شرکت معماری در شهرک گلستان منطقه 22 تهران

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی

شرکت معماری در شهرک گلستان منطقه 22 تهران

معماری و دکوراسیون داخلی یک فضا اگر به نحو صحیح و جذاب صورت گیرد، حال آدم را خوب می کند. سعی کردم با همین یک جمله به صورت ساده بگویم که کیفیت طراحی فضاهای اطرافمان، چه تاثیری در زندگی ما دارد. اگر به دنبال این هستید که یک فضا را معماری یا طراحی داخلی کنید و می خواهید در این رابطه از یک شرکت معماری در شهرک گلستان کمک بگیرید، شاید بد نباشد با خدماتی که یک شرکت خوب ارائه می دهد، آشنایی نسبی داشته باشید. اگر کنجکاو هستید در این رابطه بدانید، این مطلب پویانو برای شماست.

کار شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی چیست؟

کار شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی چیست؟

کار شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی، این است که دکوراسیون خانه، محل کار یا هر فضای دیگری که مد نظر دارید را به صورت صحیح و اصولی طراحی کنند. ممکن است شما یک فضای خام به آن ها بدهید و انتظار طرح داشته باشید یا بخواهید تغییراتی در وضع فعلی فضا ایجاد کنید. شاید بخواهید یک ساختمان را از صفر بسازید و شاید تنها بخواهید دکوراسیون داخلی آن را انجام دهید. معماری و طراحی داخلی از محل قرار گرفتن ستون ها، دیوارها، سقف های اصلی و کاذب، پلکان، کابینت ها و شلف ها گرفته تا انتخاب رنگ و متریال را در بر می گیرد. شاید انجام طراحی این موارد برای برخی ها ساده به نظر برسد، اما کافی است سری به بازار بزنید تا متوجه شوید حرفه ای بودن تا چه حد در این رابطه اهمتی دارد.

شما باید دنبال شرکتی باشید که سلیقه تان را حدس بزند، درک کند و بر اساس آن عمل نماید. منظور از حدس زدن، این است که مشاورتان باید مثل یک روانشناس از چیزی که می خواهید، سر در بیاورد. درک کردن، یعنی مشاورتان نقطه نظرهای منطقی شما را بپذیرد و عمل کردن نیز یعنی آن ها را در کار خود اعمال کند.

چند توصیه ساده از طرف شرکت مشاوره به شما

چند توصیه ساده از طرف شرکت مشاوره به شما

در ادامه به شما چند توصیه می کنیم که کمک می کنند در همکاری با شرکت های معماری به نتیجه بهتری برسید.

کار را به کاردان بسپارید

شرکت های غیر حرفه ای و افراد سودجویی وجود دارند که ادعا می کنند کار شما را با هزینه بسیار کمی انجام می دهند. گول این افراد را نخورید، به سراغ آن ها نروید و چنین ریسکی نکنید. اگر جنین اشتباهی کنید، نه تنها پول از جیبتان رفته، بلکه طراحی ضعیف آن ها چنان توی ذوقتان می زند که از کار خود پشیمان می شوید. شرکتی پیدا کنید که معتبر باشد و سابقه مشخص و واضحی ارائه دهد.

توقعات منطقی داشته باشید

بله، شما کارفرما هستید و درست است که حق دارید درباره پروژه خود نظر دهید، اما باید منطقی باشید. منطقی بودن کمک می کند کارها سریع، صحیح و حرفه ای پیش بروند. به عنوان مثال، این که از معمار بخواهید سقف یک فضا را بیش از اندازه کوتاه کند تا بتوانید بالای آن فضای دیگری ایجاد کنید، خواسته ای غیر منطقی است. این که ایده ای بدهید که با اجرای آن به ناچار، درب سرویس بهداشتی، داخل پذیرایی باز شود هم اصلا صحیح نیست.

این ها فقط مثال هستند، اما واقعا پیش می آید که کارفرما به خاطر خواسته غیر منطقی خود با شرکت های زیادی به توافق نمی رسد. سعی کنید خواسته خود را با دلیل و منطق بیان کنید. مطمئن باشید اگر امکان اجرای آن وجود داشته باشد و معمارتان نیز فرد خبره و مجربی باشد، به توافق می رسید.

از نظر مالی خوشبین باشید

برای اجرا یا تغییر طرح یک بنا، نیاز به صرف هزینه می باشد، اما نباید با خودتان فکر کنید که اگر ثروتمند نیستید، نمی توانید از معماران کمک بگیرید. برخی طرح های ساده، هزینه کم تری دارند. به شرکت معماری و دکوراسیون داخلی خود بگویید که بودجه تان دقیقا چقدر است. یقیقا او به شما راهنمایی لازم را درباره این که چطور می توانید با بودجه مورد نظر به بهترین نتیجه ممکن برسید، ارائه خواهد داد.

از نظر مالی خوشبین باشید

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری