طراحی خانه سفید / معماران Modaam Architects

طراحی خانه سفید / معماران Modaam Architects

طراحی خانه و تعریف خانه همیشه یک چالش اساسی برای معماران بوده است. یک چالش به ظاهر ساده اما در عمق داستان سختی خاص خود را دارد. چرا که خانه یک تعریف متفاوت از لحاظ روحی و ذهنی برای افراد است. معماران همیشه در تلاش هستند تاخانه ای را به معنای واقعی خانه برای ساکنین آن طراحی کنند. این هدف با تعامل با کارفرمایان تنها به نتیجه خواهد رسید. در این مطلب همراه با پویانو باشید تا با نمونه ای از طراحی خانه که توسط گروه مماران مداوم انجام شده است آشنا گریدید. این مطلب توسط معماران ارائه شده است:

نوسازی ، خانه های داخلی

تهران، ایران

معماران: معماران مدام

مساحت: 300 متر مربع

سال: 2019

عکس ها: استودیو دید ، علی

دقیق تولید کنندگان: AutoDesk ، Ariostea ، Flos ، Foscarini ، Avandad ، Trimble

“کاخ سفید” به دنبال تغییر ماهیت یک خانه است. این تلاش برای بهره مندی از نسل های آینده است که از زندگی خود در آن لذت می برند. روند طراحی کاخ سفید تلاشی است برای ایجاد گفتگو با نسلی که هر آنچه متعلق به گذشته است را رد می کند. مانند توابع ، سازمان ها، تنظیمات ، دسترسی ها و منابع روشنایی جز این دسته می باشد.

هر عنصر لازم در فرآیند نوسازی بدون تغییر نگه داشته شد و هر آنچه تغییر کرد تغییر یافت. نسخه قبل از بازسازی خانه در دهه 80 برای یک خانواده چهار نفره متولد شد و نسخه بعد از بازسازی برای “خانواده یک نفره” در اواخر سال 2010 ایجاد شد.

در حالی که اولی مجموعه ای از کارکردهای مختلف و کیفیت فضایی در یک طرح پیچیده بود، دومی در نهایت ساده است: یک خانه متحمل برای برقراری ارتباطات انسانی مداوم، یک فضای انتزاعی و کافی، با نقاط کوچک رنگارنگ خود در پس زمینه ای از نیستی قرار دارد.
منبع : ARCHDAILY
تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی |پویانو