رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی منزل  و رنگ های متناسب با آن

رنگ نارنجی در دکوراسین داخلی

رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی منزل  و رنگ های متناسب با آن

رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی منزل  و رنگ های متناسب با آن : اگر می خواهید به موضوع دکوراسیون متشکل از تن های ملایم با کمی حرکت و انرژی دهید ، می توانید این ترکیب قوی را به کار ببرید: خاکستری سنگریزه ای و نارنجی.

رنگ نارنجی در دکوراسین داخلی

دکوراسیون خانه نارنجی

اگر در زمینه دکوراسیون به اندازه کافی جسور هستید ، می توانید با استفاده از رنگ نارنجی روی دیوارها ، انفجار انرژی را در فضا ایجاد کنید. در مبلمان و لوازم جانبی ، می توانید با انتخاب رنگ خاکستری و تناژ به تعادل برسید.

رنگ سنگریزه و آناتومی کاشی

رنگ سنگریزه بین خاکستری و سفید فضایی تازه و روشن را به فضا می افزاید. در صورت استفاده به عنوان رنگ اصلی ، جلوه ای خنک در فضا ایجاد می کند.

برای کمی بیشتر مدیترانه ای می توانید از سنگریزه هایی با رنگ نارنجی استفاده کنید. تنظیم درجه حرارت محل بلافاصله تغییر می کند.

گلدان های سفالی رنگ ، سرامیک های سفید ، فرش های طرح یونانی می توانند ترکیبی بی نقص با تن چوب توس زیتون ایجاد کنند.

رنگ نارنجی در دکوراسین داخلی

رنگ های سازگار با نارنجی

رنگ سنگ ریزه

این یک تن بسیار ایده آل برای استفاده از رنگ اصلی در یک فضا است.

 

کلاسیک خاکستری

شما می توانید آن را برای رسیدن به یک انتقال شیرین با رنگ سنگریزه فقط در یک سطح دیوار اعمال کنید.

 

کاشی روشن

می توانید این رنگ را که بسیار نزدیک به نارنجی است امتحان کنید تا مقداری گرما و انرژی به فضا اضافه کنید.

رنگ نارنجی در دکوراسین داخلی

10 پیشنهاد رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی

  1. اگر نمی توانید کل خانه را تغییر دهید ، برگ ها و شاخه های گل را روی تخته های چوب پنبه ای روی دیوار خود با قاب های چوبی لبه نازک آویزان کنید.
  2. با استفاده از رنگ سبز با رنگ های سفید پوست ، لات و بژ ، تاکید را افزایش دهید.
  3. مبلمان چوبی تیره و فرم های ساده مستقیم را ترجیح دهید.
  4. این یک الگوی ایده آل برای اتاق نشیمن ، اتاق نشیمن و گوشه های مطالعه با اثر آرامش بخش است.
  5. با ترکیب آن با سفید یخی و سیاه آن را مدرن کنید.
  6. اگر فقط به دنبال سایه های سبز باشید یکنواختی ایجاد می کند. آن را با مقداری فیروزه بشکنید.
  7. دو یا سه رنگ زنده اضافه کنید. برای مثال ، می توانید با رنگ نارنجی و قرمز گرمسیری باشید و با صورتی و طلایی پیچیده تر باشید.
  8. با استفاده از اشیاء عتیقه و مبلمان دوره ای با الگوهای گیاه شناسی مدرن بدون خارج شدن از مد ، تفسیری معاصر به دکوراسیون اضافه کنید.
  9. عکس هایی با وضوح بالا از برگ ها ، درختان و شاخه های گل را در اینترنت بیابید و دیوارهای آشپزخانه و حمام خود را با چاپ روی کاغذهای چسب دار در اندازه های مختلف تزئین کنید.
  10. کاسه های برگ دار و ظروف غذاخوری در این الگو را می توان نه تنها به عنوان الگو ، بلکه به عنوان فرم ، مانند لیوان یا اشیای تزئینی نیز استفاده کرد.

رنگ نارنجی در دکوراسین داخلی

تزئین نارنجی در آشپزخانه

در مورد ایجاد فضایی شاد در خانه با رنگ های عاشقانه پاییزی چطور؟ می توانید خانه خود را با رنگ های زرد و نارنجی که اغلب در دکوراسیون خانه نادیده گرفته می شوند ، تجدید کنید.

رنگ ها برای آشپزخانه ها گزینه ای مناسب هستند

رنگ های نارنجی و زرد روشن برای آشپزخانه ایده آل هستند زیرا جلوه خاصی دارند. در آشپزخانه کم رنگ ، رنگ های قوی روح را بالا می برد ، در حالی که فولاد ضد زنگ باعث می شود مدرن به نظر برسد. با استفاده از نارنجی روشن می توانید رنگهای فیروزه ای ، مشکی براق و نقره ای را لمس کنید.

رنگ های سفید روشن در ترکیب با نارنجی و سبز با آشپزخانه و راهرو بسیار هماهنگ است. یا می توانید ترکیبات جدیدی را از موضوعات یکپارچه سازی با سیستم عامل 1950 مانند سبز گلبرگ گل رز و صورتی مجلسی امتحان کنید.

رنگ نارنجی در دکوراسین داخلی

چوب را با رنگ های پاییزی ترکیب کنید

برای اتاق خواب ها ، سایه های تیره نارنجی آرامش بیشتری نسبت به رنگ های روشن دارند. می توانید از این رنگ ها در ترکیب با دیوارهای آجری و کف چوبی تیره استفاده کنید.

تاپ (خاکستری مایل به قهوه ای) و کمی نارنجی را به چیدمان خود اضافه کنید و می توانید از این رنگ های قوی برای اتاق های رو به شمال استفاده کنید. اگر می خواهید کمی جلوه بیشتری به اتاق دهید ، نارنجی و خاکستری سوخته ، سبز آلو و زیتونی را اضافه کنید. یا می توانید با استفاده از نارنجی تیره و سبز تیره تضاد قوی ایجاد کنید.

رنگ نارنجی در دکوراسین داخلی

تن های ملایم برای گرمای ملایم

رنگ های طبیعی زمین ، از جمله رنگ های قرمز و قهوه ای ، کاربردهای متنوعی دارند. به عنوان مثال ، رنگ قرمز می تواند با مبلمان و سبک دهه 1950 عالی به نظر برسد. استفاده از قهوه ای تیره به عنوان لهجه در کنار زرد روشن و نارنجی می تواند یک تم چشمگیر ایجاد کند. یا می توانید از زیتون ، خاکستری و زرد برای تم گرمتر و آرامش بخش تر استفاده کنید و برای ایجاد یک پیچ و تاب مدرن ، تنهای خاکستری زرد و سفید را به آرایش خود اضافه کنید.

 

 

رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو