سرویس بهداشتی با رنگ های مختلف ، 10 رنگ متفاوت حمام و سرویس !

سرویس بهداشتی با رنگ های متفاوت

سرویس بهداشتی با رنگ های مختلف ، 10 رنگ متفاوت حمام و سرویس !

سرویس بهداشتی با رنگ های مختلف : رنگ ها عناصر قدرتمندی در دکوراسیون هستند که می توانند تاثیری مثبت و یا منفی در ظاهر یک مکان ایجاد کنند. به همین دلیل زمانی که می خواهید برای سرویس بهداشتی منزل خود، کاشی و سرامیک انتخاب کنید مهم ترین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید رنگ کاشی ها است. امروزه کاشی و سرامیک هایی که برای سرویس های بهداشتی تولید می شوند دارای ترکیب رنگی های متفاوتی هستند، همچنین تنوع مواد مختلف از جمله کاشی های شیشه ای، سنگ های طبیعی، سرامیک و غیره نیز در بیشتر شدن این تنوع رنگی بسیار تاثیر گذار هستند.

هر چقدر هم که این تنوع رنگی و مصالح باعث شود که سرویس بهداشتی های بی نظیری طراحی شوند، اما زمانی که می خواهید کاشی و رنگ مناسب را برای حمام و دستشویی خود انتخاب کنید به دلیل تنوع موجود ممکن است که دچار مشکل شوید. هر چه تنوع بیشتری وجود داشته باشد، انتخاب نیز سخت تر می شود.

زمانی که می خواهید سرویس بهداشتی را دکوراسیون کنید چند نکته مهم وجود دارد که باید به آن ها توجه داشته باشید و زمانی که این نکات را در نظر بگیرید، بسیار راحت تر می توانید انتخاب مناسب را انجام دهید. در این مطلب با ارائه راه حل های کارآمد، معرفی مدل های متنوع کاشی و ایده های دکوراتیو تلاش شده است تا انتخاب سرویس بهداشتی با رنگ های مختلف برای شما ساده تر شود. با پویانو همراه باشید:

انتخاب سرویس بهداشتی با رنگ های مختلف برای شما ساده تر شود. با پویانو

زمانی که می خواهید حمام و دستشویی را دکوراسیون کنید، 3 نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: اندازه سرویس بهداشتی، احساس و انرژی که می خواهید در سرویس بهداشتی ایجاد کنید و در نهایت سبک زیبایی شناسی ای که می خواهید به نمایش بگذارید. این 3 نکته در انتخاب رنگ و مصالح مناسب مانند یک راهنما به شما کمک خواهند کرد.

سرویس بهداشتی با رنگ های مختلف

  1. کاشی های خاکستری سایه دار

در سال های اخیر در راس طرح ها و رنگ های کاشی های محبوب و پرکاربرد، مدل کاشی های خاکستری سایه دار قرار دارد. هر روزی که می گذرد رنگ خاکستری و طوسی جای خود را بیشتر از قبل در دکوراسیون مدرن باز می کنند و محبوبیت رنگ خاکستری به دلیل ایجاد فضای کاریزماتیک و دلباز در کاشی های سرویس بهداشتی نیز در حال افزایش است. یکی از مهم ترین ویژگی های تنالیته های رنگ طوسی، هماهنگی آن ها در ترکیب با سایر رنگ ها است.

کاشی خاکستری رنگ با طرح های سایه دار، به ویژه برای سرویس بهداشتی های کوچک، خطای دید ایجاد کرده و فضا را بزرگ تر جلوه می دهد. به همین دلیل برای حمام و دستشویی های کوچک به سبک مدرن انتخابی ایده آل به شمار می رود.

کاشی های خاکستری سایه دار

  1. کاشی های رنگی ترکیبی !

اگر بخواهیم یکی دیگر از ترند های مطرح در کاشی های سرویس بهداشتی را معرفی کنیم که هر روز محبوبیت آن افزایش می یابد، به طور قطع باید از کاشی هایی با طرح ها و رنگ های ترکیبی صحبت کنیم. کاشی های ترکیبی دارای رنگ ها و طرح های متنوعی بوده و با ترکیب رنگ ها و طرح های هماهنگ با یکدیگر در مدل های متنوعی تولید می شوند.

اگر می خواهید سرویس بهداشتی ای رنگی و پر انرژی و در عین حال شیک داشته باشید که خسته کننده نباشد، این مدل کاشی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. نها چیزی که هنگام استفاده از کاشی های ترکیبی باید در نظر داشته باشید این است که نباید از این کاشی ها در تمام فضای سرویس بهداشتی استفاده کنید.

رنگ ها و طرح های مختلف و ترکیبی که در این کاشی ها در کنار یکدیگر قرار داده شده اند هر چه قدر هم که هماهنگی زیبایی با یکدیگر داشته باشند، زمانی که در تمام دیوار های سرویس بهداشتی به کار برده شوند فضایی شلوغ و بهم ریخته ایجاد می کنند. به همین دلیل در دیوار های مشخص و فضاهای محدودی این کاشی ها را به کار برده و در فضاهای باقی مانده برای تکمیل کردن دیوار ها، از کاشی های ساده و رنگ های خنثی استفاده کنید.

کاشی های رنگی ترکیبی

  1. تنالیته های مدرن رنگ سبز

رنگ سبز نیز یکی از رنگ هایی است که در سال های اخیر برای استفاده در سرویس بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به ویژه زمانی که سبز یشمی، سبز ارتشی و تنالیته های غیر معمول تر رنگ سبز با رنگ سفید ترکیب شوند سرویس بهداشتی ای مدرن و زیبا ایجاد می کنند.

تنالیته های مدرن رنگ سبز

  1. طرح های صورتی

یکی دیگر از سبک های دکوراسیون برای ایجاد سرویس بهداشتی مدرن و گرمسیری که در سال های اخیر بسیار پرکاربرد بوده است، استفاده از کاشی های بسیار ساده، خنثی و معمولی و ترکیب آن با کاغذ دیواری ای پر تحرک، زنده، مثبت و استفاده از کنتراست ایجاد شده در فضا به عنوان نقطه مرکزی است. به ویژه اگر می خواهید سرویس بهداشتی هایی با سبک استوایی ایجاد کنید، استفاده از کاغذ دیواری دارای طرح های حیوانی و رنگ های صورتی انتخاب بسیار شیک و مناسبی خواهد بود.

  1. هماهنگی مجلل رنگ های سیاه و طلایی

یکی دیگر از ترکیب های رنگی که هم با سبک کلاسیک هماهنگ بوده و هم با سبک مدرن، ترکیب رنگ طلایی و سیاه در کنار یکدیگر است. از آن جایی که استفاده از تنالیته بسیار تیره رنگ سیاه باعث می شود تا فضا از آن چه که هست کوچک تر و دلگیر دیده شود، به کار بردن این رنگ را کمی دشوار می کند. اما استفاده از رنگ طلایی، این ویژگی رنگ سیاه را از بین برده و ظاهری شیک به آن می بخشد. اما باز هم توصیه می شود تا از این ترکیب رنگی برای سرویس بهداشتی های بسیار کوچک و کم نور استفاده نکنید.

هماهنگی مجلل رنگ های سیاه و طلایی

  1. کاشی های طرح دار برای سبک های کلاسیک و اصیل

یکی از راه های ایجاد دکوراسیونی اصیل و کلاسیک در سرویس بهداشتی استفاده از کاشی هایی با طرح های قدیمی و اصیل است که در گذشته برای تزئین کاخ ها و سایر مکان ها مورد استفاده قرار می گرفته است. زمانی که این کاشی ها در کنار رنگ های سفید و طلایی به کار برده شوند ظاهری بسیار شیک از سبک کلاسیک را به نمایش خواهند گذاشت.

کاشی های طرح دار برای سبک های کلاسیک و اصیل یکی از راه های ایجاد دکوراسیونی اصیل و کلاسیک در سرویس بهداشتی

  1. گرمای رنگ نارنجی

اگر سرویس بهداشتی شما به اندازه کافی بزرگ است، باید بدانید که فرد خوش شانسی هستید، زیرا سرویس بهداشتی های بزرگ حق انتخاب زیادی را برای دکوراسیون و رنگ کاشی ها در اختیار شما قرار می دهند. رنگ های درخشان و تیره را به راحتی می توانید در سرویس بهداشتی های بزرگ به کار ببرید. برای مثال با خیال راحت می توانید از گرما و زیبایی رنگ نارنجی در دکوراسیون حمام و دستشویی خود استفاده کنید.

گرمای رنگ نارنجی

  1. ترکیب بدون زمان و زیبای رنگ های سفید و مشکی

بدون شک نیازی نیست که از هماهنگی تاثیر گذار رنگ های سیاه و سفید صحبت کنیم. سرویس بهداشتی های سفید و مشکی که با زمان رقابت کرده و در هر دوره ای سبکی مطرح بوده اند، برای افرادی که می خواهند هم فضایی دلباز ایجاد کرده و هم ظاهری شیک و مجلل به سرویس بهداشتی ببخشند انتخابی مناسب خواهند بود.

ترکیب بدون زمان و زیبای رنگ های سفید و مشکی

  1. کاشی های رنگی با ظاهر سنگ مرمر

با وجود این که در یک دهه گذشته سنگ مرمر از محبوبیت کمتری برخوردار بوده و کاربرد کمتری داشته است، اما در سال های گذشته مجددا بازگشته و رفته رفته دارای محبوبیت بیشتری می شود. کاشی هایی با ظاهر مرمر تیره رنگ و با رگه های بیشتر، برای افرادی که ظاهری کلاسیک و مجلل را ترجیح می دهند انتخاب مناسبی هستند.

کاشی های رنگی با ظاهر سنگ مرمر

  1. رنگ های دودی و ذغالی

اگر به دنبال دکوراسیونی مدرن برای سرویس بهداشتی هستید، با کنار هم قرار دادن رنگ های تیره و روشن، می توانید دکوراسیونی با کنتراست زیبا ایجاد کنید. رنگ های دودی و ذغالی که با کاشی هایی به رنگ روشن و خنثی کنتراست و هماهنگی بسیار زیبایی ایجاد می کنند در سال های اخیر به یک ترند برای دکوراسیون سرویس های بهداشتی تبدیل شده اند.

 

 

 

 

سرویس بهداشتی با رنگ های مختلف

تحریریه پویانو