سینما های جدید ، مجتمع های تجاری فرهنگی در تهران

مجتمع های تجاری فرهنگی در تهران

سینما های جدید ، مجتمع های تجاری فرهنگی در تهران

تهران گردی: در مرکز شهر تهران نیز شاهد مجموعه‌ای بسیار متنوع از بناهای تاریخی، مراکز تجاری، مجموعه‌های فرهنگی و مراکز تفریحی و گردشگری هستیم که می تواند هدف بازدیدکنندگان قرار بگیرد. در این مطلب می خواهیم گشتی بزنیم در ساختمان های تجاری فرهنگی شهر تهران و سینماهای مدرن و تازه ساخت را به شما معرفی کنیم:

بازار چارسو

مجتمع های تجاری فرهنگی در تهران,دکوراسیون داخلی,کاغذ دیواری,کابینت
مجتمع های تجاری فرهنگی در تهران

بازار چارسو یک مرکز تجاری است که با رویکرد تلفیق فعالیت های تجاری، فرهنگی و تفریحی در بخش مرکزی و پرهیاهوی شهر تهران شکل گرفته است. طراحی فضاها و حرکت بین طبقات به گونه ای شکل گرفته است که آن را برای بازدید کنندگان به یک موضوع و تجربه خاص تبدیل کرده است.  با این هدف که مراجعه کنندگان به بخش مرکزی شهر با مراجعه به این بازار تجربه‌ای فراتر از خرید را به خاطر بسپارند. طبقه ششم بازار چارسو یک فضای باز فرهنگی  به متراز 3000 متر مربع است که قبل از ورود به سالن سینما و پس از پایان اکران فیلم برای تماشاگران در نظر گرفته شده است و در واقع سالن انتظار سینما چارسو محسوب می شود. این پردیس دارای 5 سالن حرفه ای سینما با آخرین تکنولوژی صوت و تصویر مجهز به تکنولوژی سینمای دیجیتال است و جمعا 900 صندلی به ظرفیت سینماهای کشور افزوده است.

آدرس : پردیس سینمایی چارسو در خیابان جمهوری تقاطع پل حافظ طبقه هفتم بازار چارسو قراردارد.

 

مجتمع کوروش

مجتمع های تجاری فرهنگی در تهران,دکوراسیون داخلی,کاغذ دیواری,کابینت
مجتمع های تجاری فرهنگی در تهران

مجتمع کوروش یک مرکز تجاری و فرهنگی خوش ساخت و مدرن در منطقه ی 5 تهران است که در واقع یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری فرهنگی کشور می باشد. این مجتمع می تواند با فراهم آوردن فضاهایی مثل مرکز خرید با وجود برندهای روز دنیا ، رستوران و کافی شاپ ، شهربازی، هایپر مارکت، اتاق نمایش و سالن های سینمایی اوقات دلچسبی را برای بازدیدکنندگان خود در فضایی شیک و مدرن به وجود آورد. پردیس سینمایی کوروش بزرگترین پردیس سینمایی کشور محسوب می شود که در طبقات ۳- ۴- ۵- ۶ مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش تلاش مهندسان و متخصصان ایرانی در طی چهارسال گذشته ساخته شده است. از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به بهره مندی از مدرن ‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری دیجیتال و آنالوگ و پیشرفته ‌ترین فن ‌آوری‌های نورپردازی تئاتر اشاره کرد. ۱۶۰۰۰متر مربع از مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش به ۱۴ سالن سینما اختصاص داده شده که ۲۸۰۰ صندلی به ظرفیت سینماهای کشور اضافه می‌کند.

آدرس: پردیس سینمایی کوروش در بزرگراه شهید ستاری نبش پیامبر مرکزی شماره 57 ، واقع شده است.

 

مجتمع تجاری سینمایی پردیس زندگی

مجتمع های تجاری فرهنگی در تهران,دکوراسیون داخلی,کاغذ دیواری,کابینت
مجتمع های تجاری فرهنگی در تهران

مجتمع تجاری سینمایی پردیس زندگی هم یکی دیگر از سینماهای خوب شهر تهران است که در مجتمع دارای مرکز خرید، رستوران و کافی شاپ ، فضای بازی کودک است. در طبقه دوم مجتمع ، سالن های سینمایی و سالن نمایش جای گرفته اند. پنج سالن مجتمع سینمایی زندگی به جدیدترین سیستم‌های نمایشی با آپارات‌های پیشرفته و سیستم صوتی دالبی مجهز هستند. در کنار 4 سالن نمایش فیلم با ظرفیتی بالغ بر 900 نفر یک سالن اجرای تئاتر هم دارد که هر شب یک برنامه برای مخاطبان تئاتر در آن اجرا می شود.

آدرس: منطقه 05 – بزرگراه کاشانی – بلوار اباذر – مجتمع سینمایی پردیس زندگی

 

مطالب پیشنهادی:

کافه قنادی ها ، محبوب ترین مغازه های تهران!

مجتمع تجاری اداری سپهر شیراز

پروژه قو الماس خاورمیانه

طراحی و معماری ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد

 

گردآوری در تحریریه پویانو