طراحی داخلی برگر پاریسی در کالیفرنیا

طراحی داخلی برگر پاریسی در کالیفرنیا

طراحی داخلی فست فود و برگر پاریسی در کالیفرنیا : گروه معماری CUT Architectures  طراحی داخلی با رنگ غروب آفتاب را برای اتصال برگر پاریسی در اود به کالیفرنیا انجام می دهد. معماری و غذاخوری های کنار جاده غرب آمریکا در میانه قرن به فضای داخلی این رستوران همبرگر نوستالژیک در پاریس که توسط CUT Architectures طراحی شده اطلاع داده است. واقع در سیتادیوم پاریس – یک فروشگاه بزرگ مارک تجاری در بلوار هاوسمن که متمرکز بر سبک زندگی ، لباس های خیابانی و فرهنگ کفش ورزشی است – PNY Citadium هفتمین افتتاحیه زنجیره همبرگر در شهر است.

تصویر بالا: صندلی های غرفه زرد نمای اواسط قرن دارند. در بالا: حروف معلق منو را اعلام می کند

استودیوی پاریس CUT Architectures – که قبلاً پایگاه های اول ، دوم ، سوم و چهارم PNY را طراحی می کرد – برای ایجاد این مکان پیرامون موضوع “غذاخوری برقی گرمسیری” دعوت شد.

فضای داخلی ، که از نور لوله نئون ، دیوارهای آلومینیوم و فولاد ضد زنگ برجسته برخوردار است ، به دنبال گرفتن انرژی “زنده و منحصر به فرد” سواحل غربی آمریکا است.

چهارپایه های میله ای با میزهای مدور جفت می شوند

به طور خاص ، معماران به معماری میانه قرن ساحل ونیز در لس آنجلس ، خانه های آلبرت فری در پالم اسپرینگز و غروب خورشید را از پالم نگاه می کردند.

این رستوران با 51 صندلی که مساحت آن بیش از 75 متر مربع است ، توسط یک میله آلومینیومی کرنل شده منحنی شکل که دیواره پشتی آن قرار دارد ، قرار دارد.

نوار آلومینیومی کرنل شده نور در سراسر رستوران را منعکس می کند

CUT Architectures گفت: “این مکان به عنوان یک پرانتز معماری در سیتادیوم تصور شده است ؛ یک غذاخوری کنار جاده که میله آن مانند یک کامیون باری که از ایالات متحده عبور می کند با آلومینیوم کرنل شده پوشانده شده است.”

“میله پشتی از جنس استنلس استیل برجسته و دارای الگوی تابشی پوشیده شده است که بازتاب ها را افزایش می دهد.”

پشت نوار با آلومینیوم پوشانده شده است در حالی که بالای آن یک علامت سبک سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل قرار دارد که منو را در قسمت بالا قرار می دهد.

این رستوران با 51 صندلی که مساحت آن بیش از 75 متر مربع است ، توسط یک میله آلومینیومی کرنل شده منحنی شکل که دیواره پشتی آن قرار دارد ، قرار دارد.

پشت نوار با آلومینیوم پوشانده شده است در حالی که بالای آن یک علامت سبک سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل قرار دارد که منو را در قسمت بالا قرار می دهد.

صندلی ها از طریق یک سری غرفه های غذاخوری کلاسیک با صندلی های ضیافت و همچنین یک سری میز و صندلی های میله بلند مرتب شده اند.

غرفه ها در امتداد ورودی فروشگاه بزرگ قرار گرفته اند و با صفحات بزرگ شیشه ای دایره ای شکل پوشانده شده اند که با ردیف های لوله های نئون گرم که از زرد به نارنجی و صورتی کمرنگ می شوند ، روشن می شوند.

پنل های خورشید مانند برای حفظ حریم خصوصی در انتهای جداول قرار داده شده اند

این پنل ها برای یادآوری غروب خورشید در اقیانوس آرام طراحی شده اند و باعث ایجاد حریم خصوصی برای افراد شام می شوند و یک مرز بصری بین رستوران و بقیه فروشگاه های بزرگ ایجاد می کنند.

این استودیو به دزین گفت: “برای دستیابی به رنگ و کیفیت خاص نور ، می خواستیم از لوله های نئون علامت گذاری شده در مدرسه قدیمی استفاده کنیم.”

رنگ های غروب آفتاب از سطح منعکس می شوند

پایه میزهای بلندتر از استوانه های بزرگ استیل لاک خورده به رنگ زرد کمرنگ ساخته شده است.

استوانه ها از روی میزهای دایره ای و براق سفید سوراخ می شوند تا قطعه های گلدان ایجاد کنند که از گیاهان خشک بومی کویر کالیفرنیا پر شده است.

از دیگر طراحی های غذاخوری و رستوران آگاه از غروب آفتاب ، پیشخوان طراح Yota Kakuda با رنگ غروب آفتاب است که در یک فروشگاه ترشی پنیر توکیو نصب شده است. در حالی که در یک کافه در هنگ کنگ شرکت های معماری Studio Etain Ho و Absence from Island با غرفه های غروب خورشید استرالیا با طرح رنگی مایل به قهوه ای و فرم های نیم دایره ادای احترام می کنند.

عکاسی پروژه برگر پاریسی توسط Romain Laprade انجام شده است.

 

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو