شناخت و بررسی مجموعه رنگ Jotun 2021 : کشف مجدد

شناخت و بررسی مجموعه رنگ Jotun 2021 : کشف مجدد

شناخت و بررسی مجموعه رنگ Jotun 2021 : کشف مجدد : شرکت Jotun مجموعه جدید خود Rediscovery  را برای سال 2021 معرفی کرد ، که شامل رنگ های تازه توسعه یافته است که می تواند با تن های بی انتها که به دقت از 60 سال آرشیو رنگ انتخاب شده اند ، تکمیل شود. 29 رنگ موجود در این مجموعه ، که هماهنگ با یکدیگر طراحی شده اند ، می توانند به دلخواه بر روی دیوارها استفاده شوند ، با گزینه های بیشماری برای ایجاد فضاهای قرن 21 که آرامش بخش ، انرژی بخش و الهام بخش هستند.

مجموعه جوتون

جوتون با مجموعه ای جدید از رنگ ها که هر سال روح و ایده های آن دوره را انتخاب می کند ، بر کشف مجدد رنگ ها در سال جاری تمرکز می کند. در این زمان عدم قطعیت ، ما نیاز داریم که خانه های ما مانند گذشته احساس امنیت و آرامش کنند.

لیزبت لارسن و تیمش ، با الهام از رنگ های موجود در آرشیو وسیع جوتون ، به غیرقابل پیش بینی بودن زمان هایی که ما در آن زندگی می کنیم پاسخ دادند. “این روزها به همه ما این فرصت را داده است که در مورد زندگی و شیوه زندگی خود تامل کنیم و به طور دقیق درک کنیم که انتخاب هایی که می کنیم چگونه بر خود و خانه ما تأثیر می گذارد.

اهمیت روزافزون پایداری نیز باعث شده است که جستجوی بی پروا و سیری ناپذیر خود را برای جدید زیر سوال ببریم. ارزش گذاری آنچه که داشته ایم هرگز ارزشمندتر نبوده است. مجموعه Rediscovery همه این روندها را روشن می کند. ”

کتابخانه رنگی جوتون با طراحی رنگ برای نزدیک به 60 سال ، هزاران سایه دارد که هر کدام داستانی برای گفتن دارند. جوتون که همیشه رنگ های جدیدی را در مجموعه های خود گنجانده است .

امسال دوباره رنگ ها را در بایگانی خود کشف می کند. در حالی که برخی از سایه های مجموعه جدید هستند ، بیشتر رنگ ها با دقت از بایگانی Jotun انتخاب شده اند تا داستانهای جدیدی در خانه های شما ایجاد کنند. صرف نظر از رنگ انتخاب شده ؛ خانه هایی که با دقت طراحی شده اند همیشه سبک خود را حفظ می کنند بدون اینکه مسیر خود را با گذشت زمان گم کنند.

رنگ های مجموعه Jotun “Rediscovery” در چهار گروه مختلف و چهار داستان متفاوت گردآوری شد.

مجموعه رنگ Jotun 2021

29 رنگ انتخاب شده و به تازگی برای سال 2021 طراحی شده اند و با تصاویری زیبا زیر سبک استودیوی طراحی Kraakvik & D’Orazio واقع در اسلو همراه شما هستند.

لحن های الهام گرفته از زمین در اولین موضوع ، آهنگ های گرم و روستایی ، ما را به دنیای اطراف خود متصل می کند. تصور کنید که هنگام غروب آفتاب چشمان خود را می بندید و بر روی ماسه های گرم و نرم قدم می زنید … این رنگ ها با تأثیرات مراکش ، مراکش و مکزیک محبوب ترین رنگ ها در سراسر جهان هستند. خاک رس طبیعی ، صورتی صحرایی و قهوه ای خاکی رنگ های مورد علاقه این تم هستند.

در موضوع دوم به نام تنهای نرم و طبیعی ، رنگهای ساده ترجیح داده می شوند. برای کسانی که دیوارهای سفید و خنثی را ترجیح می دهند ، رنگ های مینیمالیستی بیشتری کنار هم جمع شدند.

سبک مینیمالیسم اغلب سرد تلقی می شود ، اما وقتی این رنگ ها را بررسی می کنید ، می بینید که اینطور نیست. وقتی رنگ هایی مانند Lucerne ، Observe و Grand Shadow را امتحان می کنید ، به ویژه با محصول Fenomastic Güzel Evim Mineral ، می توانید ظاهری خام با بافت متفاوت داشته باشید.

سه چهارم زمینی که میزبان ما است پوشیده از آب است و چه اتفاقی ، رنگ اقیانوس ها آبی است ، محبوب ترین رنگ در کل جهان.

رنگ های آبی

رنگ های آبی کاملا جدید مانند Ocean Air ، Blue Natural و Blue Coastal متناسب با اقیانوس ها در زمینه رنگ آبی تن آسمان و دریاها طراحی شده اند.

آخرین موضوع ، سایه های پاستلی با تغذیه تخیل شما ، از اشیاء هنری الهام گرفته است.

همانطور که یک قطعه متواضع از بازار عتیقه ، که از خانه خانوادگی یا از یک گالری کوچک آورده شده است . وقتی به خانه شما می آید ، نمادین به نظر می رسد . رنگ نمادین ، ​​که نام آن را دارد ، دارای ویژگی های مشابه است. Cityscape ، Crisp و Silhouette نیز موارد مورد علاقه این موضوع هستند.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو