ضروریات طراحی یک میز قهوه و پذیرایی مناسب

میز قهوه و پذیرایی

ضروریات طراحی یک میز قهوه و پذیرایی مناسب

ضروریات طراحی یک میز قهوه و پذیرایی مناسب : میز قهوه یا همان کافه تیبل coffee table یک قطعه کلیدی برای هر خانه و فضای زندگی است. اما این یک چالش معمول طراحی دارد – چگونه می توان آن را سبک بندی کرد؟ کدام ملزومات میز قهوه را باید روی آن قرار دهید؟ شما نمی خواهید خیلی شلوغ یا خیلی خالی به نظر برسد ، این بدان معناست که هنگام مرور ایده های یک ظاهر طراحی میز ، تعادل کلیدی است.

ما همه آنجا بوده ایم؛ شما سرانجام میز قهوه خوری کامل را پیدا کردید ، آن را در اتاق نشیمن خود قرار دادید ، سپس بلافاصله متوجه شدید که به آن خیره شده اید و متوجه شده اید که به تزیینات مناسب خانه برای تکمیل آن فکر نکرده اید. سپس ماجراجویی واقعی ظاهر زیبا ، سبک و جالب شروع می شود.

ما به عنوان طراحان داخلی می دانیم که یک ظاهر طراحی مناسب برای میز قهوه شما ضروری است ، اما ما اهمیت کاربردی بودن آن را نیز درک می کنیم تا بتوانید از آن واقعاً استفاده کنید. بیایید مطمئن شویم که هر قطعه دلیلی برای حضور در آنجا دارد! ما پنج مورد ضروری برای دکوراسیون میز قهوه و نکاتی برای یک ظاهر طراحی میز قهوه داریم که به شما در ایجاد یک میز قهوه خوری زیبا و کاربردی کمک می کند.

استایل یک میز کافه

میز قهوه و پذیرایی

1.سینی میز

هنگام صحبت در مورد یک ظاهر طراحی میز قهوه و پذیرایی ، سینی ها ضروری هستند. آنها یک لایه پایه ایده آل هستند که می توانید اقلام تزئینی مختلف را گروه بندی یا جمع آوری کنید. سینی ها آنقدر کاربردی هستند که به شما اجازه می دهند در صورت نیاز اقلام را به راحتی از میز قهوه خالی کنید.

گزینه های بی پایان از نظر شکل ، اندازه و سبک وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. هنگام انتخاب سینی ، به عملکرد آن فکر کنید. مواردی را که قصد دارید در آنجا قرار دهید تجسم کنید و مطمئن شوید که فضای کافی برای جا دادن آنها وجود دارد. همچنین باید اندازه و جنس میز قهوه خوری واقعی خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که سینی متناسب است و سبک میز شما را تکمیل می کند.

میز قهوه و پذیرایی

  1. کتاب

یکی از موارد مورد علاقه ما! ما توصیه می کنیم از کتاب های جلد دار با جلدهای بصری خیره کننده استفاده کنید که به شما کمک می کند جلوه ای شخصی ، زیبا و سرگرم کننده به دکوراسیون میز قهوه خود اضافه کنید.

با کتاب هایی که با دیگر اشیاء تزئینی جفت شده اند ، یک عکس جالب بنویسید. وقتی کتابها زیر قطعات دیگر قرار می گیرند ، با افزودن ارتفاع ، جلوه ای لایه ای ایجاد می کنند. آنها همچنین جایگزین مناسبی برای سینی ها هستند زیرا می توانند به عنوان پایه ای برای چندین شی عمل کنند.

علاوه بر این ، آنها یک مورد آسان هستند که می توانید به صورت فصلی آن را تغییر دهید و ظاهری تازه داشته باشید.

میز قهوه و پذیرایی

  1. جعبه های تزئینی در چیدمان میز قهوه و پذیرایی

جعبه ها نه تنها حجم و ارتفاع را افزایش می دهند ، بلکه راه حل های ذخیره سازی نیز هستند. یک میز قهوه خوری در اتاق نشیمن به این معنی است که بسیاری از اشیاء تصادفی می توانند در دید باشند ، مانند کنترل از راه دور ، زیر لیوانی ، شارژر و غیره. ما بسیار توصیه می کنیم که یک جعبه تزئینی روی میز قهوه خود داشته باشید تا همه چیز را پنهان کرده و فضای خود را منظم نگه دارید. شکل ها ، رنگ ها و مواد جعبه های تزئینی موجود در حال حاضر بسیار گسترده هستند ، شما مشکلی نخواهید داشت که با سبک میز قهوه شما مطابقت داشته باشد و دکوراسیون شما را برجسته کند.

میز قهوه و پذیرایی

  1. اکسسوری های تزئینی در دکور خانه

با اشیاء تزئینی علاقه بصری را اضافه کنید. این اشیاء می توانند فضای بصری را پر کنند ، با استفاده از بافت ها و اشکال جالب برای ایجاد تعادل و شخصیت به میز قهوه شما. می توانید از موارد منحصر به فرد ، یافته های قدیمی یا مواردی که قبلاً مالک آن هستید استفاده کنید. ما ایده اضافه کردن یک لمس شخصی با استفاده از سوغات یا اشیاء خانوادگی مورد علاقه شما را دوست داریم.

میز قهوه و پذیرایی

  1. گل و گیاه در چیدمان میز قهوه و پذیرایی

یک عنصر طبیعی همیشه ایده خوبی برای ایجاد رنگ ، زیبایی و طراوت است. طبیعت را با یک گلدان گل کم گل یا یک گیاه کوچک روی میز بیاورید-این یک پایان عالی برای میز قهوه شما خواهد بود.

 

خلاق باشید و از این ملزومات پیشنهادی میز قهوه برای تکمیل فضای خود استفاده کنید. میز قهوه خوری ات را تمام کردی؟ اکنون وقت آن است که قفسه های خود را زیبا کنید – این نکات مربوط به طراحی داخلی قفسه از طراحان داخلی ما در پویانو را بررسی کنید.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو