19 روش ارزان و خلاقانه برای افزایش راحتی آپارتمان شما

19 روش ارزان و خلاقانه برای افزایش راحتی آپارتمان شما

19 روش ارزان و خلاقانه برای افزایش راحتی آپارتمان شما

زمانی که هوا در بیرون سرد تر می شود، بیشتر ذهن ما در گیر چشم‌نواز جدید می شود که راحتی را به خانه ما آورده است و هزینه‌ی میلیونی برایمان نخواهد داشت.

امروز، پویانو از شما دعوت می‌کند تا به چند مورد از بهترین گزینه‌های دکوراسیون‌های رایج خانه‌ها نگاه کنید که هم طراحی داخلی خانه شما را بهتر به سطح بالاتری می‌رساند و هم فشار زیادی به جیب شما نمی‌آورد!

  1. استفاده از درب‌های قدیمی برای فضاهای ذخیره‌سازی در منزل

1

حتی خاکی‌ترین و اضافی‌ترین اشیاء می‌توانند در داخل خانه شما حالت سلطنتی تازه‌ای بگیرند. برای مثال، درب‌های قدیمی می‌توانند به عنوان جمع‌کننده و طبقات چشم‌نواز استفاده شوند. با یک طراحی خلاقانه، آنها می‌توانند در کناره‌های خالی اتاق قرار گیرند و یک نقطه متقابل فوق العاده‌ای برای لوازم خانگی سنتی ایجاد می‌کند.

  1. کاغذدیواری متفاوت

2

از تجربه‌کردن طراحی‌های کاغذدیواری متفاوت نهراسید: دور از انتظارترین تصمیمات می ‌تواند موفق‌ترین باشند. کاغذدیواری‌هایی که خودتان می توانید طرح آن را سفارش دهید و به دیوار نصب کنید.

  1. یک فرشی که حالت شما را خوشحال می‌کند

3

اهمیت اضافه‌کردن جزئیات روشن را دست‌ کم نگیرید! با درست‌کردن همچین فرشی شما از دست چند وسیله‌ی غیرقابل‌استفاده در صندقچه‌ی خود خلاص می‌شوید و یک دکوراسیون داخلی فوق‌العاده‌ای را خلق می‌کنید.

  1. اضافه کردن یک حالت جادویی به گلدان‌های خود

4

گلدان‌های معمولی بسیار کسل‌کننده هستند! شما می‌‌توانید آنها را به گلدان‌های بی‌نظیر تبدیل کنید. به سادگی خودتان را به چند طناب، رنگ و حس مثبت تجهیز کنید!

  1. سینی‌های غذا برای هیجان‌انگیز کردن صبح‌های ملالت‌بار

5

سینی‌های غذا معمولا جز لیست‌های ضروری خانه‌ها نیست. با این حال، آنها می‌توانند به طور شگفت‌انگیزی برای خلق یک محیط آرامش‌بخش مشارکت داشته باشند. چه یک سینی بخرید چه با دستان خود آن‌ها را بسازید –انتخاب شما است. اما ما قویا پیشنهاد می‌کنیم که این دستورالعمل‌‌ها را برای ساخت DIY(خودتان بسازید) های فوق‌العاده مشاهده کنید. شما هیچ کدام از این طراحی‌ها را در مغازه‌ها نمی‌یابید!

  1. یک ملحفه‌ای که شما را در همه جور هوایی گرم نگه دارد

6

هیچ چیز بهتر از یک پتوی خانگی پنبه‌ای برای ایجاد احساس شادی و راحتی وجود ندارد! ما به شما استفاده از الیاف ضحیم را پیشنهاد می‌کنیم. الیاف خیلی کلفت. به قدری کلفت که بتوانید با دست آنها را به هم ببافید بدون استفاده از میله بافتنی. شما فقط باید حداقل تلاش برای رسیدن به یک تاثیر فوق العاده را داشته باشید!

  1. از چهارچوب‌های چوب‌پنبه‌ای کسل‌کننده خداحافظی کنید!

7

فضای بالای محل کار شما می‌تواند مورداستفاده‌ی کاربرد‌های مختلف قرار گیرد، بنابراین حال زمان آن رسیده که در مورد ساخت یک محیط باکلاس و بی‌نظیر فکر کنید! با کمی تصور، حتی سطل زباله‌ی بی‌مصرف داخل گاراژ شما می‌تواند به موارد فوق‌العاده‌ای از دکوراسیون داخلی تبدیل شود.

  1. بالشت‌های رنگی جالب

8

این چنین بالشت‌های دکوری زیبا می‌تواند تحرک را به اتاق پذیرایی شما اضافه کند. بیشتر اینکه، شما لازم نیست پول خرج کنید برای خریدن این چنین مواردی از بوتیک‌های گران. تنها چیزی که نیاز دارید برای موفقیت یک ست از رنگ‌ها، چند شاخ و برگ با شکلی جذاب و چند دستورالعمل آسان برای انجام این کار.

  1. میزهای تحریر کوچک

9

حتی کوچک‌ترین کناره های خانه ی شما می تواند برای خلق یک مکان عالی برای کار و مطالعه استفاده شود. از این توصیه‌ها استفاده کنید تا رویای شما برای داشتن یک میز تحریر به حقیقت بپیوندد!

  1. تزئین طبقات به وسیله‌ی خط‌کش‌ها

10

حتی خاکی‌ترین طاقچه‌ها می تواند به راحتی با اضافه‌کردن دو جین خط‌کش و چند قلاب تغییر کند! یک دنیای تازه در طراحی طاقچه!

  1. ما چنین ساعتی را تا به حال ندیده بودیم!

11

ساعت‌های بی‌نظیر DIY منحصربودن را به هر اتاقی از خانه را می‌دهد. مورد اصلی این است که با یک طراحی‌ای پیشرفته که با بقیه‌ی طراحی داخلی متناسب باشد.

  1. طاقچه‌های یا شلف‌های هندسی

12

طاقچه‌های ابداعی آویزان بر دیوار می‌تواند استایل واقعی به محیط زندگی شما بدهد. هیچ محدودیتی در تعداد شکل‌ها و رنگ‌ها برای شما وجود ندارد –فقط مطمئن شوید که آنها خلاقانه و چشم نوازند.

  1. سبدهای کتانی باور نکردنی

13

باز هم اثباتی بر این موضوع که زیبایی حتما نباید گران‌قیمت باشد. با استفاده از مواد در دسترس در نزدیک‌ترین مغازه، شما می‌توانید سبدهای کتان زیبایی را خلق کنید که با هر قسمت از خانه هم‌خوانی دارد.

  1. کاناپه‌های تخت‌خواب آسان ساخت

14

برخلاف چیزی که شما فکر می‌کنید، ساختن یک کاناپه‌ی تخت‌خواب کار خیلی سختی نیست. مطمئن باشید: اضافه‌کردن چنین چیزی به لوازم خانگی شما اتاق‌خواب شما را به رومانتیک‌ترین جای زمین تبدیل می‌کند!

  1. یک ست چای‌خوری برای تحت‌تاثیر قرار دادن مهمان‌هایتان

15

حتی لاک ناخن قدیمی شما می‌تواند خیلی مفید باشد –از آن می‌توانید برای نقاشی الگوهای دکوراسیونی زیبا روی سطح سفید فنجان‌های چای‌خوری استفاده کنید. با همچین آرایشی، آن فنجان‌ها بدون شک محبوب‌ترین برای شما می شوند!

  1. یک جای لباسی که شما را به طبیعت نزدیک‌تر می کند

16قطعاتی از شاخه‌های خشک در داخل چهارچوب چوبی معمولی قرار داده می‌شود، می ‌تواند یک جا لباسی ارزان، کاربردی و خیالی را بسازد.

  1. یک جلای تازه برای پرده‌ها

17

حالا زمان آن رسیده است که احساس خود را نسبت به پرده تغییر دهید! در این فصل‌های پاییز و زمستان، خانه‌ی شما نیاز به چیزی دارد که مانع از ورود نور خورشید نشود؛ چیزی که به شما کمک کند تا یک محیط خاص و راحت را خلق کنید.

  1. یک سایه‌ی لامپ با کتان طلایی مخفی

18

یک اسپری رنگی طلایی تنها چیزی است که احتیاج داردید تا حتی کسل‌آورترین سایه‌ی لامپ‌ها را به یک شی غرورآفرین طراحی داخلی تبدیل کنید.

  1. همه اینها مربوط به زمینه است

19

ممکن است همیشه شنیده باشید “شما نمی‌توانید عکس‌های زیادی از دیوارهای خود داشته باشید” حقیقت این است که این فقط یک موضوع ساده در تنظیم‌کردن مناسب آنها است. اگر مردم چیز دیگری می‌گویند، آن‌ها را باور نکنید! و صدای درونی خود را فراموش نکنید – فقط با انجام‌دادن همین کارهای ساده شما می‌توانید خانه‌ی خود را واقعا راحت و منحصربه‌فرد با توجه به سلیقه خودتان کنید!

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو| نراکتی