طراحی آرایشگاه Narcisse / معماری penda China

طراحی آرایشگاه Narcisse / معماری penda China

طراحی آرایشگاه Narcisse / معماری penda China

طراحی داخلی در امر راه اندازی آرایشگاه زنانه، یک رکن مهم و اساسی است. طراح یک آرایشگاه باید با برنامه ریزی صحیح، راحتی و سلامتی کادر آرایشگاه و مشتریان را تامین و همچنین تسهیل فعالیت ها را نیز تضمین نماید. اگر رویای داشتن یک سالن زیبایی لوکس و کاربردی را دارید، این مطلب می تواند با معرفی 3 اصل مهم و همچنین نمایش تصاویر طراحی آرایشگاه Narcisse یکی از آرایشگاه های تازه طراحی شده، ایده های فوق العاده ای را به شما ارائه دهد. برای برداشتن گام اول طراحی آرایشگاه خود آماده اید؟ پویانو شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می کند.

طراحی داخلی در امر راه اندازی آرایشگاه زنانه، یک رکن مهم و اساسی است.

پیش از این که کوچک ترین اقدامی کنید، باید این را بدانید که قرار است یک آرایشگاه طراحی کنید، نه یک دفتر کار و نه یک مطلب دندانپزشکی. آرایشگاه های زنانه، محل رفت و آمد خانم ها هستند، پس برای طراحی آن ها باید خودتان را جای مراجعی بگذارید که قرار است به سالن زیبایی شما وارد شود. اگر شما جای او بودید، چه نوع فضایی را جذاب می یافتید؟

روحیه خانم ها اغلب لطیف است، بنابراین آرایشگاه باید فضای لطیفی داشته باشد. این لطافت را می توان با انتخاب صحیح تم، ایجاد آرامش و متریال های مناسب ایجاد نمود. البته برای طراحی یک فضا تنها در نظر گرفتن این موارد، کفایت نخواهد کرد، اما به عنوان گام اول، خوب است با این موارد شروع کنید و تصاویر آرایشگاه Narcisse را نیز از نظر بگذرانید:

مبلمان سالن انتظار آرایشگاه

۱. انتخاب تم اصلی: ابتدا برای آرایشگاه خود یک تم در نظر بگیرید. می توانید از تم های موجود استفاده کنید یا تم مورد نظر خودتان را خلق نمایید. این به خود شما بستگی دارد. به عنوان مثال، می توان از تم ساحلی یا تم پاستلی استفاده کرد. همچنین می توان رنگ های تیره و مات به کار برد یا یک دکور متالیک و براق ایجاد کرد. زمانی که تم مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید تا انتهای کار طراحی به آن پایبند بمانید، وگرنه تعادل و تناسب به هم می ریزد. برای این که تم های محبوب طراحی داخلی آرایشگاه های زنانه را بیابید، کافی است چرخی در پینترست بزنید.

۲. ایجاد آرامش در فضا: آرامش از فاکتورهای مهمی است که باید در طراحی داخلی آرایشگاه در نظر گرفته شود. برای ایجاد آرامش، در نخستین قدم روی انتخاب مبلمان راحت تمرکز کنید. مبلمان سالن انتظار باید راحت باشد و همچنین بهتر است رنگ ملایمی داشته باشند. نکته دیگری که می تواند در این رابطه به شما کمک کند، استفاده از گیاهان طبیعی است. با افزودن گیاهان طبیعی به دکور آرایشگاه، علاوه بر سم زدایی، محیط زیباتری نیز ایجاد خواهید کرد. مورد دیگری که نباید فراموش کنید، نورپردازی صحیح است. نورپردازی ملایم در فضای سالن زیبایی در امر ایجاد آرامش، بسیار تاثیرگذار است. بهتر است تا حد ممکن از نصب نورهای فلورسنت پرهیز نموده و به جای آن ها از نورهای ملایم با تم گرم استفاده کنید که باعث خلق جاذبه بصری نیز می شوند.

۳. انتخاب متریال و بافت: متریال و بافت، موارد دیگری هستند که فضای آرایشگاه شما را تحت تاثیر خود قرار می دهند. مسلما انتخاب متریال های خشنی مانند بتن و فلز در کنار بافت های زبر و زمخت نمی تواند فضای چندان جالبی به آرایشگاه شما بدهد، مگر این که بخواهید یک حرکت آوانگارد انجام دهید! از آن جا که موفقیت شما در حرفه آرایشگری تا حد زیادی به دکوراسیون فضای کارتان مربوط است، پیشنهاد می شود در انتخاب متریال و بافت، ریسک نکنید و به سراغ مواردی بروید که با روحیه خانم ها در تناسب هستند. متریال های نرم، مانند چرم، پارچه و مواردی که سطح صیقلی دارند در کنار بافت های ملایم و لطیف به شما کمک خواهند کرد فضای ایده آلی بسازید.

نورپردازی و مبلمان آرایشگاه

در ادامه می توانید سایر تصاویر طراحی آرایشگاه Narcisse را نیز مشاهده کرده و از دکوراسیون آن ایده بگیرید.

پلان آرایشگاه

فضای انتظار آرایشگاه

فضای انتظار آرایشگاه

فضای انتظار آرایشگاه

فضای انتظار آرایشگاه

فضای انتظار آرایشگاه

فضای انتظار آرایشگاه

رنگ های روشن در طراحی ارایشگاه

 

 

 

 

منبع: Archdaily

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری