شرکت دکوراسیون داخلی زعفرانیه منطقه ۱ / گروه طراحی داخلی محمد صادق آجرلو

شرکت دکوراسیون داخلی زعفرانیه منطقه ۱ / گروه طراحی داخلی محمد صادق آجرلو

شرکت دکوراسیون داخلی زعفرانیه منطقه ۱ / گروه طراحی داخلی محمد صادق آجرلو

شرکت دکوراسیون داخلی زعفرانیه منطقه ۱ ؛ طراحی یا اجرا؛ برای شما کدام یک مهم تر است؟ بهتر است جوابتان “هر دو” باشد! بله، ایده های طراحی، همان چیزهایی هستند که دکوراسیون داخلی را شکل می دهند و این را همه می دانیم، اما چیزی که شاید کم تر متوجهش باشیم، این است که این ایده ها به اجرای صحیح نیاز دارند، چون در غیر این صورت، نتیجه کار با سطح انتظارمان متفاوت خواهد بود. این یعنی به همان اندازه که طراحی اهمیت دارد، اجرا نیز مهم است. به همین خاطر است که شرکت های دکوراسیون داخلی در صورتی موفق می شوند که اجرای طرح های شان توسط یک تیم خبره صورت بگیرد. گذشته از این، یکی دیگر از هنرهای دکوراتورهای موفق، این است که قادرند مطابق هر سلیقه ای به ارائه طرح بپردازند. این ها خصوصیاتی هستند که شرح مفصل تری از آن ها را با شناساندن شرکت دکوراسیون داخلی محمد صادق آجرلو و تصاویر پروژه های این گروه طراحی به شما ارائه خواهیم داد. اگر دوست دارید با این گروه طراحی داخلی و نمونه کارهای انجام شده آن ها آشنایی پیدا کنید، همراه پویانو باشید.

همان طور که در مقدمه گفته شد، یکی از هنرهای دکوراتورها و طراحان داخلی این است که طبق سلیقه کارفرما به طراحی و دکوراسیون بپردازند. چه عاشق سبک مدرن باشید و چه سبک کلاسیک را ترجیح دهید، چه بخواهید تلفیقی از چند سبک به کار ببرید و چه مایل باشید سبک خودتان را خلق کنید، طراحان و دکوراتورها به شما کمک می کنند به هدف خود برسید. هر چه باشد، این هنر آن هاست! دکوراتورتان باید بتواند بهترین ایده ها در حیطه دلخواه شما را در طرح های خود ارائه دهد. اگر طرح ارائه شده، مورد پسند شما واقع شد، مرحله اجرا فرا می رسد و آن موقع است که ظرافت پیاده سازی ایده ها اهمیت پیدا می کند.

مواردی که ذکر شد، در نمونه کارهای شرکت دکوراسیون داخلی محمد صادق آجرلو به خوبی رعایت شده اند. در ادامه، تعدادی از پروژه های انجام شده این گروه خوش ذوق و هنرمند را با هم از نظر خواهیم گذراند.

چیزی که طراحی این آشپزخانه را جذاب جلوه می دهد

چیزی که طراحی این آشپزخانه را جذاب جلوه می دهد، ترکیب موفق حجم ها و رنگ هاست. شاید چیزی که در تصویر بالا می بینید، یک آشپزخانه باشد، اما از نگاهی دیگر، یک جور گرافیک پیوسته و قوی است. پیوستگی در طراحی کابینت ها باعث یکپارچه دیده شدن آشپزخانه به صورت یک حجم واحد شده و این نکته مهمی است که طرح بالا را به خصوصیات سبک مدرن نزدیک می کند. کنتراست رنگ ها چیز دیگری است که این ترکیب حجم را قوی تر و برجسته تر کرده است.

در طراحی داخلی آرایشگاه ها لوکس بودن حرف اول را می زند.

در طراحی داخلی آرایشگاه ها لوکس بودن حرف اول را می زند. به تصویر بالا نگاه کنید. کنتراست دو رنگ سیاه و سفید، مهم ترین نقطه قوت این طرح است. کابینت های یکپارچه بدون دستگیره، صندلی های استیل با نشیمن و کاسه سفید و لامپ های آویزی که رنگشان با رنگ دکور ست شده است، یک ترکیب شیک و مدرن ایجاد کرده اند. رنگ خاکستری دیوار مجاور نیز به خوبی با رنگ های موجود در فضا در تناسب قرار گرفته است.

در طراحی داخلی آرایشگاه ها لوکس بودن حرف اول را می زند.

یک فرم دکوراتیو خلق شده که ظاهر کانتر را چندین مرتبه بهتر نشان می دهد.

در دو تصویر فوق، کانتری را مشاهده می کنید که فضای پشت آن نیز طراحی شده است. زمانی که شما می خواهید یک فضا تعریف کنید، حتی اگر آن فضا به اندازه محیط پشت یک کانتر کوچک باشد، باید طوری محدوده اش را تعیین کنید که از دیگر قسمت ها تفکیک شود. با در نظر گرفتن طرحی که پشت این کانتر به اجرا در آمده، یک فرم دکوراتیو خلق شده که ظاهر کانتر را چندین مرتبه بهتر نشان می دهد.

یک فرم دکوراتیو خلق شده که ظاهر کانتر را چندین مرتبه بهتر نشان می دهد.

چیزی که در بند قبل از آن صحبت شد را می توان به گونه ای دیگر نیز پیاده کرد. به عنوان مثال، شما می توانید از آینه های دکوری یا المان های دیگر برای زیباسازی فضای پشت کانتر استفاده کنید. مهم این است که با هر بودجه ای می توان یک ایده خلق کرد، حتی اگر ساده باشد.

مهم این است که با هر بودجه ای می توان یک ایده خلق کرد، حتی اگر ساده باشد.

تعریف فضای پشت تخت خواب نیز چیزی است که این روزها خیلی ترند شده و زیبایی خاصی نیز به دکوراسیون داخلی اتاق خواب می دهد. ایده ای که در تصویر بالا به اجرا در آمده، ایده ای لوکس و فوق العاده است که باعث می شود محل خواب شما یک پس زمینه شیک داشته باشد. البته انتخاب صحیح دیگر آیتم ها نیز اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال، تناسب فرم، رنگ و متریال دکوری پشت تخت با میز پاتختی، خود تخت، روتختی، فرش، آباژورها و لوستر به یکدست و هماهنگ دیده شدن دکوراسیون این اتاق خواب کمک کرده است، طوری که شما می توانید تکرار رنگ های سفید، خاکستری و طلایی را در همه قسمت ها ببینید.

خصوصیات ذکر شده در دیگر پروژه های این تیم طراحی نیز به چشم می خورند. با الهام گرفتن از سبک کار این شرکت و تصاویر دیگر پروژه های آن ها می توانید ایده های بیش تری کسب کنید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی زعفرانیه

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی زعفرانیه

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی زعفرانیه

 

 

 

 

 

شرکت دکوراسیون داخلی زعفرانیه منطقه ۱

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری