سبک گرافیکی برای حمام

 سبک گرافیکی برای حمام

تغییر دکوراسیون یک حمام  طراح : susan thiel

طراح ، سبک این حمام را از دیوار های سفید ، سقف های تیر نما، کف سنگ خاکستری در معماری معاصر الهام گرفته است.آوردن نور به این حمام از اهداف اصلی طرح بوده است. در حمام قبلی تنها منبع دریافت نور پنجره ای کوچک در قسمت بالایی دیوار و پشت دوش بود.اضافه کردن این نه پنجره کمک کرد تا نور بیشتری به فضا برسد . دو ردیف پایین برای حفظ حریم خصوصی فضا از شیشه های مات استفاده شده است.

سنگ های رودخانه ای که در کف حمام و اطراف وان و دوش روی زمین پخش شده اند حس طبیعت را به فضا میدهد.هم چنین آبی که سر ریز میشود را جمع آوریمیکند

 

 

در حمام قبلی از کاشی های قهوه ای برای اطراف وان و دوش استفاده شده بود.در طرح جدید کانسپت دیوار بتنی سیاه از یک مجله ی طراحی با دیوار مشابه از کاشی های سیاه و سفید بود.صاحبان خانه عاشق کاشی بودند اما کاشی فقط در استرالیا تولید میشد و بسیار گرانقیمت بود. طی جلسه ای با صاحبان ایده ی ایجاد کاشی در بتن پیش آمد. یک هنرمند محلی این طرح ها را روی بتن اجرا کرد و سپس آن را با سیاه رنگ آمیزی کرد.آنها از نتیجه ی کار راضی بودند.

 

 

حمام قبلی یک دیوار برای جدا کردن قسمت توالت داشت. برای روشویی و قسمت دور وان از گرانیت استفاده شده بود.در طرح جدید برای نورگیری بیشتر طراح یک پنجره در قسمت بالای درب اتاق اضافه کرده است.و از یک درب کشویی با شیشه های شیری برای قسمت رختکن استفاده کرده استقسمت بالای روشویی از چوب توسکا است که با سفید رنگ آمیزی شده است.