زیباترین مدل های کفپوش مناسب منزل شما

زیباترین مدل های کفپوش مناسب منزل شما

زیباترین مدل های کفپوش مناسب منزل شما : در مطلب پیش رو ما در مورد کفپوش های نسل جدید صحبت می کنیم که با این تغییر در 5 سال گذشته هماهنگ بوده اند ، هنگامی که ما تغییر عادات دکوراسیون خانه را که سالهاست ادامه دارد و در خانه ها ، مدارس ، ادارات و خارج از منزل با آن روبرو هستیم ، صحبت می کنیم. به ما با مثال توضیح می دهیم تا دید جدیدی در مورد انواع مختلف کفپوش ها به شما ارائه دهیم ، که برخی از آنها را قبلاً می شناسید یا در خانه خود استفاده می کنید ، و اینکه چند مدل کف برای ترجیحات داخلی و خارجی موجود است.


8 مدل مختلف کفپوش داخلی

یکی از مهمترین عناصری که در دکوراسیون داخلی خانه باید به آن توجه کنید کفپوش است.برای تکمیل اتاق و اطمینان از یکپارچگی اتاق باید با توجه به دیوارها در مورد دکوراسیون کف تصمیم بگیرید. و محصولات نساجی که استفاده می کنید. این قطعه عظیم ، که انرژی و سبک شما یا خانه شما را تعیین می کند ، باید با دقت انتخاب شود. کدام یک از 8 پوشش مختلف کف ، سبک شما را نشان می دهد ، انتخاب با شماست!


1. مدل های کفپوش کاشی و سرامیک


اگر می خواهید یک انتخاب روشن در کف خانه خود داشته باشید ، کاشی و سرامیک برای شما مناسب است! کاشی و سرامیک ، متشکل از صفحات سرامیکی صیقلی براق در سطح فوقانی ، عموماً در خانه های بزرگ ترجیح داده می شود و باعث می شود محیط جادارتر به نظر برسد. در محل کار و مدارس بسیار ترجیح داده می شود زیرا از نظر تمیز کردن لکه ندارد و به راحتی لکه ها را نشان نمی دهد. اگر به فکر گذاشتن کف با پله هستید ، کاشی و سرامیک برای شما مناسب نیست ، به دلیل لغزندگی طبیعت ، خطر سقوط روی پله ها وجود دارد.


2. کاشی های سنگ طبیعی پولیش نشده


اگر لازم باشد در مورد ویژگی های این مدل کفپوش زیبا که با کنتراست آشکار می شود صحبت کنیم ، شامل کاشی های منظم برش خورده است و کنتراست این است که سطوح کاشی ها خشن هستند. به لطف این ظاهر خشن ، کفپوش خود را به شیوه ای شیک و بدون ایجاد اختلال در طبیعی بودن تکمیل می کنید.


3. مدل های پارکت لمینت چوبی


پارکت لمینت چوبی ، که به راحتی می توان آن را مانند کف مصنوعی نصب کرد ، فضایی شیک و طبیعی را در ظاهر ایجاد می کند. می توان گفت دلیل این امر چوب بودن آن است. با توجه به رنگ و کیفیت درخت متفاوت است. با توجه به هزینه ، دلیل هزینه بالای آن نسبت به پارکت مصنوعی معمولی این است که از چوب واقعی ساخته شده است که در بالا به آن اشاره کردیم و از کیفیت بالاتری برخوردار است.


4. مدل های کفپوش سنگ مرمر


سنگ مرمر یک مدل کفپوش است که هرگز از مد نمی افتد.علاوه بر این که هزینه آن بیشتر از مدل های دیگر است ، دلیلی وجود ندارد که آن را با فرصت هایی که ارائه می دهد انتخاب نکنید. اغلب با ظاهر شیک و مدرن و سطح تمیز کردن آسان ترجیح داده می شود.


5. مدل کفپوش چوبی


بست چوبی که استفاده از آن نسبتاً مشکل است ، ظاهر بسیار غنی و مدرنی را ارائه می دهد. بست چوبی مورد استفاده در انواع خانه های تزئین شده به راحتی می تواند به عنوان تعمیر و نگهداری استفاده شود ، مگر برای نگهداری منظم.


6. مدل های کفپوش گرانیتی


اگرچه ما به طور کلی از گرانیت در میز آشپزخانه و حمام استفاده می کنیم ، اما برای کف گرانیت با کیفیت نیز بسیار ترجیح داده می شود. هنگامی که رنگ تیره ترجیح داده می شود ، اطمینان حاصل می کند که محیط دارای فضای غنی تری است.


7. کاشی و سرامیک دست ساز


این یک مدل کفپوش است که بیشتر در معماری مدیترانه ای دیده می شود و آن منطقه را منعکس می کند و هنگامی که به صورت کشوری مشاهده می شود ، به عنوان یک سنت اسپانیایی در مکزیک ادامه می یابد. این با هماهنگی کامل کاشی های سفالی دست ساز به نام cotto ایجاد شده است که به طور گسترده ای به عنوان طراحان داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.


8. مدل های کفپوش اپوکسی


اپوکسی در سالهای اخیر به یک مدل کفپوش بسیار ترجیحی در خانه ها ، مدارس و محل کار تبدیل شده است.به خصوص که کفپوش های اپوکسی سه بعدی بسیار مورد توجه مدارس است. یکی دیگر از دلایل ترجیح اپوکسی این است که ترک نمی خورد. بعد از اتمام کار می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.


مدل های کفپوش در فضای باز


پس از پرداختن به قسمت کفپوش خانه شما ، اکنون سعی می کنیم نمونه هایی از کفپوش را برای بیرون خانه شما ارائه دهیم. چرا استفاده از کفپوش در خارج از خانه ضروری است ، اجازه دهید ابتدا اطلاعاتی در این مورد ارائه دهیم.
دلیل ترجیح صفحات کفپوش چوبی و پلیمری در 5 سال گذشته این است که از نظر قیمت و کارایی بسیار مناسب هستند.
اگر قصد دارید محوطه سازی کنید ، می توانید چوب را انتخاب کنید ، می توانید از آن برای پیاده روی یا تزئین تراس استفاده کنید.
از آنجا که این آلیاژ پلیمر است ، در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است و شما دلیل دیگری برای انتخاب آن خواهید داشت.
مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی ، با محافظت از اثرات مانند باران ، رطوبت ، ضربه ، خورشید ، از تشکیل رطوبت قالب جلوگیری می کند.
شما می توانید با سازگاری با سبک هایی مانند روستیک ، روستایی ، مدیترانه ای ، صنعتی به یکپارچگی مورد نظر خود برسید.


از آنجا که چوب رنگ آمیزی شده است ، هنگامی که می خواهید کفپوش خود را تغییر دهید می توانید رنگ ها را تغییر دهید.
در کفپوش چه مواردی را باید در نظر گرفت ، کجا و چه مواردی ترجیح داده می شود و دلایل ترجیح چیست؟ ما پاسخ این سوالات را برای شما پیدا کردیم. شما همیشه می توانید از ما ، تیم معماری داخلی پویانو ، برای هر گونه سوال دیگری که در مورد دکوراسیون دارید یا در رابطه با این مقاله که در مورد 8 نوع و مدل مختلف کفپوش صحبت می کنیم ، بپرسید یا با ما تماس بگیرید.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو