طراحی خانه با نمای کوهستان / گروه معماری CAN

طراحی خانه با نمای کوهستان / گروه معماری CAN

طراحی خانه با نمای کوهستان / گروه معماری CAN: با توجه به توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران پروژه پیش رو . تبدیل بنیادی یک خانه نیمه مستقل ادواردایی به یک خانه خانوادگی رنگارنگ که بالای آن یک صحنه کوهستانی قرار دارد.

مواد، شکل‌ها و رنگ‌ها در سرتاسر یکدیگر متقاطع شده‌اند تا فضاهای بسیار بافتی و لمسی ایجاد کنند. این خانه نشانه‌های طراحی خود را از منابع متعدد فرهنگ پاپ از جمله ترن هوایی دیزنی‌لند و صحنه‌ای از فیلم قطار اسپات گرفته شده است. با حرکت در طبقه همکف، از اتاق تاریک جلویی تک رنگ تا قسمت داخلی پر از نور، خانه به تدریج باز می شود.

 

شیب سایت به سمت باغ است که باعث می شود سطح کف پشتی خانه یک متر پایین بیاید و آشپزخانه / غذاخوری جدید با پلان باز را به باغ متصل کند. یک بازسازی ساده از طبقه اول یک اتاق خواب اضافی را فراهم کرد. تمرکز بر باز کردن فضا و استفاده از بافت‌ها و ساختار در معرض دید به عنوان پایان نهایی بود.

مبلمان داخلی کمی وجود دارد که انعطاف پذیری نهایی را در آینده ارائه دهد. بافت موجود ساختمان در سراسر آن از نظر حرارتی ارتقا یافته است. روکش‌های آشپزخانه و لنگه بیرونی از تخته‌های خرد شده بازیافتی و رویه بطری‌های شیر ساخته شده‌اند.

خرپاهای برش لیزری در معرض دید در امتداد به معماری پیشرفته و در کنار ستون‌های قطبی متمایز، کاشی‌های نشانگر نقشه‌برداری، و دیوار آجری نیمه ویران شده به حسی سورئال می‌افزایند. در طبقه بالا، سقف راهرو برداشته شده و آن را به یک نورگیر جدید در بالا با استخوان های خانه قدیمی حفظ کرده است. حمام شطرنجی به کاشی های اصلی موجود در خانه اشاره دارد. این پروژه پاسخی کاملا شخصی به سلیقه و شیوه زندگی خانواده است.

 

مشخصات پروژه :

موضوع پروژه : خانه، بازسازی، فضای داخلی خانه

محل ساخت : لندن، انگلستان

معماران پروژه : CAN

مساحت پروژه  : 150 متر مربع

سال ساخت پروژه :  2020

عکس ها پروژه : جیم استفنسون

 

 

منبع : www.archdaily.com

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو