سقف و درب شیشه ای در دکوراسیون داخلی ورودی خانه

سقف و درب شیشه ای در دکوراسیون داخلی ورودی خانه

سقف و درب شیشه ای در دکوراسیون داخلی ورودی خانه : آیا می خواهید ورودی روشن اما جدا از اتاق نشیمن خود ایجاد کنید؟ دیگر نگاه نکنید ، به نظر می رسد سقف شیشه ای بهترین راه حل برای چیدمان موفق از این نوع دکوراسون و اهداف است.  در این مطلب پویانو برخی از الهامات آورده شده است که باید شما را متقاعد کند به محض ورود سقف شیشه ای را بپذیرید و انتخاب کنید …

با توجه به استفاده مفید از نور خورشید سقف شیشه ای داخلی همچنان در فضای داخلی ما ارزش خود را ثابت می کند. بسته سایبان ، نیم سایبان یا سایبان سفارشی ، بدون در نظر گرفتن مدلشان ، سایبان همیشه لمس و تاثیرات خود را به طور درخشان در دکوراسیون فضای داخلی تحمیل می کند. این چیدمان و گزینه با زمینه های صنعتی سرمایه کامل برای ساختار یک فضای با سبک  و استایل خاص ایجاد میکند که می تواند در اتاق های بزرگ نشیمن مانند اتاق خواب ها مورد توجه واقع شود اما  قسمت دیگری از خانه وجود دارد که اجازه می دهد با ظرافت آنها را مبله کنید و از این قابلیت نهایت استفاده را ببرید : بخش ورودی منزل . در یک ورودی ، سقف شیشه ای بدون هیچ مانعی تقسیم می شود ، بدون قفل شدن محدود می شود و مهمتر از همه شخصیت را به مکان می رساند. به تصاویر زیر توجه فرمایید :

یک قاب نیمه شیشه ای برای جدا کردن ورودی و آشپزخانه

 

این آپارتمان طولانی که در طبقه همکف واقع شده به یک اتاق نشیمن بزرگ باز می شود که در آن فضای آشپزخانه و اتاق ناهارخوری مشترک است. برای اینکه مستقیماً وارد این اتاق نشیمن نشوند ، صاحبان و بنیانگذاران Space Factory این ایده عالی را داشتند که سقف نیمه شیشه ای را با قاب های سفید که رو به ورودی باشد انتخاب و تعبیه کنند.

نتیجه: این طرح کاملاً سفید فضای آشپزخانه را که دارای مبلمان مشکی است ، کاملاً پنهان می کند. کنتراست خوبی با این دوتایی رنگ های مکمل تنظیم شده است.

ایده دکوراسیون خوب :  رادیاتور کاملاً منطقی در دیواری قرار می گیرد که قاب نیمه شیشه ای روی آن قرار گرفته است. از نظر زیباشناختی و عملی ، ایده ای همانقدر تزئینی که از سرگیری بدون تردید عملی است!

قاب شیشه ای چوبی برای ورودی با شخصیت

 

در این آپارتمان کاملاً نوسازی شده از دهه 70 تصور اینکه به محض ورود مستقیم به یک اتاق نشیمن بزرگ وارد شوید ، تصور نمی شد. معمار کامیل هرماند خواهان فضای صمیمی تری مانند یک خانه خانوادگی در شهر بود. بنابراین این ورودی از ابتدا ایجاد شده است. دارایی اصلی آن طرح چیست ؟ یک قاب شیشه ای عالی چوبی با درب که به یک اتاق نشیمن بزرگ باز می شود. حضور آن بلافاصله نوار چسب را به محل می آورد. همانطور که برای مواد طبیعی آن ، آن را به طور ایده آل با کاشی های سفالی روی زمین مطابقت داده است .

ایده خوب برای تزئین: این سقف جامد شیشه ای بلوط با کتابخانه ها و واحدهای ذخیره سازی یکپارچه در پایه همراه است. یک راه برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی اضافی ، کاملاً فکر شده و در قسمت ورودی پنهان شده است .

یک سایبان عالی فلزی برای ورودی بزرگ

 

در این آپارتمان بسیار بزرگ پاریسی ، معماران آژانس GCG سبک هاوسمانی این مکان را متزلزل کرده اند. از ورودی ، دو دیوار با یک قاب شیشه ای بزرگ با پنجره های بزرگ خلیجی در قفل های فلزی جایگزین شدند تا گردش بین سالن ها ، اتاق غذاخوری و ورودی را تسهیل کنند. یک روش حیله گرانه برای تقسیم فضاها در حالی که حجم سخاوتمندانه آنها را نشان می دهد.

ایده خوب برای تزئین: با رنگ و مواد دو طرف این سقف شیشه ای بزرگ بازی کنید تا از ورودی وحدت و هماهنگی بصری ایجاد کنید.

قاب نیمه شیشه ای به سبک کارگاهی برای ورودی در چند سطح

این خانه واقع در حومه پاریس به روزرسانی گسترده ای شده است. صاحب آن با وجود سطوح مختلف می خواست فضاها را باز کند. سپس معماران آژانس Dougle G این اختلاف اندک سطح را از ورودی به عنوان یک مزیت واقعی تصور کردند. بنابراین ورودی از یک قفل هوایی بسیار خوشامدگویی با یک قفسه کتاب ظریف سفارشی با فضای داخلی شگفت آور بهره مند است زیرا به رنگ لاک آبی است. در بالای این قفسه کتاب یک سایبان فلزی مشکی قرار دارد. این اجازه می دهد ورودی به روشنایی بیشتری دست یابد.

ایده خوب برای دکوراسیون: یادآوری رنگ در قلب این ورودی سفید. درب ورودی ، سقف شیشه ای و راه پله مشکی شیک زیبایی را به نمایش می گذارد که کاملاً با دیوارهای سفید جفت و هماهنگ می شود.

یک قاب نیمه شیشه ای با یک درب برای پارتیشن بندی ورودی

 

در این ورودی بلند ، یک سقف شیشه ای کوچک یک جدایی واقعی بین سالن ورودی و راهرو طولانی ایجاد می کند که به اتاق نشیمن بزرگ منتهی می شود. یک جدایی بصری آرام برای حفظ حریم اتاق استراحت. ایده خوب دکوراسیون: رنگ سیاه که از ورودی سبک شیک و زیبایی را تحمیل می کند. سقف شیشه ای ، دیوار راهرو و حتی کف گرافیکی در آن پوشیده شده است. برخی می گویند که این کل تاریک است ، ما ترجیح می دهیم بگوییم که به جای آن یک منحصر به فرد بودن با حس دیوانه فراهم می کند!

یک قاب نیمه شیشه ای برای جدا کردن آشپزخانه و ورودی

 

در بسیاری از آپارتمان ها ، قاب شیشه ای بین ورودی و آشپزخانه امری عادی است. قاب شیشه ای کوچک یا بزرگ ، سفارشی یا کیت ، به شما این امکان را می دهد که از ورودی در آشپزخانه ارتباط چشمی و دید داشته باشید در حالی که این دو فضای کاملا متفاوت را برجسته می کند. در اینجا ثاب نیمه شفاف مینیمالیستی بر یک دیوار سفید غلبه دارد. یک چیدمان خوب فکر شده که می تواند یک بوفه را در قسمت آشپزخانه پشت دیوار کم و در قسمت ورودی یک کنسول یا یک واحد ذخیره سازی کوچک قرار دهد.

ایده خوب دکوراسیون: برای ادامه این تلاش برای مرزبندی بصری بین فضاها ، یک طبقه متفاوت می تواند جلوه تولید شده توسط سقف شیشه ای را پشتیبانی کند. به عنوان مثال ، در اینجا کف چوبی قسمت ورودی را از قسمت آشپزخانه جدا می کند که یک کف کاشی کاری شده آبی زیبا را به نمایش می گذارد.

دو سایبان و قاب شیشه ای برای ورودی روشن

 

در این خانه بزرگ خانوادگی ، ورودی نمی توانست به یک اتاق نشیمن بزرگ باز شود. ورودی این خانه باید از ابتدا تا انتها جوری ایجاد می شد تا بدون اینکه حجم سخاوتمندانه اتاق وسیع در طبقه همکف از بین برود خودش به تنهایی به جلال خانه بیافزاید. کمیل هرماند برای ساخت ساختار فضاهای مختلف زندگی بدون ایجاد مانع در برابر نور ، دو قاب شیشه ای به سبک کارگاه اضافه کرد. این سقف های شیشه ای با قاب های مشکی که به صورت موازی نصب شده اند ، پژواک یکدیگرند و سبک درب ورودی را به یاد می آورند.

ایده خوب برای تزئین: با یادآورهای رنگ بین سقف های شیشه ای و عناصر تزئینی موجود در این ورودی راهرو بازی کنید. شیفونیر مشکی ، چراغ های آویز به سبک صنعتی ، کف گرافیکی تیره: تمام جزئیات برای ورودی با سبک بی عیب و نقص هماهنگ هستند.

یک قاب نیمه شیشه ای و نیمه شفاف با نوار ورودی و آشپزخانه

 

گذر از درب جلو و فرود مستقیم در آشپزخانه بسیار قابل توجه نیست. با این حال ، این مورد در مورد چند آپارتمان کوچک وجود دارد که آشپزخانه و ورودی در کنار هم قرار گرفته اند. برای کاهش این احساس وحدت بدون پارتیشن بندی کامل ، سقف شیشه ای یک راه حل موثر است. در اینجا نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک ، سبک خود را برای تقسیم فضاها تحمیل می کند. سقفی شیشه ای مشکی که با برخی از عناصر تزئینی موجود در آشپزخانه همانند در ورودی ، یادآورها را بازی می کند.

ایده خوب برای تزئین: یک قفسه یا یک میله کوچک در دو طرف سایبان ایجاد کنید. در آشپزخانه ، چنین تاسیساتی به یک ناهار خوری دلپذیر و کاربردی اضافه می کند ، در حالی که در قسمت ورودی ، می توان از همین قفسه چوبی برای ترتیب چند عنصر تزئینی یا بازی محفظه ذخیره سازی استفاده کرد. یک دارایی واقعی برای ورود به خانه !

 

 

سقف و درب شیشه ای

 تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو