طراحی آپارتمان رنگی در نیویورک / Reutov Design

طراحی آپارتمان رنگی در نیویورک / Reutov Design

توضیحات متن طراحی آپارتمان رنگی در نیویورک  توسط معماران ارائه شده است. صاحبان این خانه یک زن و شوهر جوان هستند که طراحی آپارتمان ها را کاملاً به من واگذار کردند. آنها از رویکرد غیر استاندارد من به طراحی خوششان  می آمد. با در نظر گرفتن این پروژه ، تصمیم گرفتم یک پروژه جسورانه ایجاد كنم كه به شما این فرصت را می دهد تا زندگی سخت روزمره را فراموش كنید و به شما كمك كنید تا از این كلان شهر پر سر و صدا فاصله بگیرید. فضای داخلی سبک ، ملایم و اندک. طراحی شده است.  دیواره های صورتی مایل به قرمز ، رنگ اصلی را به کل طراحی اضافه می کند.

 

    

فراوانی سایه های سبز غنی از فضای داخلی واقعاً فوق مدرن و منحصر به فرد را ایجاد کرده است. انتقال ما به کشورهای جنوبی. هوا را با بوی گل پر می کند و آپارتمان را نه تنها برای چشم بلکه برای زندگی خوشمزه می کند. من با ایجاد این پروژه از رنگهای طبیعی طبیعت بویژه مکزیک الهام گرفته ام.

 

یک کاکتوس وجود ندارد. هر کدام شکل ، سایه خاص خود را دارند. در یک تفسیر خلاق ، کاکتوس را به شکل ستون به تصویر کشیدم. آنها از رنگ ها و شکل های مختلفی برخوردار هستند. آنها به صورت آشفته و در غیر قابل پیش بینی ترین مکان ها مانند کاکت ها در یک منظره طبیعی واقع شده اند. من معتقدم که طبیعت طرحی واقعاً خارق العاده ایجاد می کند. با مهارت ، بافت ، رنگ و اشکال کار می کند. و فقط یک طراحی منحصر به فرد ایجاد می کند. که با آنها باید هماهنگ باشیم.

تحریریه معماری و دکوراسیون| پویانوطرا