سبک شبی شیک جدید چیست؟ راه های انطباق آن با خانه شما چگونه است ؟

سبک شبی شیک جدید چیست؟ راه های انطباق آن با خانه شما چگونه است ؟

سبک شبی شیک جدید چیست؟ راه های انطباق آن با خانه شما چگونه است ؟

یکی از راه های رسیدن به خانه ای با حس و هوای وینتیج استفاده از  سبک شبی شیک ( shabby ) جدید در دکوراسیون داخلی نزل شماست  . مثلا فضای داخلی را با گل های نوستالژیک ، قطعات منحصر به فرد فرانسه ، جزئیاتی که می توانیم آنها را سطوح هنری و گچی بنامیم ، روشن کنید. با پویانو همراه باشید تا به بررسی ویژگی های این سبک در دکوراسیون داخلی بپردازیم :

سبک جدید SHABBY CHIC چیست؟

به طور کلی سبک (شبی) Shabby نیز با سفیدهای آرامش بخش ، بافت های جذاب ، تورهای تمیز و پارچه های طبیعی یکی از محبوب ترین سبک های این فصل است.

دلیل اینکه ما این سبک را کمی جدیدتر می نامیم ، منگوله هایی است که اخیراً به آن افزوده شده است ، لوازم جانبی و اشیایی که یادآور سبک کوچ نشینی ، بافت های فرش ، منسوجات بوهمی است.

در این تفسیر جدید که در آن سبک های دیگر نیز با هم مخلوط شده اند ، ما جزئیات مختلفی را از روح سبک بوهمی گرفته تا یک خط مدرن مشاهده می کنیم.

چگونه می توانید در سبک سبی شیک با خانه خود متناسب باشید؟

استفاده از رنگ سفید و سایه های آن:

حداقل گرایی در نمودار رنگ و دیدگاه حداکثر در جزئیات. هرچه بیشتر لوازم جانبی را با همان رنگ انتخاب کنید. شما می توانید تمام سایه های سفید مانند کرم ، بژ ، سفید ، استخوانی را در این سبک قرار دهید. شما همچنین می توانید سطوح سفید را نه تنها برای پارچه بلکه برای بافت چوب نیز انتخاب کنید.

استفاده از بافت ها:

از آنجا که از نمودار رنگی یکسانی استفاده شده است . برای جلوگیری از یکنواخت بودن ظاهر ، سطح زیادی از بافت را داشته باشید. به عنوان مثال ، شما می توانید منسوجات سفید بافت مانند قلاب بافی ، توری و پارچه را انتخاب کنید.

توجه به سطوح :

می توانید رنگ های بژ یا خاکستری را در کف و دیوارها انتخاب کنید. به عنوان مثال ، کف پارکت خاکستری. از آنجا که چنین سطوحی با سایر لوازم جانبی ، منسوجات و مبلمان هماهنگ خواهد بود ، ظاهر را تکمیل می کنند و از بی وقفه بودن آن اطمینان می دهند.

فمینین و زنانگی سبک اثر خود را از دست نمی دهد

سبک Shabby ، تحت سلطه رنگ های روشن مانند سفید و کرم ، هرگز با نسخه جدید و همچنین فرم قدیمی جلوه آرام ، شیک و زنانه خود را از دست نمی دهد. ناهمواری ها ، منگوله ها ، گلدوزی ها و گل های گلدار … همه آنها ممکن است کمی بیش از حد به نظر برسند ، اما اگر با رنگ آمیزی پاستل و صدای دل انگیز سبک Shabby ترکیب شوند ، نه پیچیده و نه اغراق آمیز به نظر می رسند. در واقع ، این سبک نگرشی کاملاً عاشقانه ، حتی نوستالژیک و زنانه دارد.

در قلب این سبک مبلمان قدیمی و تعمیر شده یا مبلمان وجود دارد که به آن استعداد می بخشد. کافی است روی چنین محصولاتی یک روش درمان رنگ آمیزی سفید کوچک ایجاد کنید که به راحتی می توانید آن را در هر مکان فروش مبلمان دست دوم پیدا کنید.

اگرچه این سبک شباهت هایی به سبک وینتیج دارد ، اما شیک پوش بسیار عاشقانه تر است و حتی شامل جزئیاتی است که به کاخ های فرانسه یا انگلیس شباهت دارد. برجسته سازی سبک فقط با لوازم جانبی نیز از جمله گزینه ها است. بنابراین از طیف گسترده ای از آینه های تراشیده شده یا مبلمان مکمل با سطح آینه فرسوده کمک بگیرید. اما مواظب باش نقره و طلا را انتخاب کنید. همیشه گزینه هایی با سطح پتینه را در نظر بگیرید. اگر این یک کنسول یا جایگاه شب باشد ، بسیار زیباتر به نظر می رسد.

سبک شبی شیک ،سبکی بسیار متناسب با اتاق خواب

مکان مورد علاقه برای این سبک در خانه اتاق های خواب است. این سبک در اتاق خود شما یا در اتاق دخترتان دلپذیر خواهد بود. توقف خرید به سبک فروشگاه های عتیقه فروشی در مناطق مختلف شهر است.

یافتن یک سر صفحه قدیمی در این آدرس ها کار دشواری نیست. آن را سنباده بزنید ، پتینه سفید یا صورتی را صیقل دهید ، آن را به دیوار ثابت کنید. تختخواب جلوی خود را که با بالشهای زخم دار و روتختی های لحافی تزیین شده ، تکیه بزنید و سر تخت را با یک میز کنار تخت با یک گلدان قدیمی با گل های رز تازه و یک آباژور خمیده غنی کنید.

وسایل موردعلاقه در سبک شبی شیک

البته سبک شبی شیک یک سبک کاملا زنانه نیست. بله ، نماینده سبک ، سطوح فرسوده است ، اما شما می توانید در فضای زندگی با بلوط شسته شده یا چوب خام ضد چوب متعادل ایجاد کنید که با هم ترکیب شده باشند.

به همین ترتیب ، فلز مات یا براق را انتخاب کنید یا شمعدان ها و قاب های کرومی را در انتخاب نور انتخاب کنید. فراموش نکنید که خانه ها از نظر مکان های بدون جنسیت غنی هستند.

در دکوراسیون به سبک شبی شیک ، در مورد نظرات جدید باز باشید

مانند همه موارد ، سبک های دکوراسیون نیز با گذشت زمان متحول می شوند و تغییر می کنند. گرچه این خیلی ذات خود را از دست نمی دهد ، اما نسخه جدید سبک Shabby فضای زیادی برای زواید سنتی و گل های متراکم ندارد. تنها ثابت نسخه ساده این است که همیشه یک مکان عاشقانه احساسی را به مکان هایی که در آن استفاده شده ارائه می دهد.

در سبک شبی شیک ، همه چیز در جزئیات پنهان است

سبک Shabby یکی از سبک هایی است که به جای فضاهای اصلی با جزئیات کوچک با دقت تهیه و شکل گرفته است. شمعدانهای نقره ای و بطری های تزئینی دقیقاً مانند این مورد روی یک سینی آینه دار نمایش داده می شوند. مانند چای چینی عاشقانه که از خانواده روی میز کناری عتیقه قرار داده شده یا دستمال های سفید پارچه ای با گلدوزی. این واقعیت که همه چیز دارای معنا و سابقه است ، تزئین را بسیار معنی دارتر می کند.

امروزه می توانید به آدرس فروشندگان عتیقه فروشی و فروشگاه های عتیقه فروشی مانند خیابان منوچهری تهران و … مراجعه کنید ، در اینجا می توانید بسیاری از چیزهای قدیمی و همچنین مناطق و خیابان های فرعی که کالاهای دست دوم فروخته می شود را پیدا کنید.

نمونه های دکوراسیون داخلی خانه سبک شبی شیک SHABBY

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو