انتخاب رنگ دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و طالع بینی شخصیت Zodiac

انتخاب رنگ دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و طالع بینی شخصیت Zodiac

انتخاب رنگ دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و طالع بینی شخصیت Zodiac

انتخاب رنگ دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد ؛ در نزدیکی سال جدید هستیم و اکثر افراد تمایل دارند با شروع سال جدید و تازه و سبز شدن درختان، خانه های خود را تغییر دکوراسیون بدهند تا آن ها هم همگام با طبیعت فضایی پرطراوت و جدید برای منزل خود ایجاد کنند. در این میان انتخاب رنگ برای دکوراسیون جدیدتان ممکن است همانند معمایی پیچیده شود. امروز در این مقاله قصد داریم رنگ هایی را به شما معرفی کنیم که متناسب و هماهنگ با شخصیت شماست تا بهتر بتوانید برای دکور منزل خود رنگ انتخاب کنید. این پیشنهادات بر اساس طالع بینی ماه تولد Zodiac هر فرد نوشته شده اند.

1- برج فلکی Aries

نام برج: حمل، قوچ

 متولدین اول فروردین تا 30 فروردین

رنگ مناسب: صورتی

شما با اعتماد به نفس، پویا و کمی ماجراجو هستید. هرچند بسیاری از افراد فکر می‌کنند که صورتی رنگ بچه گانه ای است اما شما می‌دانید که این رنگ به اندازه کافی متمایز و قوی است که به خوبی جایگاه اصلی خود را پیدا کرده است. همانند شما، رنگ صورتی جایگاه خود را در هر فضایی حفظ می‌کند.

2- برج فلکی Taurus

نام برج: ثور، گاو

 متولدین 31 فروردین تا 31 اردیبهشت

رنگ مناسب: سیاه

برخی ممکن است شما را سرسخت و لجوج بدانند، اما ما می‌دانیم که این طور نیست و شما تنها دارای عقاید راسخی هستید که می‌خواهید مصرانه روی آن‌ها پافشاری کنید. قدردانی و ستایشی که برای زیبایی و شکوه قائل هستید شما را تبدیل به یک انسان مدگرا و به روز کرده است و به همین دلیل است که رنگ مشکی مناسب شماست. این رنگ مد روز است و همچون شخصیت شما متمایز است.

انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی بر اساس ماه تولد و طالع بینی شخصیت Zodiac
انتخاب رنگ دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و طالع بینی شخصیت Zodiac

3- برج فلکی Gemini

نام: جوزا

سمبل: دو پیکر یا دوقلوها

متولدین 31 اردیبهشت تا 31 خرداد

رنگ مناسب: زرد آفتابی

شخصیت برج جوزا پرجنب و جوش، سازگار و بسیار اجتماعی است. رنگ زرد آفتابی به خوبی با شخصیت این پروانه‌های اجتماعی هماهنگ می شود! به علاوه، این رنگی منعطف و تکمیل کننده گزینه های تقریبا بی‌نهایت است که مناسب جنبه رفتاری سریع حوصله سر رفتن شخصیت شماست.

4- برج فلکی Cancer

نام برج: سرطان، خرچنگ

متولدین 1 تیر تا 31 تیر

رنگ مناسب: آبی کم رنگ

شما در میان نشانه‌های ستاره‌ها فردی هستید که علاقه مند به فضای خانه هستید و دوست دارید بیشتر اوقات تان را در خانه بگذرانید. روح حساسی دارید که در برابر خطا و گناه سریعا جبهه می‌گیرد و سعی می‌کنید همیشه فردی صادق باشید. رنگ آبی کم رنگ جلوه‌ی تقویتی دارد که شما را کمک می‌کند تا انرژی خود را بازیابید.

به علاوه این رنگی است که برای روح ایده پرور و خلاق شما الهام بخش است .

انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی بر اساس ماه تولد و طالع بینی شخصیت Zodiac
انتخاب رنگ دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و طالع بینی شخصیت Zodiac

5- برج فلکی Leo

نام برج: اسد شیر

متولدین 1 مرداد تا 31 مرداد

رنگ مناسب: بنفش

وقتی صحبت از هیجانات و درام می‌شود مطمئنا می‌توانیم افراد متولد برج اسد را در نظر بگیریم. شخصیت شما به گونه ای است که سعی می کنید هر کسی در زندگی خود را دلگرم کنید و برای دیگران با حضور درخشان و متمایز خود الهام بخش و الگو هستید. رنگ بنفش، رنگ مجلل  و متعلق به خانواده‌های سلطنتی است که به خوبی با شخصیت شما هماهنگ است.

6- برج فلکی Virgu

نام: سنبله ، عذرا ، خوشه ، دوشیزه

متولدین 1 شهریور تا 31 شهریور

رنگ مناسب: کرمی

شما شخصیتی دارید که واقعا می‌توانید تفاوت بین 20 رنگ کرمی را درک کنید. دقیق و هوشمند هستید و جنبه عملی رفتار شما به گونه ای است که انتخاب رنگ‌های خنثی انتخابی واقعا خردمندانه برای شماست.

انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی بر اساس ماه تولد و طالع بینی شخصیت Zodiac
انتخاب رنگ دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و طالع بینی شخصیت Zodiac

7- برج فلکی Libra

نام برج: میزان، ترازو

متولدین 1 مهر تا 3 مهر

رنگ مناسب: سبز

شما ممکن است به داشتن شخصیتی سرسخت اما منصف مشهور باشید. شما دارای اعتقادات شخصی قوی هستید اما جنبه رفتاری ملایم تری نیز دارید که برای زیبایی در تمام اشکال و گونه ها احترام قائل است. هدف از زندگی شما در رسیدن به تعادل است و به همین دلیل است که رنگ های سبز به خوبی با شخصیت شما هماهنگ می‌شوند؛ چرا که آن ها نشان دهنده هارمونی و هماهنگی هستند.

8- برج فلکی scorpio

نام برج: عقرب، کژدم

متولدین 1 آبان تا 30 آبان

رنگ مناسب: قرمز

شما فرد پرشوری هستید که از صمیم قلب همه چیز را انجام می‌دهید. رنگ قرمز مناسب این جنبه از شخصیت شماست، اما نشان دهنده توانایی شما در از عهده برآمدن انتخاب های تان نیز هست.

9- برج فلکی Archer

نام برج: کماندار

متولدین 1 آذر تا 30 آذر

رنگ مناسب: قهوه ای شکلاتی

شما فیلسوف گروه دوستان خود هستید و به سخنان پرحکمت و سنجیده خود مشهور می‌باشید. هر چند شخصیت ماه کماندار پرانرژی است اما رنگ قهوه ای شکلاتی دارای شدتی است که این جنبه از شخصیت او را تکمیل کرده و در ضمن شخصیت او را برای دست یابی به آرامش نیز کمک می‌کند.

10- برج فلکی Capricorn

نام برج: جدی، بزغاله

متولدین 1 دی تا 29 دی

رنگ مناسب: خاکستری

شما شخصیتی کم حرف، صبور و سخت کوش دارید و مطمئن هستید که چیزهایی خوب از آن کسانی است که منتظر آن بوده  و برای آن تلاش کرده اند. شما معمولا فردی هستید که برای فردای خود و یا حتی برای پنج سال آینده از الان برنامه ریزی می‌کند. رنگ خاکستری انتخابی عالی و ماندگار برای شماست. انتخاب رنگ خاکستری مناسب دشوار است اما ما می‌دانیم که شما از بین گزینه های موجود بهترین رنگ خاکستری مناسب خود را گلچین می‌کنید.

11- برج فلکی Aquarius

نام: دلو، ساکب الماء ، ریزنده آب

متولدین 30 دی تا 29 بهمن

رنگ مناسب: نارنجی

شما شخصیتی دوستانه و در عین حال به شدت استقلال طلب دارید و سلیقه شما به گونه ای است که به سمت گزینه های التقاطی و غیرمعمول گرایش دارید. شما ممکن است ویژگی ها و خواصی از اشیاء را ببینید که دیگران از آن فراری هستند. مثلا رنگ نارنجی! این رنگ دقیقا مناسب شخصیت خاص و منحصربه فرد شماست.

انتخاب رنگ دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد طالع بینی شخصیت Zodiac
انتخاب رنگ دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد طالع بینی شخصیت Zodiac

12- برج فلکی برج pisces

نام برج: حوت، ماهی

شما دارای شخصیتی خیال پرداز، حساس و بسیار و مهربان هستید. همانند شخصیت ماه سرطان شما هم به طور طبیعی به رنگ های آبی گرایش دارید؛ چرا که آن‌ها به طور طبیعی اثر آرامش بخش روی شما دارند. اما انتخاب رنگ آبی شما اندکی تیره تر و گرم تر است که پس زمینه های ذهن شما را خالی کرده و ذهن شما را آرام و خالی از چیزهای حواس پرت کننده می‌کند.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: housebeautiful