

دکوراسیون داخلی بستنی فروشی

بستنی فروشی

 

 

معماریو دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری

طراحی داخلی بستنی فروشی